Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

suc6 ermee :)
niks forceren.

• Topic Starter Topic Starter

Nee thx,zal ik ook niet doen.Als ik volgende week nog wat last zou hebben zal ik gewoon een week extra rustig aan doen of zelfs nog een weekje rust inlassen.Beter zo dan dat ik straks een gescheurde tricepsaanhechting heb ofzo,dan ben ik wat verder van huis en kan ik mn wedstrijden wel shaken!!!

Vandaag getraind ;Benen

Heb zeer rustig aan gedaan,blijf voorzichtig met mn aanhechtingen.

5min.Fietsen (knieen op temp.brengen voor de legextensions)

Quadriceps

Leg extension
16x20kg
12x30kg
10x35kg
8x40kg

Hack squat
16x60kg
10x70kg
8x80kg
8x90kg

Hamstrings

Liggende legcurl
12x30kg
10x40kg
8x50kg

Staande curl
12x25kg
10x30kg
8x35kg

Kuiten

Staande raise
16x100kg(8xVolledig,8xPomp)
16x130kg(8xVolledig,8xPomp)
16x160kg(8xVolledig,8xPomp)

Zittend mach.
16x40kg(8xVolledig,8xPomp)
16x50kg(8xVolledig,8xPomp)
16x60kg(8xVolledig,8xPomp)

Inderdaad slim om niks te forceren en rustig aan te doen, anders blijven blessures maar aanslepen.
Succes nog met je trainingen :thumb:

netjes weer:)

Eindelijk,na 2 weken weer eens lekker getraind.Blessureloos!!!!Was wel wat kracht kwijt maar dat komt snel weer goed.Vanaf volgende week een nieuw schema,3dgn dumbbell/barbell,1dag machine's(mach.op zaterdag als we alle spiergroepen aanpakken met 1 oefening/ZWAAR!!!)

Borst

Bankdrukken
20x60kg
8x80kg
8x100kg
8x120kg(3x met lichte hulp)
6x140kg(4x met lichte hulp)

Schuindrukken
12x60kg
8x80kg
8x100kg(4x met hulp)->Hier was ik op,had ook goede pomp te pakken,volgende keer zwaarder gaan.

Schuine flyes
12x18kg
10x22kg
8x24kg

Triceps

Omdat ik aan mn triceps geblesseerd was heb ik ipv zware tricepoefeningen te doen,afgesloten met een borst/triceps oefening.Weet de naam niet precies maar zal het proberen uit te leggen.Liggend op een bankje met barbell in smaldruk positie,Stang naar de borst laten komen en dan de stang over je gezicht heen halen en als pullover oefening. laten zakken achter je hoofd tot bijna op de grond,dan snel terug,vlak over je gezicht heen scheren tot je borst en dan uitdrukken.Geen stops tussenstops maar altijd snel uitvoeren.

50kg barbell (3x)8x50kg

Verheug me op volgende week!!!
Begint het eindelijk weer......

komt helemaal goed met jou,da zie ik wel weer:) ,morge ga ik weer vlammen met borst:)

komt helemaal goed met jou,da zie ik wel weer:) ,morge ga ik weer vlammen met borst:)

Thx,gaat wel goed komen.Ben ook wel blij dat volgende week de training met dumbbells en barbell only is,doe ik het liefst en voelt gewoon lekker door de extra concentratie die je nodig hebt.Jij morgen weer borst!!Zal wel ff checken hoe het verlopen is,succes.;)

Goeie training kerel!

ik ga met kale mee;)

Bankdrukken gaat goed he?

@Kale/Luppie/jacoba;Thx,die rust heeft me goed gedaan,Borst ging beter als verwacht.Wel wat hulp gehad maar das wel nodig na een blessure/stop.Nu ik er eigenlijk bij stil sta..4x140 is (bijna)een PR!!!In the good old days,toen mn top nog 160kg was,gingen ze nog een paar keer extra.Ben trouwens wel blij dat ik gisteren met een borst/tricepsoef.heb afgesloten en niets geforceerd heb want ik heb spierpijn..zo lekker dat ik mn kleren zelf niet goed meer aan krijg!!

I'm lovin it!!!!

Hhahah Gaan je kleren je te strak zitten??
Een maatje groter dan!!
Kan je straks een hele nieuwe garderobbe aanschaffen;)

Hhahah Gaan je kleren je te strak zitten??
Een maatje groter dan!!
Kan je straks een hele nieuwe garderobbe aanschaffen;)

lol,Ja jacoba all true,heb mn klerenkast best vaak moeten vernieuwen en heb ook nog een dure smaak qua kleding.Vorige week nog een mooi pak gekocht in de versace-store in maasmechelen,hoop dat ik dat pak langer dan een jaar kan dragen,anders kan ik het straks alleen nog dragen als ik in de cut zit!!!Neefjes en schoonbroertje zijn er natuurlijk minder blij mee,kregen normaal een zak vol kleding van me op het eind van het jaar!!!

Tip;Beste spijkerbroeken voor een bodybuilder;Merk:Evisu(kost ca.200/400e per broek).Super kwaliteit en behoorlijk ruim!!!(heb ze allemaal nog,zo wijdt dat ik nog geen ene heb kunnen afstaan->Jammer genoeg;) ....

hoe duur was da pak als ik vragen mag? had vorig jaar een t-shirt daar gekocht, scheelde bijna de helft.

hoe duur was da pak als ik vragen mag? had vorig jaar een t-shirt daar gekocht, scheelde bijna de helft.

Het pak koste normaal 1100euro was afgeprijsd naar 420e maar heb er ook een riem(45e)/witte blouse(90e) bij gekocht,en krokodillenlederen witte stappers(besteld),die krengen zijn nog duurder als het pak man(450e)!!!En zo nog een strak truitje maar die koste gelukkig evenveel als de riem

relax. ik ga binnekort weer eens kijken,ben er al een tijdje niet meer geweest:)

relax. ik ga binnekort weer eens kijken,ben er al een tijdje niet meer geweest:)

Was in maasmechelen village,in de versace outlet store.Fashionpoint (pauwgraaf)is namelijk dicht ivm een verbouwing,hebben daar meer als versace alleen!!De dames zijn ook altijd wel behulpzaam als ik zeg dat ik niet in een kleedhokje kan aankleden ivm engtevrees!!!!->Joke,mn begeleider zegt dit wel want die MOFO past ook niet echt meer in zo'n hokje!!!

hehe ,ja ik ben daar wel paar keer geweest,haal mn broeken van energie en diesel daar meestal.

Terug
Naar boven