Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag getraind;Rug,Biceps

Heb de zware sets nog altijd weggelaten , volgende week pas weer als mn gewrichten weer wat beter aan de gewichten gewend zijn.

1.Rug

Latpull
20x40kg
12x60kg
8x80kg
8x90kg

T-bar rows
16x50kg
12x75kg
10x100kg

Deadliften
16x70kg
14x90kg
8x140kg
6x160kg

2.Biceps

Mach.Curl zittend
16x45kg
12x50kg
10x55kg
8x60kg

Optrekken(omgekeerde grip)
(3x)8xLichaamsgewicht

Dummbell curls staand
12x18kg
10x20kg
8x22kg

Intensiteit was behoorlijk laag maar had ook heel veel spierpijn van maandag(borst,triceps).Gelukkig had ik geluisterd naar mn lichaam om niet alle tricepsoef. te doen,voelde toen geen pijn maar leek me vooral een logische beslissing.

nette training lekkere hoger reps ook, ben ik voorstander van (hoge reps)

nette training lekkere hoger reps ook, ben ik voorstander van (hoge reps)

Ja is ook wel lekker af en toe maar doe het alleen omdat geblesseerd ben geweest,kuiten daarintegen wel altijd minimaal 16 reps,lukt me alleen nog niet met de 200kg(staand)maar daar werken we naartoe he...

toch lekkere training, ik ga volgende week effe een weekje rustig aandoen,ben er ook eens aantoe:)

toch lekkere training, ik ga volgende week effe een weekje rustig aandoen,ben er ook eens aantoe:)

Zolang je goed maar vooral je eiwitten eet zal je er alleen maar beter door worden,dat ervaar ik nu.Ben rustig aant trainen maar voel dat ik nog genoeg reserve heb en de steekjes en pijntjes zijn ook gelukkig verdwenen.Heb nu weer eindelijk het gevoel dat ik weer een stap dichterbij mn doelstellingen kom.;)

Lekkere training kerel.

Nice training!

Thx Manny!!

Vandaag getraind;Schouders + (extra biceps/triceps 1 oef.)

1.Schouders

Machine press
16x40kg
12x60kg
10x80kg
8x100kg
8x120kg(PR)

Side raises (dumb.)
12x14kg
10x16kg
8x18kg

Omgekeerde pec-dec flyes
12x40kg
12x60kg
10x70kg

2.Biceps(1oef.)

Preachercurl(mach.)L/R apart
8x20kg
8x25kg
6x30kg

3.Triceps

Weighted dips
16x eigen lichaamsgewicht
12x +20kg
10x +35kg
8x +50kg

Morgen(avond) Benen op het programma.

nette trainig damn,lijkt beetje op training van mij van gister alleen een stuk zwaarder :P die dips zijn sick:)

nette trainig damn,lijkt beetje op training van mij van gister alleen een stuk zwaarder :P die dips zijn sick:)

Thx,we zitten op de goede weg he..
Dips gingen heel goed,nergens last van gehad , zal het gewicht proberen te blijven opvoeren.

Zeker monsterdips +50kg pffff.
Maar wel netjesxx

Damn,ben 1 oef. vergeten te opschrijven:o

Schouders

Barbellpress
20x (stang/20kg)
12x50kg
10x60kg
8x70kg(trainde alleen ben dus niet extreem ver gegaan/geen betrouwbare spotter aanwezig!!)

ik ga nu ook weer serieus weighted dips doen,voelt zo lekker aan, was al tijdje geleden maar het ging makkelijk :)

Lekkere oefening en een uitstekende massamaker.Vanaf volgende week raak ik voor 8wkn lang geen machine meer aan,ga dan db/bb only trainen en verdeel de spiergroepen over 3 dagen ma/wo/vr,dan hebben we de zaterdag (als 4e/extra dag) weer zoals voorheen,alle spiergroepen(behalve benen)1 oefening tot faillure en verder(met hulp).Zal dus eigenlijk wel met machine's gaan trainen maar dan alleen op zaterdag voor isolatie doeleinden

Vandaag getraind;Schouders + (extra biceps/triceps 1 oefening.)

1.Schouders

Machine press
16x40kg
12x60kg
10x80kg
8x100kg
8x120kg(PR)

Side raises (dumb.)
12x14kg
10x16kg
8x18kg

Omgekeerde pec-dec flyes
12x40kg
12x60kg
10x70kg

2.Biceps(1oef.)

Preachercurl(mach.)L/R apart
8x20kg
8x25kg
6x30kg

3.Triceps

Weighted dips
16x eigen lichaamsgewicht
12x +20kg
10x +35kg
8x +50kg

Morgen(avond) Benen op het programma.

Hele sterke dips!

Thx Kale,gingen me ook behoorlijk goed af,zonder stops en zo diep alst maar ging.Denk dat ik deze oefening nu wel in mn nwe schema ga opnemen ipv dips op een bankje met gewicht op de schoot,voelt gewoon veel beter aan en belast mn knieen totaal niet!!

Thx Kale,gingen me ook behoorlijk goed af,zonder stops en zo diep alst maar ging.Denk dat ik deze oefening nu wel in mn nwe schema ga opnemen ipv dips op een bankje met gewicht op de schoot,voelt gewoon veel beter aan en belast mn knieen totaal niet!!

dat is niet alleen funest voor je knieen, maar je schouders vinden dat ook niet fijn ;)

sterke training weer;)

Terug
Naar boven