MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
dat is niet alleen funest voor je knieen, maar je schouders vinden dat ook niet fijn ;)

True true,maar die schouders van me kunnen (gelukkig) wel wat meer verdragen dan die arme knietjes:D

@ lupp ; Thx,ging lekker kom beetje voor beetje weer op gang!!;)

wat een dips zeg :eek:

Tijdje geleden dat ik de oefening gedaan had en ging me goed af,wel nu wel behoorlijk wat spierpijn maar dat is alleen maar goed en heb vandaag toch benen op het programma en daarna een dagje rust.Ben benieuwd in hoeverre ik het gewicht kan blijven opvoeren omdat ik er toch niet al te veel moeite mee had.

Mooie zware trainingen, chapeau!
En leuke log, zal ik zeker meer gaan volgen! Zekers nu je zo goed vooruit gaat :clap:

Mooie zware trainingen, chapeau!
En leuke log, zal ik zeker meer gaan volgen! Zekers nu je zo goed vooruit gaat :clap:

Thx alex:thumb:

Vandaag getraind.....De bedoeling was de benen te trainen maar een uurtje voor de training kreeg ik wat last van mn knie!!!Weet waardoor het komt,heb in de middag nog in bad gelegen en een uurtje daarna stond ik alweer buiten(KOUD!!!),had me niet dik aangekleed,en is dus eigenlijk wat kou dat erin getrokken is.(pijn zat deze keer niet onder mn knie maar aan de zij/binnenkant).Nadat ik me dik had aangekleed trok het beetje voor beetje weg,heb er nu al geen last meer van,gelukkig.

Heb dus de zaterdag ingevuld door alle spiergroepen (behalve benen) 1 oefening.(bijna alles maximaal) te pakken.

1.Borst

Iso lateral bench press
20x40kg
10x120kg
8x160kg
2x200kg(1x met hulp)
1x240kg(met hulp)

2.Rug

Latpull
12x60kg
8x100kg
8x100kg(2x met hulp)

3.Schouders

Machine press
20x40kg
10x80kg
8x100kg
6x140kg(PR)

4.Biceps

Db curls staand
12x18kg
10x20kg
8x24kg

5.Triceps

Latpress
12x30kg
8x45kg
8x55kg(2x met hulp)

Die pijntjes van de laatste tijd zijn ook wel te wijten dat ik me sinds kort om de dag leeg sla en schop op een bokszak van 1.80m die ik in de kelder heb opgehangen.Goede warming-up doe ik niet echt,anders zit ik voor ik het weet op 6%lv met mijn stofwisseling en zo gain je natuurlijk geen reet.

hele nette training en gefeli met je pr;)

Lekkere training, moet ik ook maar weer eens doen de bokszak ophangen en
me springtouw onder het stof vandaan halen.
Wanneer het weer wat warmer word gaan hardlopen buiten, heb er al weer zin in.

Lekkere training, moet ik ook maar weer eens doen de bokszak ophangen en
me springtouw onder het stof vandaan halen.
Wanneer het weer wat warmer word gaan hardlopen buiten, heb er al weer zin in.

Ja maar als je gainen wil moet je wel je dieet wat gaan opschroeven en hoger in de kcals gaan,vreet allemaal zo heftig aan je....Heb zelfs mn wintersport aan de kant geschoven om niet weer met 6%lv thuis te komen en me te voorbereiden op mn 1e wedstrijd.Snowboard ook niet meer omdat het te blessuregevoelig is,damn wat mis ik offpiste boarden,die shit is echt geil man.....

Lekkere training! Wat is een Iso lateral bench press?

JOh, die knakker, die baas denk ik.. is hier ook lid.

JOh, die knakker, die baas denk ik.. is hier ook lid.

Hij is lid maar niet meer online,traind al meer dan 25jr,weegt 110kg+ bij 8%lv,is gediplomeerd(A) fitness/sportinstructeur,voedingsdeskundige en vooral een bodybuilder in hart en nieren.Word hier aangevallen door gasten die hem willen vertellen hoe de vork volgens hun werkelijk in de steel zit,de zin is hem al na 16 posts vergaan.Best jammer want hij is een persoon waar je als bodybuilder heeel veeel van kan leren en dus eigenlijk een groot gemis is hier...Thx guyz,ben ik nu de enige hier die daarvan kan profiteren.:p

Hij is lid maar niet meer online,traind al meer dan 25jr,weegt 110kg+ bij 8%lv,is gediplomeerd(A) fitness/sportinstructeur,voedingsdeskundige en vooral een bodybuilder in hart en nieren.Word hier aangevallen door gasten die hem willen vertellen hoe de vork volgens hun werkelijk in de steel zit,de zin is hem al na 16 posts vergaan.Best jammer want hij is een persoon waar je als bodybuilder heeel veeel van kan leren en dus eigenlijk een groot gemis is hier...Thx guyz,ben ik nu de enige hier die daarvan kan profiteren.:p

danm jammer dat hij hier niet meer online is, dit zijn nou mensen waar we wat van kunnen leren.:(
trainin jij trouwens ik die mooie gym ?

danm jammer dat hij hier niet meer online is, dit zijn nou mensen waar we wat van kunnen leren.:(
trainin jij trouwens ik die mooie gym ?

Ja man echt een gemis,maarja wat doe je eraan he...Train nu een jaartje of 3 daar,zijn sinds een week of 2 verhuisd naar de onderverdieping (even groot)en hij heeft veel nieuwe appataten ingekocht.Zal hem morgen eens vragen wanneer hij zijn site eens gaat updaten en nwe foto's gaat maken.;)

Dat is dus ook je trainingspartner?

Damn ben benieuwd naar je zware trainingen als dit je rustige trainingen zijn! :thumb:

Rustige trainingen??:D

Dat is dus ook je trainingspartner?

Yepp ,hij begeleid me ook richting mn wedstrijden dus komt voor mij heeel goed uit.;) en andersom ook natuurlijk,hij mag dan wel een stuk sterker dan mij zijn maar dat wil niet zeggen dt ik hem niet aan het werk zet!!!:D

Vandaag Borst,Buik

Benchpress
20x60kg
10x100kg
8x130kg(met hulp)
2x150kg(1x met hulp)->partner ging door tot 170kg..(ik wil ook!!!!)

Db press
10x36kg
6x42,5kg(was al leeg bij 4e rep,2x met hulp)
8x38kg

Db flyes
12x20kg
10x24kg
8x26kg

Buik

Buikspiermach.(zittend) alle tot faillure
...x30kg
...x35kg
...x40kg
...x45kg
...x50kg

Normaal morgen een rustdag maar door mn schema wat een beetje achterloopt zal ik morgen armen gaan trainen ,mn vrouwtje begint ook met trainen en natuurlijk net op de dagen dat ik normaal niet train,ga dus eigenlijk 2 extra dagen trainen al ga ik dan alleen (los van haar te helpen)maar wat minpunten aanpakken.

Terug
Naar boven