MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
Tja netjes qua deadlift mss,met de schouders had ik toch wel wat zwaarder moeten gaan,niet 1 keer verzuurd wat normaal standaard is!!Maarja heb wel geen last van mn (triceps)aanhechtingen wat de afgelopen 2 trainingen wel zo was.Volgende week train ik nog een weekje licht,dan pak ik een half weekje tot een week rust,en ga dan weer vrolijk verder!!!

Gaat lekker!

En een keer wat rustiger aan doen kan geen kwaad, op die manier krijg je minder snel last van blessure's! ;)

@Dikke armen;Net niet voluit is gewoon rustig aan he....

@Ironmind;Ja man,rust zal me goed doen,blessures zuigen!!!

Vandaag Benen

Geen goede dag vandaag....Benen gingen heeel slecht,kuiten wel wat beter maar niet alle oefeningen kunnen afmaken.

Quadriceps

Leg extension
16x20kg
12x30kg
12x40kg

Frontsquat
12x60kg
10x80kg(kreeg last van mijn knie,ben niet echt zwaarder gegaan)
8x90kg
8x100kg

Hacksquat
12x70kg(kreeg weer last van mijn knie,was van plan tot ca.100kg te gaan)

Heb toen benen naast elkaar gezet en ben met 40kg overnieuw begonnen
12x40kg
12x50kg
12x60kg

Hamstrings

Zittende leg curl
16x25kg
14x40kg
12x50kg

Staande leg curl
12x20kg
10x25kg
8x30kg

Kuiten

Staand kuitheffen
16x100kg(8xvolledig,8xpomp)
16x130kg(8xvolledig,8xpomp)
16x160kg(8xvolledig,8xpomp)
16x180kg(8xvolledig,8xpomp) PR
12x200kg Volledig tot faillure PR

Zittend Kuitheffen
12x40kg Kreeg weer last van mn knie,ben toen gestopt.

Wat heb je aan je knie?

Beetje last van mn aanhechting onderin mn linker knie,denk dat ik gisteren gewoon te moe was en last ervan kreeg door concentratie gebrek.Beter weekje rusten,denk dat dan alle pijntjes en iritaties verdwenen zullen zijn.

vertel mij wat :|

Ik ben momenteel ook rustigjes aan aan het trainen voor een paar week :)
Straks weer knallen !

Keep on training Bro!

Thx m8,wou eigenlijk nog een weekje rustig aan doen maar heb gisteren al gemerkt dat volledige rust toch een wat betere optie is,en begin volgende week is de gym gesloten(gaan verhuizen in zelfde pand naar onderverdieping)dus word dan 1,5 week rust voor me,meer dan genoeg!!!!

Ik ben na 2 weken rust heel licht weer begonnen ... Op Fysio advies die knaap zal het wel weten :D

Ik ben na 2 weken rust heel licht weer begonnen ... Op Fysio advies die knaap zal het wel weten :D

Denk het ook ja,die hebben er toch voor geleerd he.

Vandaag RUST???

Ben toch naar de gym geweest en heb buik en kuiten lichtjes getraind.Was ook eens lekker om weer eens cardio in de gym te doen

Fietsen(ca.5min.) ->Ik weet het,beetje erg kort...
Stokzwaaien(ca.30min.)->3 verschillende oefeningen met stok
Buikspieren (ca.20min.)

Kuiten

staande calve raise
30x50kg volledig
16x100kg (8xvol,8x pomp)
16x100kg (8xvol,8x pomp)
16x120kg (8xvol,8x pomp)
16x140kg (8xvol,8x pomp)
16x160kg (8xvol,8x pomp)

Zware sets weggelaten en minder met de gewichten omhoog gegaan.Begin normaal gezien met 100kg,deze keer met de helft en eindig normaal met 180 tot 200kg ipv 160kg.Verhoog normaal ook met minimaal 30kg,deze keer met 20kg.....Licht dus....

Zware sets weggelaten en minder met de gewichten omhoog gegaan.Begin normaal gezien met 100kg,deze keer met de helft en eindig normaal met 180 tot 200kg ipv 160kg.Verhoog normaal ook met minimaal 30kg,deze keer met 20kg.....Licht dus....

Dan is het licht :cool:

Wel flink volume voor je kuiten training.

Thx man.

Training van vandaag

Fietsen(ca.5min.) ->weer beetje kort...
Stokzwaaien(ca.30min.)->3 verschillende oefeningen met stok
Buikspieren (ca.20min.)

Kuiten gingen weer stukken beter dan vorige keer.

staande calve raise
16x100kg (8xvol,8x pomp)
16x120kg (8xvol,8x pomp)
16x140kg (8xvol,8x pomp)
16x160kg (8xvol,8x pomp)
16x180kg (8xvol,8x pomp)
16x200kg (16x pomp)

Zittende calve raise
12x40kg
12x50kg
12x60kg

Calves op legpress
12x100kg
12x130kg
12x150kg

Echt een harde kuiten aanpakker :D, werpt het ook zijn vruchten af? Want velen hebben last om massa op hun kuiten te krijgen

idd heftig op de kuiten, het wordt al weer wat zwaarder ;)

Echt een harde kuiten aanpakker :D, werpt het ook zijn vruchten af? Want velen hebben last om massa op hun kuiten te krijgen

Jammer genoeg groeien ze niet als kool,maar sinds ik ze train met veel gewicht en reps gaan ze redelijk goed vooruit.

@Arno;Ja gaat stukken beter,maar ben pas tevreden als ik de 200kg ook 16x kan uitvoeren op dezelfde manier.

Heb niet meer getraind maar volledige rust gepakt.Gaat stukken beter nu,heb geen last meer van mn triceps aanhechtingen.Doe wel tot zeker woensdag nix van training en zal dan rustig beginnen en geen al te zware gewichten gebruiken.Pijn in mijn linker knie is ook weggetrokken,was eerder ontstekingspijn van een verkoudheid.Half weekje rustig aan doen en dan bij het begin van de nwe week als alles goed voelt weer gaan knallen als vanouds!!!

Note;Tijdens de rust ben ik 2x per dag in bad gegaan,heb wat extra eiwitten gegeten en (extra) gluco/gluta/multi vits/visoliecaps/bcaa's en vit.C genomen om zo mn herstel wat proberen te bevorderen.

Vandaag mijn training weer hervat.Heb alles behalve benen gedaan 60 tot 70% van mn kunnen.Was lekker om weer bezig te kunnen zijn en heb eigenlijk nergens last van gehad.Heb alleen mn triceps niet apart getraind,was al vol genoeg door de druk oefeningen van schouders en borst en wou de aanhechtingen niet gelijk zwaar belasten.Hou dit nog een weekje ongeveer vol en begin dan weer zoals het hoort te trainen!!!!

Vandaag;Borst,Rug,Schouders,Biceps(alles 1 oefening , 3 tot 4 series , 8 tot 12 herhalingen)

Morgen;Benen,Kuiten,Buik en onderarmen.

Terug
Naar boven