XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
Damn guyz,het is behoorlijk afzien geweest deze week...Ben van totale vetzucht ineens moeten overgaan op zowat vetvrij!!!Zit echt te watertanden bij het maken van mn dochters gerechten,net nog frietjes en een kroket gebakken,het kwijl liep me langs mn muil af!!!!

Tja,als je vantevoren maanden lang elke dag een junkdag gehad hebt is de omslag wel behoorlijk saai ineens,die boterhammen komen me al bijna mn strot uit nu!!!!Toch ff blijven volhouden,dan weet ik binnen een paar weken niet beter meer.:dunno:

kwestie van tijd, zal wel beteren idd

haha lijkt me zwaar gek:P hardcore!

• #2.085
Hehe,gaat wel lukken jongens...Moet er toch iets voor overhebben he.:cool:
FF aanpassen,want over een aantal maanden begint pas het echte afzien.:(

rofl cutten is niks voor mij denk ik,, junk toch iedere dag wel wat :o

ALS ik mee ga telt dat tankstation kip en rijst toch niet voor ecto'shea?:D

• #2.091
ALS ik mee ga telt dat tankstation kip en rijst toch niet voor ecto'shea?:D

Voor jou zijn droge crackers al genoeg.:p

Vanmorgen (alleen) getraind:Biceps,Triceps.

1.Biceps

BB curls
10x40kg
10x50kg
8x60kg (ging lekker:D)

Preacher curls
10x30kg
(3x)10x40kg

Seated one arm mach.curls
(2x)10x65kg(full stack)

High pulley cable curls(+2sec.stop)
10x30kg
(2x)10x35kg

2.Triceps

Opwarmsetjes met pressdown
(2x)30x25kg

Weighted dips (geen 1rm gedaan,wil toch rustig aan doen ivm die lange blessure voorheen aan mn aanhechtingen....rustig aan:rolleyes:)
10x25kg
10x50kg
(3x)4x75kg

Close grip benchpress (smith)
10x70kg
10x90kg
7x110kg

One arm reverse pressdown(strikt)
(3x)10x25kg

Dips tot faillure (BW)
30+ reps

Opmerkingen:Geen opmerkingen over trainen,wel qua dieeten.Moet zeggen dat mn stofwisseling weer als vanouds begint te worden,na een week dieeten pas:eek::Dhad na de weighteddips al meteen een wat hongerig gevoel,niet goed dus...Zal mn begeleider ervan op de hoogte stellen en kijken of ik (nu nog) wat extra's mag hebben op trainingsdagen,ipv alleen maar 1 extra eiwittenshake na de training.

Die dips :D

Je krijgt weer de standaard opmerkingen, maar die geef ik niet omdat je toch wel weet wat ik wil zeggen :D

nette training weer OS, hoeveel kcal eet je nu per dag?

• #2.095
Hehe,standaard:lol:en ik was nog wel van plan volgende keer (4x)4x75kg te dippen:rolleyes:

Aantal kcals weet ik niet precies,word eind deze week berekend over de 14dagen wat ik aant dieeten ben,daaruit word een gemiddelde gepakt en dan gaan we dat weer verder aanpassen naar mijn lichaam.;)

op hoeveel kcal zit je dan nu own?

• #2.097
Dit houd dus in dat je er vanminddag niet bent:(

naja zie je van de week wel es, ken je me dan helpen?:D

• #2.099
Dit houd dus in dat je er vanminddag niet bent:(

naja zie je van de week wel es, ken je me dan helpen?:D

Als jij s'middags komt loop ik liever s'ochtends naar binnen,maar als jij dan eindelijk een keer s''ochtends kan ga ik maar al te graag in de middag.:rolleyes:

:jk:

Zie en help je van de week wel domie,komt voor de bakker.;)

Own nette training. Geloof je in bulken calorien tellen ezv ? zelf voel ik gewoon aan wat ik moet hebben. Als ik niet veel hoger heb. zit ik op dat moment goed.
Heb ik geen honger na een 3 uur eet ik te veel,

Terug
Naar boven