XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Own nette training. Geloof je in bulken calorien tellen ezv ? zelf voel ik gewoon aan wat ik moet hebben. Als ik niet veel hoger heb. zit ik op dat moment goed.
Heb ik geen honger na een 3 uur eet ik te veel,

Bulken heet imo gewoon volproppen,dus dan prop ik mezelf weer lekker vol voordat ik weer honger krijg,callorien tellen deed ik vantevoren wel,nu is het afwachten wat ik gemiddeld naar binnen gewerkt heb deze 2 weken.Dagelijks tellen wegen etc.gaat er bij mij niet in.Kip koop ik altijd per halve kilo,dus makkelijk om dan in te schatten wat 250gr is toch.:DStraks zal dit anders zijn met cutten,dan moet ik wel.....

Voor jou zijn droge crackers al genoeg.:p

Vanmorgen (alleen) getraind:Biceps,Triceps.

1.Biceps

BB curls
10x40kg
10x50kg
8x60kg (ging lekker:D)

Preacher curls
10x30kg
(3x)10x40kg

Seated one arm mach.curls
(2x)10x65kg(full stack)

High pulley cable curls(+2sec.stop)
10x30kg
(2x)10x35kg

2.Triceps

Opwarmsetjes met pressdown
(2x)30x25kg

Weighted dips (geen 1rm gedaan,wil toch rustig aan doen ivm die lange blessure voorheen aan mn aanhechtingen....rustig aan:rolleyes:)
10x25kg
10x50kg
(3x)4x75kg

Close grip benchpress (smith)
10x70kg
10x90kg
7x110kg

One arm reverse pressdown(strikt)
(3x)10x25kg

Dips tot faillure (BW)
30+ reps

Opmerkingen:Geen opmerkingen over trainen,wel qua dieeten.Moet zeggen dat mn stofwisseling weer als vanouds begint te worden,na een week dieeten pas:eek::Dhad na de weighteddips al meteen een wat hongerig gevoel,niet goed dus...Zal mn begeleider ervan op de hoogte stellen en kijken of ik (nu nog) wat extra's mag hebben op trainingsdagen,ipv alleen maar 1 extra eiwittenshake na de training.

:thumbs:

lekkere training hoor, heb het wel met je te doen qua eten:P toch hoop ik dat ik ooit in jou schoenen kom te staan!:D

• #2.105
Hehe thx guyz:cool:zometeen eindelijk warm eten,rijst met kip en rauwkost.;)

Ben jij al bezig met voorbereiden voor de weilandgames? Of ga je ook onvoorbereid heen?

Nice training!! :wl:

• #2.112
Ben jij al bezig met voorbereiden voor de weilandgames? Of ga je ook onvoorbereid heen?

Ben aant overwegen om vantevoren een aantal lessen te nemen,maar dan is denk ik een groot deel van de fun ervan af.....Denk onvoorbereid dus.;)

@Lenn:Thx Lenny.;)

(3x)4x75kg

hehe :p rustige dips noemt hy dat :p

you animal!! :p

Lekkere training Own, maar ik blijf je op de hielen zitten met de dips :evil2:

• #2.115
Lekkere training Own, maar ik blijf je op de hielen zitten met de dips :evil2:

Preparing for (4x)4x75kg,dus maak je borst maar nat.;)

Of mss (3x)4x80kg,maar dan moet ik gaan kloten met een :gay: 5kg schijfje.:(Hou het maar bij de eerste optie.:D

@Tommeke:Heb alleen getraind vandaag,anders was het mss nog wel wat beter gegaan.:wl:

Preparing for (4x)4x75kg,dus maak je borst maar nat.;)

Of mss (3x)4x80kg,maar dan moet ik gaan kloten met een :gay: 5kg schijfje.:(Hou het maar bij de eerste optie.:D

4 schijven van 20 kg? ;) die 70 kg gaat me nog goed af, maar die stap naar
de 80 kg is voor mij te groot, vorige week nog geprobeerd maar kwam
niet eens 1 keer omhoog, het is me maar 2 keer eerder gelukt.

Eind van het jaar wil ik sowieso herhalingen gaan doen met de 80 kg dan
ben ik zeker wel tevreden :)

You humanly beast!!

Je bent goed bezig Own, belachelijk sterke schouders en je went echt wel aan je "voedingsplan" hoor (dieet kan je het nu natuurlijk nog niet echt noemen).

En ja het ergste blijft als anderen onbeperkt lekkere dingen voor je neus naar binnen zitten te werken. In je eentje is het niet zo moeilijk.

90kg dips!!?? waar blijven ze

• #2.120
@Marky: Patience.....Just a mather of time,blijf nog ff die 75kg knallen tot ik er 25reps uithaal ivm blessuregevaar voor mn aanhechtingen.

@Masallah:Ja zo kan het ook,maar stappen van 20kg zijn niet heavy genoeg meer voor mij.

@G-men:Thx gijs,jij zal het toch ook niet al te makkelijk hebben toch,al die lekkernijen wat je moet laten staan.:(

Terug
Naar boven