Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd

ben net terug van de hele rompslomp,2 mega bestelbusjes vol geladen en dat naar de 4e etage sjouwen (via trappen) was de workout van de eeuw voor me.Morgen nog de kooi van de papegaai en een dressoir met spiegel in belgie oppikken,daarna is de keet leeg....
dan de rest halen.....
See you soon @ Basicgym Yo,verhuist?hoe zit dat dan met je begeleider? weer nieuwe zoeken ofzo?
geile ava heb je kerol![]()

Daarna weer verder met wat overige spullen gaan verhuizen,oa.de papegaaienkooi,1xdressoir+spiegel en wat klein grut....
Hotstones rule!!!En ja mas,had ook lioever een masseuze,maar ja...Het zweedse bikini team zit ook niet overal vertegenwoordigd he.
daarom tijdelijk terug naar NL tot ik wat ga kopen in BE.
OS: Waarom verkies je België boven Nederland (tenminste als je limburg tot nederland wil rekenen)?

wie heb je nu dan als begeleider nu theo voorbij isNope,ik woon nu weer in geleen (heet vandaag de dag sittard-geleen) mn gym is in geleen en mn begeleider (theo voorbij) woond in sittard.
@My ava:Geiler vind je niet he![]()
En ook het feit dat je daar voor 775e in een vrijstaande villa kan wonen.

Sportmassages ownen big time!!!!
Morgen schouders en deadz,benieuwd wat mn schouders gaan doen,mocht ik wat last hebben worden het deadz only,schouders groeien toch als kool bij mij,dus die vinden een weekje rust (verhuizing/rust
) toch geen probleem.