MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

kijk dat is progressie! als je zo doorgaat ga je knallen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.263
Thx guyz:cool:ben net terug van de hele rompslomp,2 mega bestelbusjes vol geladen en dat naar de 4e etage sjouwen (via trappen) was de workout van de eeuw voor me.Morgen nog de kooi van de papegaai en een dressoir met spiegel in belgie oppikken,daarna is de keet leeg....

Vandaag dus niet officieel getraind,maar voel het toch aardig in mn schouders,rug en benen.Morgenvroeg eerst trainen,dan naar de sportmasseur:Ddan de rest halen.....

@Loo:timmermansogen:roflol:

@Arjenjaqc:Thx man.Van belgisch naar nederland limburg,woon nu in de straat waar ik als kind ben opgegroeid,letterlijk back 2 my roots.:cool:See you soon @ Basicgym :thumbup:

Yo,verhuist? :eek: hoe zit dat dan met je begeleider? weer nieuwe zoeken ofzo?

geile ava heb je kerol ;)

• #2.265
Yo,verhuist? :eek: hoe zit dat dan met je begeleider? weer nieuwe zoeken ofzo?

geile ava heb je kerol ;)

Nope,ik woon nu weer in geleen (heet vandaag de dag sittard-geleen) mn gym is in geleen en mn begeleider (theo voorbij) woond in sittard.;)

@My ava:Geiler vind je niet he:rolleyes:

• #2.266
Vanmorgen getraind:Borst,Rug

Niet zwaar kunnen trainen,de verhuizing heeft me toch behoorlijk gesloopt.

1.Borst

Iso-lateral-flat-benchpress
16x40kg
10x80kg
10x120kg
7x160kg

Iso-incline-press
10x80kg
8x100kg
8x120kg

Decline press (close/vertical)
10x50kg
10x70kg
8x90kg

Cable cross (superset high/low pulley)
12x20kg(H)
12x15kg(L)
12x25kg(H)
12x20kg(L)
10x30kg(H)
10x25kg(L)

2.Rug

Low row (hammer)
10x70kg
10x100kg
10x130kg

V-bar pull down
12x50kg
12x65kg
10x80kg
8x90kg

Seated rows (panatta)
10x40kg
10x60kg
10x80kg

Bor's (omgekeerde grip)
10x70kg
10x100kg
10x120kg

Opmerkingen:Zware training na de verhuizing,niet qua gewicht dan.Nu naar de sportmasseur,lekker hotstones massage krijgen:DDaarna weer verder met wat overige spullen gaan verhuizen,oa.de papegaaienkooi,1xdressoir+spiegel en wat klein grut....

wel leuk dat je nog kunt trainen tijdens je verhuis

ik ben jaloers op je massage :o

trainen gaat weer goed zie ik maat lekker ga je nu alweer verhuizen :s

Wat een leventje heeft die own ook zeg :D verdomme ik moet ook eens opzoek naar zo'n sportmasseur alhoewel, liever een masseuse :D

• #2.270
hehe,thx guyz.Helemaal vergeten dat ik niet 30min.moet rijden nu,dus had ik nog ff.:DHotstones rule!!!En ja mas,had ook lioever een masseuze,maar ja...Het zweedse bikini team zit ook niet overal vertegenwoordigd he.:rolleyes:

@Rat:Thx m8,reden van verhuizing is dat de eigenaar het huis te koop had gezet zonder ons te waarschuwen,maw wil ik dus privacy en geen bezichtigingen en hem (achterbakse eikel) nog ondertussen rijker gaan maken met 775e huur per maand:nowai:daarom tijdelijk terug naar NL tot ik wat ga kopen in BE.;)

OS: Waarom verkies je België boven Nederland (tenminste als je limburg tot nederland wil rekenen :D)?

OS: Waarom verkies je België boven Nederland (tenminste als je limburg tot nederland wil rekenen :D)?

omdat "poepen" in Belgie veeeeel leuker is als in Nederland :D

Ik denk dat de huizen stukke goedkoper zijn in Belgie ?, tenminste zo was dat 10 jaar geleden iniedergeval

lekkere borst/rug training weer os! en wannegek 775 euro per maand huren voor da bedrag per maand kan je best redelijk huis kopen.

Niet te zwaar noemt ie dat:rolleyes:

:D

• #2.276
@Willy:Wat old dutch zegt: Poepen heeft een veel betere inhoud in belgie:DEn ook het feit dat je daar voor 775e in een vrijstaande villa kan wonen.;)

@Flexx:True,daarom word dat ook de volgende stap in BE,genoeg koopjes daar.

@Trasher:Had beter gekund,maar was gewoon bek af door de verhuizing,vandaag ook nog vanalles versleept en getraind,schouders zijn nu echt naar de kl**te.:(

@Marky:Ben aant kijken voor een wannabee genaamd marky,maar dan kom ik wel uit in de 70kg klasse met zo'n wannabee als begeleider.:rolleyes:

Massage van vandaag was trouwens echt "kick ass lekker".:cool:Sportmassages ownen big time!!!!

ja zeker
ik krijg je helemaal ripped to shredded 70kg en geen gram vet

own is wel bikkel sterk hoor!

• #2.279
own is wel bikkel sterk hoor!

:bow:

Vandaag ben ik wel een partijtje gaar man,schouderaanhechtingen en de pezen in mn linker pols hebben deze dagen niet al te goed ervaren.Maar ja,het hoort er nu eenmaal bij en vanaf volgende week ga ik weer echt er tegenaan.:wl:Morgen schouders en deadz,benieuwd wat mn schouders gaan doen,mocht ik wat last hebben worden het deadz only,schouders groeien toch als kool bij mij,dus die vinden een weekje rust (verhuizing/rust???) toch geen probleem.

lijkt me niet gewoon effe rusten en op adem komen alles om een bles te voorkomen

Terug
Naar boven