XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.303

:hedbang:

Zo....weer 2 busjes met kleingrut vervoerd en een dressoir/spiegel en geraamte van een zonnehemel,nu snel mn maaltijd pakken en dan mn auto leegmaken bij mn nieuwe woning en dan kan ik eindelijk gaan Chilluuhhhhhh.:cool:

(als de kleine slaapt tenminste)

Nice !

Maar kheb gehoord dat het niet zo goed is als je Bicept en Triceps op dezelfde dag trained.
Is dat waar ?

• #2.307
Nice !

Maar kheb gehoord dat het niet zo goed is als je Bicept en Triceps op dezelfde dag trained.
Is dat waar ?

Er word zoveel gezegt maar zo weinig gedaan.Na jaren lange training weet je wel wat er nu wel of niet werkt voor jouw lichaam,voor de ene kan het mss niet goed gaan ivm krachtenverdeling en kunnen ze het beter apart doen.Maar in mijn geval heb ik hier geen last van,zelfs niet bij borst en rug samen.Nu ivm mn voorbereiding en sneller herstel door de kuur probeer ik ze toch apart te trainen en nog meer uit een enkele spiergroep te halen met behulp van een ervaren spotter,maar ivm tijdgebrek door de verhuizing kan ik ff niet anders dan meerdere spiergroepen per dag te aanpakken.Anders zou ik bi en tri samen om de zoveel tijd omgooien door triceps bij borst en biceps bij rugtraining zetten.(duwspieren en trekspieren samen doen)

• #2.308
Net getraind:Biceps/Triceps

1.Biceps

BB curls
12x40kg
(3x)10x50kg

One arm preachercurls
10x15kg
10x20kg
10x25kg

High pulley cablecurls(+2sec.stop)
10x20kg
10x25kg
10x30kg

2.Triceps

Triset (frenchpress omgekeerde grip/frenchpress/pressdown)zonder rustpauzes
10x25kg fp omgek.
10x25kg fp
10x35kg pd

10x30kg fp omgek.
10x30kg fp
10x40kg pd

10x35kg fp omgek.
10x35kg fp
10x45kg pd

Weighted dips (20sec.rustpauze)
(6x)10x25kg
(1x)15x25kg-->faillure

Opmerkingen:Had toch nog wat last van mn polsen bij fp omgekeerde grip door de verhuizing.Was van plan om 100 reps te dippen maar gym ging dicht dus volgende keer beter.

lijkt me erg zwaar die triset!
sterke bb curl

hoe bevalt het nieuwe huis?:D

• #2.310
lijkt me erg zwaar die triset!
sterke bb curl

hoe bevalt het nieuwe huis?:D

Thx ripper.:cool:

Was ook behoorlijk zwaar zonder rustpauzes,normaal gooi ik er nog wel wat extra gewicht op.

Ga vandaag voor de 1e keer slapen in mn nieuwe keet,heb daar wel nog geen internet dus zal sanca blij zijn als opperspamslet dat de concurentie wegvalt.:roflol:

trisets zijn heavy great stuff!

even een rust periode inlassen

en zodra je weer internet hebt dan flink spammen inhaalslag doen

• #2.314
even een rust periode inlassen

en zodra je weer internet hebt dan flink spammen inhaalslag doen

Ach ja,dat spammen gaat ook vervelen na een tijdje he.......

Zometeen mn eerste echte JUNKMAALTIJD in 3 weken.Ga uiteten in duitsland bij zon megaportie restaurant.

:meal:IT'S STEAKTIME:meal:

Laat het smaken Own!

Thx ripper.:cool:

Was ook behoorlijk zwaar zonder rustpauzes,normaal gooi ik er nog wel wat extra gewicht op.

Ga vandaag voor de 1e keer slapen in mn nieuwe keet,heb daar wel nog geen internet dus zal sanca blij zijn als opperspamslet dat de concurentie wegvalt.:roflol:

:roflol:

sterke training own, jij gaat imo echt knallen op het podium! :cool:

enjoy the bulk!!! :D

Lekker schmoekelen!

Welke wedstrijd ga je nu doen Own?

Gaat goed, hopelijk vind je wat rust na de verhuizing om echt gruwelijk te knallen.

• #2.320
Thx guyz:cool:
Heb me een grillteller gekocht gisteren (grilplaat) :meal: heb nog nooit zo blij gegeten als gisteren,kreeg de smile maar niet van mn gezicht af.:D

Welke wedstrijd ga je nu doen Own?

Gaat goed, hopelijk vind je wat rust na de verhuizing om echt gruwelijk te knallen.

Thx G.gaat idd weer wat rustiger nu,los van wat dozen die de trap nog op moeten en wat laminaat dat gelegd moet gaan worden kan ik weer knallen.;)

2 wedstrijden die ik wou doen zijn al afgelast (eems/S&F)gaat er helemaal vanaf hangen welke wedstrijden in maart doorgaan,mss dat het rotterdam gaat worden of middelburg.(hoorde uit betrouwbare bron dat de atlascup mss in maart gehouden gaat worden)Moet iig een wedstrijd worden voor het NK,daar heb ik mijn doelen op gezet.Mocht het toch het geval zijn dat de wedstrijden afgelast worden ga ik internationaal (duitsland of frankrijk).

Terug
Naar boven