AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
lijkt me niet gewoon effe rusten en op adem komen alles om een bles te voorkomen

True,maar gisteren kon ik het echt niet laten om te gaan trainen,zou alleen voor borsttraining gaan,maar ivm tijdgebrek heb ik maar meteen rug erbij gepakt.Vandaag til ik nog geen veertje van de grond af,pak me lekker die welverdiende rust.;)

Nice Own, morgen een gruwelijk deadsessie ertegen aan gooien man:cool:

maak je er gewoon een high volume deadlift training van. 10 triples op deadlift en 10 triples op racklifts :D

• #2.284
Heb er al heel wat lifts opzitten deze week,4e etage (trappen) omhoog met een hele inboedel in je nek:DWaren deadz en lunges tegelijk.:cool:

Ga het toch kort maar krachtig houden,ben al behoorlijk voorvermoeid.:(

• #2.286
Vandaag getraind:Quads,Hams en Kuiten.

5min fietsen

1.Quads

Full Frontsquats (tijdje geleden weer/nooit full uitgevoerd)
10x60kg
10x100kg
8x120kg

One Leg extensions (freeweights)
10x15kg
10x30kg
(3x)10x45kg

One Leg press
10x75kg
10x100kg
(2x)10x125kg

2.Hams

Liggende curls
10x30kg
(3x)10x40kg

3.Kuiten

Standing Calve raises(+2sec.stop)
10x100kg
10x150kg
10x190kg

Seated Calve raises(+2sec.stop)
(2x)10x60kg

Opmerkingen:Gym ging dicht,anders had ik er nog een kuit en hams oefening bij gedaan,ach ja...was toch al behoorlijk vermoeid van de verhuizing dus ben zeker tevreden.

mooie front squats..

sterke frontsquats!

al bij al toch een nette training, verhuizen is altijd wel wat stressen enzo, effe doorbijten

• #2.291
Thx guyz:cool:Vanaf volgende week is het weer :wl:KNALUHHH:wl:

Vandaag getraind:Quads,Hams en Kuiten.

5min fietsen

1.Quads

Full Frontsquats (tijdje geleden weer/nooit full uitgevoerd)
10x60kg
10x100kg
8x120kg

One Leg extensions (freeweights)
10x15kg
10x30kg
(3x)10x45kg

One Leg press
10x75kg
10x100kg
(2x)10x125kg

2.Hams

Liggende curls
10x30kg
(3x)10x40kg

3.Kuiten

Standing Calve raises(+2sec.stop)
10x100kg
10x150kg
10x190kg

Seated Calve raises(+2sec.stop)
(2x)10x60kg

Opmerkingen:Gym ging dicht,anders had ik er nog een kuit en hams oefening bij gedaan,ach ja...was toch al behoorlijk vermoeid van de verhuizing dus ben zeker tevreden.

En ik heb al spierpijn in me reet (en nee, kom niet met inkopper-grapjes aan, ben gewoon hetero, en NEE mn vriendin heeft ook geen strap on) van 3x 80 als top op de fs... verdien ik het om in dezelfde gym te trainen?:P

• #2.293
En ik heb al spierpijn in me reet (en nee, kom niet met inkopper-grapjes aan, ben gewoon hetero, en NEE mn vriendin heeft ook geen strap on) van 3x 80 als top op de fs... verdien ik het om in dezelfde gym te trainen?:P

inkopper-grapjes :rolleyes:

Wil niet weten waar het kopje ingekopt werd.:p

Als je evenlang als mij zou trainen verdien je het idd niet,maar dit is toch niet het geval,dus ben blij met je stats noob.:D

• #2.294
Damn ik heb me toch een partijtje spierpijn.:cool:Zelfs mn biceps is gaar van de gewichten tillen.:D

Vandaag nog een paar laatste dingen verslepen en dan zit het verhuizen erop,next week is het decoratietijd,gaat ook wel wat tijd inzitten maar niet noemenswaardig vergeleken met deze week.;)

wanneer is de house warming party:cool:

• #2.296
wanneer is de house warming party:cool:

Party is over een week of 2 als de keet helemaal inorde is.;)

proteineshakebowl zal ook van de partij zijn,in de snoepschaal zullen performance carb repen liggen,ik hou het wel op een junkdag,anders ga ik helemaal watertanden als ik iedereen zie vreten en ik op mn boterhammen en kwark zit te kauwen.:D

proteineshakebowl zal ook van de partij zijn,in de snoepschaal zullen performance carb repen liggen,ik hou het wel op een junkdag,anders ga ik helemaal watertanden als ik iedereen zie vreten en ik op mn boterhammen en kwark zit te kauwen.:D

sounds great :cool:

dus op zaterdag 27 okt 2007:D

Terug
Naar boven