SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmorgen alleen getraind:Biceps,Triceps
Vandaag nog naar de fysio geweest,was genieten weer.....
1.Biceps
BB curls
10x40kg
8x50kg
8x60kg
Preachercurls
12x30kg
10x40kg
8x50kg
DB curls (+piek contractie)
12x20kg
10x24kg
8x26kg
High pulley Cable curls (+2sec.stop)
(3x)10x20kg
2.Triceps
Press down
20x20kg
12x30kg
10x40kg
French press (strikt)
(6x)10x40kg
Close grip benchpress (smith)
(3x)10x100kg
One arm reverse press down (zonder pauze)
12x25kg
10x25kg
8x25kg
6x25kg
Opmerkingen:Rustig getraind,het zuigt gewoon om alleen te trainen.![]()
En ik moet altijd alleen trainen, zo erg is dat nu ook weer niet. 

Thx guyz
Zo,net terug van mn begeleider.
Vorige stats.(22-09)
Gewicht:89,2kg
Vetmeting.
Biceps:5mm
Triceps:10mm
Taille:30mm
Rug:17mm
Vetmeting.
Biceps:3mm
Taille:26mm
Rug:15mm
Over 1,5 week ga ik terug,dan gaan we kijken hoe me lichaam verder reageerd op dit schema,mn stofwisseling is zich nu nog altijd aan het aanpassen aan dit eetpatroon.
Was ook nog even mee op zolder wezen kijken,hij had een hele vitrine vol met troffeeen staan,van NK's,EK's en WK's,hij is trouwens de enige nederlandse atleet die 6x Nederlands kampioen is geworden.
Damn i'm motivated![]()

Das nice man, echt super voor je. Nu zorgen dat er nog een tiental procenten eraf gaan he.![]()

Thx guyz
Zo,net terug van mn begeleider.
Vorige stats.(22-09)
Gewicht:89,2kg
Vetmeting.
Biceps:5mm
Taille:30mm
Rug:17mm
Vetmeting.
Biceps:3mm
Taille:26mm
Rug:15mm
Over 1,5 week ga ik terug,dan gaan we kijken hoe me lichaam verder reageerd op dit schema,mn stofwisseling is zich nu nog altijd aan het aanpassen aan dit eetpatroon.
Was ook nog even mee op zolder wezen kijken,hij had een hele vitrine vol met troffeeen staan,van NK's,EK's en WK's,hij is trouwens de enige nederlandse atleet die 6x Nederlands kampioen is geworden.
Damn i'm motivated![]()

Vandaag zei de fysio nog:Je ziet er een stuk beter uit dan vorige keer.
Hehe,thx Loo ben nu juist vet en vocht aant verliezen met dit eetschema,benieuwd hoe ik er over een maand bij staVandaag zei de fysio nog:Je ziet er een stuk beter uit dan vorige keer.
![]()
Net zoals jay off season met die bolle kop 

True as true can be.You've seen the pics that got spared for DBB.....
Zo.....Vandaag begint het...De verhuizing....Net mn maaltijden alvast gemaakt,zometeen de nwe sleutel halen,busje besteld,wat vrienden bellen en beginnen maar.Zal lange dag gaan worden,wish me luck.
Bye bye belgie....I'm going back to my roots.![]()
tochIs je vetpercentage zo hoog? Op die foto's van je lijk je veel en veel droger.