XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

hoe is het nu met je bf?

veel geld:o. zal wat geven ge staat nu al zo bruut:cool:

welke chick edition van dat plaatje? :p

hoe vind je de geile vent op mijn ava? :roflol:

anyway, je trainingen gaan goed zo te zien :eek: kuur kickt hard in ofniet? :D

omg jonko-san :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.346
@Jonko::roflol:OMG,en ik dacht nog:Hoe je ff in voor die breezah.:D
Gaat lekker idd,ik herstel nu 4x zo snel man,spierpijn is history.:cool:

@Flexx:Was in 2wkn tijd 3kg gegained en 2%bf verloren,gaat de goede kant uit nu.;)

@Claw:Thx man,maar kan jammergenoeg niet met 90kg op het podium verschijnen,die tekenbeet heeft die droom wel ff naar de knoppen geholpen.:(

@Sanca:Chill,voor je het weet komen de sanca ava''s als bloemkool de grond uitgeschoten:devil:

:roflol: :roflol: :roflol:

ik zeg geen woord over je avatar

Houden jullie ff lekker op met die ranzige plaatjes!
Lijken wel een kibbelend koppel:D

Verder zou ik ook wel 2x per dag willen trainen.

Dan kan ik nog verder opsplitten!:D

hahaha stelletje mafkezen met die avatars!

• #2.351
hehe,jonkos plaatje is idd wel ranzig,hij spuit blijkbaar maar al te graag op gespierde mannen.:roflol:

Vandaag getraind:Borst

1.Iso lateral flat benchpress
16x40kg
10x80kg
2x8x160kg
1x7x160kg bijna 3x8 vol gemaakt

Incline BB press
12x60kg
2x8x100kg

Wide chest
10x80kg
3x8x110kg

Decline press close/vertical grip
10x50kg
10x70kg
2x8x90kg

Cable cross
10x25kg
10x30kg
10x35kg

Opmerkingen:Training werd in het begin onderbroken met slecht nieuws,mn honden hebben weer vastgehangen,zitten tijdelijk ivm verhuizing op 1 adres,iemand vergeten de deur dicht te doen!!!Resultaat:Rifle heeft zn payback gekregen van de pup,die inmiddels bijna 2x zo groot als hem is,heeft hem vol in de snuit gebeten en is er behoorlijk erg aan toe.:(Oja,heb een nieuwe trainingspartner nu,michel heeft het gewoon te druk,nwe partner is 1 van die leden van de nomads,denk dat jullie het nieuws wel gevolgd hebben hierover,is wel een toffe vent en had het zelf aangeboden om met me te trainen,altijd beter nu in mn voorbereiding he,een killer als trainingsmaat,hehe.

Ps:Word tid dat ik weer eigen internet krijg,zit hier op een uiterst trage pc waar de toetsenbord instelling niet van kloppen:(zal dus wat minder reageren oop andere logjes...Morgen ff bij mn ouders doen,hier schiet het niet op.....

volgende keer maak je die 3x8 vol man!

klote van je hond man :(

je trainingspartner is wel cool :D

lekkere borstraining weer, wel klote van je honden man:(

en nou slapen! ga ik ook doen:P

• #2.354
Thx guyz:cool:,maar door die doggfight zijn mn maaltijden wat verschoven,ben nu aan de laatste bezig,daarna meteen out pasen.:D

k*t voor je hondjes

keep on going

Sterkte met je honden en met het regelen van je eigen internet/pc! ;)

Klote voor je honden kerel :( ... wel lekkere training. Ben toch benieuwd naar je ondersteuning (AAS)-schema. Is een flink bedrag :D

• #2.359
Thx guyz.:cool:

Binnen 5 tot 7 werkdagen heb ik weer eigen internet,ga zometeen ook weer trainen,al kan ik denk ik niet mn log bijwerken.(anders blijf ik een nomade:D)

@Kale:Is iig een behoorlijke lijst van 6 verschillende middeltjes,maar pak ze niet alle 6 tegelijk ofzo,na een max periode komt het ene in de plaats voor het andere en zal ongeveer 21wkn in beslag gaan nemen.Mocht je nog nieuwsgierig zijn PM ik je wel ff alles door.;)

blijven posten die shizzle :fire:

;)

Terug
Naar boven