MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.361

Hehe,ill do my best;)Maar waar ik nu zit is de pc traag,toetsenbord werkt maar half en de muis is gaar!!!!Daarom reageer ik ook ff niet op andere logjes,ben 15min.bezig om net een paar zinnen te tikken.:(

Zal iig 30min.fietsen en onderarmen en kuiten doen,quads en hams zijn zaterdag aan de beurt.:cool:

Thx guyz.:cool:

Binnen 5 tot 7 werkdagen heb ik weer eigen internet,ga zometeen ook weer trainen,al kan ik denk ik niet mn log bijwerken.(anders blijf ik een nomade:D)

@Kale:Is iig een behoorlijke lijst van 6 verschillende middeltjes,maar pak ze niet alle 6 tegelijk ofzo,na een max periode komt het ene in de plaats voor het andere en zal ongeveer 21wkn in beslag gaan nemen.Mocht je nog nieuwsgierig zijn PM ik je wel ff alles door.;)

21 weken :eek: een klapper ga je wel maken op het podium :D

hehe,jonkos plaatje is idd wel ranzig,hij spuit blijkbaar maar al te graag op gespierde mannen.:roflol:

Vandaag getraind:Borst

1.Iso lateral flat benchpress
16x40kg
10x80kg
2x8x160kg
1x7x160kg bijna 3x8 vol gemaakt

Incline BB press
12x60kg
2x8x100kg

Wide chest
10x80kg
3x8x110kg

Decline press close/vertical grip
10x50kg
10x70kg
2x8x90kg

Cable cross
10x25kg
10x30kg
10x35kg

Opmerkingen:Training werd in het begin onderbroken met slecht nieuws,mn honden hebben weer vastgehangen,zitten tijdelijk ivm verhuizing op 1 adres,iemand vergeten de deur dicht te doen!!!Resultaat:Rifle heeft zn payback gekregen van de pup,die inmiddels bijna 2x zo groot als hem is,heeft hem vol in de snuit gebeten en is er behoorlijk erg aan toe.:(Oja,heb een nieuwe trainingspartner nu,michel heeft het gewoon te druk,nwe partner is 1 van die leden van de nomads,denk dat jullie het nieuws wel gevolgd hebben hierover,is wel een toffe vent en had het zelf aangeboden om met me te trainen,altijd beter nu in mn voorbereiding he,een killer als trainingsmaat,hehe.

Ps:Word tid dat ik weer eigen internet krijg,zit hier op een uiterst trage pc waar de toetsenbord instelling niet van kloppen:(zal dus wat minder reageren oop andere logjes...Morgen ff bij mn ouders doen,hier schiet het niet op.....

1 van die nomands:eek: je bent gek man:(

gaat lekker zo own damn wat een kuur denk ik zo doe eens doorsturen naar jacky eens kijken wat er voor mij leuk is:D want je weet ooit nooit he .....gaat goed komen met je succes en tot sinas

• #2.367
No probz jongens die gast is chill en ik ben ook niet de liefste dus zit wel goed allemaal.;)

@Jacky:No probz stuur je die wel door,maar ik ben zo pleite hier en thuis heb ik nog geen internet,dus even geduld,stuur het zo snel mogelijk naar je door.:cool:

Zondag kijken naar de atlascup,moet wel ff mn auto een beurtgeven,accu of dynamo is gaar en het is hoogsttijd dat ik de wintervelgen/banden morgen erop pleur,vandaag had ik een platteband gekregen.:(

Gisteren nog getraind:Onderarmen,kuiten en cardio

1.Onderarmen

Tri set (BB only)
Wrist curls (15x20kg/15x25kg/15x30kg)
wrist curls (omgek.grip) (15x10kg/15x15kg/10x20kg)
Omgek.bicep curls (10x20kg/10x25kg/10x30kg)

2.Kuiten

Standing calve raises(extra contractie bovenin)
10x100kg
10x150kg
10x200kg (full stack)

Seated calve raises
10x45kg
10x60kg
10x75kg (full stack)

Seated one leg calve raises
10x30kg
10x35kg
10x40kg

3.Veredelde ouwe mannen cardio

30min. laag tempo fietsen (1e keer dat ik 30min op een hometrainer zat in mn leven,vorige keer maar 20min.Nu opvoeren naar 3x per week 30min.)

Opmerkingen:Ga nu lekker eten,sorry mensen dat ik ff niet reageer op logjes,heb het gewoon veeeels te druk en kan alleen elders op dbb omdat ik nog geen internet heb.LATERZZZZ

nice workout own

klote van je hondjes :(

pm anders ff je a.s. schema:D

• #2.375
Damn heb me verslapen voor de atlascup,ga nu vertrekken.

@Punani:No probz,stuur je die morgen wel ff door.;)

@Marky&Domie::rolleyes:

Gisteren nog behoorlijk lekker getraind maar geen tijd om mn log bij te werken,zal ik morgen wel ff doen.Trouwens nog goed nieuws wat betreft bodybuilding,sponsor/reclame etc...Morgen zal ik dit verder gaan belichten.

Nu snel stiften naar middelburg.

Laterrzzz:cool:

Damn heb me verslapen voor de atlascup,ga nu vertrekken.

@Punani:No probz,stuur je die morgen wel ff door.;)

@Marky&Domie::rolleyes:

Gisteren nog behoorlijk lekker getraind maar geen tijd om mn log bij te werken,zal ik morgen wel ff doen.Trouwens nog goed nieuws wat betreft bodybuilding,sponsor/reclame etc...Morgen zal ik dit verder gaan belichten.

Nu snel stiften naar middelburg.

Laterrzzz:cool:
jaja sponsorts by helss angels zeker:eek:

is die atlascup dan zo vroeg al?

Kevin zullen we de bus naar Amsterdam pakken en Jaakke op slaag trakteren... kbegin er de schijt van te krijgen :(

• #2.378
Bel de amsterdamse afdeling wel ff van mn sponsors,rekenen hun wel ff met hem af.:cool:

Die jongens sponsoren me iig niet,dan moet ik eerst iemand vermoorden....(marky:rolleyes:)

Okay enough with spam,time for serious bizznezz....

eergisteren nog langs mn sponsor geweest en daar zat een bekende in het wereldje van suppszaakjes.Krijg binnekort een interview door maurice kurvers en word ook bij hun bodybuilder v/d maand.Krijg mn eigen website en zal op meerdere sites te bewonderen zijn waar ik tevens ook columnschrijver kan worden.

Ook nog langs mn begeleider geweest,sta nog precies op hetzelfde gewicht en vetpercentage,dit te wijten aan de hectische weken van de verhuizing,al is het vet wat minder geworden.Hou op het moment wat meer vocht vast.

Stats 20/10/07

-Biceps:6
-Triceps:9
-Taille:24
-Rug:15

Heb iig een smalle taille gekregen maar mn armen houden nu wat meer vet/vocht vast.

Ook mn trainingsschema heeft een drastische wending gekregen,beetje veel om op te schrijven maar ik zal het kort belichten.

Week 1: 2xBorst/Rug , 2xSchouders/Armen , 1xBenen/Kuiten

Week 2: 2xBenen/Kuiten , 2xBorst/Rug , 1xSchouders/Armen

Week 3: 2xSchouders/Armen , 2xBenen/Kuiten , 1xBorst/Rug

Mn log zal de verdere info wel uitwijzen,watch me.:cool:

Trainingen van afgelopen week en vandaag.(chest PR time:wl:)

training van zaterdag:Quads en Hams

1.Quads

Front squats (fuller dan full:cool:)
16x60kg
10x100kg
8x120kg

Squats (paralel)
10x120kg
10x140kg
8x160kg

One leg press
10x75kg
10x100kg
10x120kg

2.Hams

Standing curls
10x25kg
10x30kg
(2x)8x35kg

Opmerkingen: Door fronts erbij te pakken heb ik me toch een partij spierpijn gekregen:eek:Heb nu nog mega veel spierpijn,just the way i like it....

Training vandaag:Borst/Rug (barbell time!!!na een maand of 3 machines)

1.Borst

Bench press
16x60kg
10x90kg
8x120kg
6x140kg PR

Incline bench press
10x60kg
10x80kg
8x100kg

Decline press (wel machinaal,geen decline bankje aanwezig)
10x70kg
10x85kg
(2x)8x90kg

2.Rug

Pull down (wide grip/no straps na tijdje gekloot door die vinger/hechtingen)
10x60kg
10x80kg
10x100kg

BORs (omgekeerde grip/strikt)
10x70kg
(2x)10x100kg

DB/EZ rows
8x50kg
8x60kg
8x70kg

Opmerkingen:Stond wel ff van mezelf te kijken met die 6x140kg bench press,normaal deed ik dit vantevoren met 130kg:cool:Binnekort weer eens mn 1RM gaan testen met die shizzle.:wl:

je gaat lekker man!! :eek: En feli met je sponsor!

• #2.380
@Loca::oHet gaat weer wat beter met de honden,rifle zn wondjes zijn nu dicht en goed geheeld,gino heeft nog een aardig gat in zn lip zitten,zal nog ff duren voordat het helemaal geheeld is.Dit was iig de laatste keer dat ze samen zijn geweest,daarom slaap ik nu ook in mn nieuwe keet die nog niet af is,moet toch rifle optimaal kunnen verzorgen zonder andere mensen met een probleem op te zadelen.

Heb trouwens nog altijd geen eigen internet,zit nu bij mn ouders achter de pc en ben zo weer pleite hier,daarom reageer ik traag of helemaal niet.I'll make it up to you.;)

Terug
Naar boven