MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

WOW stoer dat je eigen website krijgt en zelfs collum schrijver
hoop dat je wat zinnigs kan schrijven
en ik hoop dat ik nog lang leef na die bedreiging van je:eek:

dat je middel zo hoog vet % blijft houden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
je gaat lekker man!! :eek: En feli met je sponsor!

Thx kale,gaat idd steeds beter met me nu.Het balletje genaamd bodybuilding begint nu eindelijk te rollen voor me.:cool:

Heb op de atlascup ook nog met Khalid almosanawi gepraat(IFBB Pro),ga binnekort met hem samen trainen,wat een beest is het toch!!!Niemand op de cup kon hem outsizen.Heb zn e-mail en gsm-nummer,hij traind in almere en een kameraad van me woond in lelystad dus is lekker dichtbij en heb ik meteen een stek om te rusten na de afbeulsessie die ik denk ik krijgen ga.:o

• #2.383
WOW stoer dat je eigen website krijgt en zelfs collum schrijver
hoop dat je wat zinnigs kan schrijven
en ik hoop dat ik nog lang leef na die bedreiging van je:eek:

dat je middel zo hoog vet % blijft houden?

Thx marky,die spamthreat is maar flauwekul,maar dat hoef ik je denk ik niet te vertellen toch.;)

Ga zeker wat zinnigs schrijven,vooral over mn voorbereiding en de tips die ik van begeleiders meekrijg.En hopelijk over supps die ik gratis mag gaan uittesten.:rolleyes:

Ga ook leren nu voor sportinstructeur en wil me ook graag focussen op het begeleiden van atleten,maar eerst wil ik mezelf op de kaart zetten via het podium.;)

Mn middel is juist minder geworden,door de stress van de verhuizing hou ik wat vocht vast,dit zal snel met de noorderzon gaan verdwijnen...Mark(y) my words.:D

nice
your living a mans dream ( zou het ook wel willen :cool: )

maaktje je grapjes? o had dat niet in de gaten:D was al opzoek naar een safehouse:p en die squat hulp wilde ik al opzeggen:D

Feli met sponsor en klote van die hondjes! Hond van een maat van mij is ook doormidden gebeten door een Circushond (Circus Renz wat hier kl*te Polen) niet eens goed verzekerd enzo die mensen :mad:

maarjah je bent lekker bezig hou het vol en binnenkort wel weer spammen hier als je tijd hebt heh ;)

• #2.386
@Marky::lol: Squathulp krijg je wel zolang je een kuisheidsgordel draagt.:roflol: (spammen blijft leuk he.:D)

@Enjee: Damn!!!Ja das wel behoorlijk balen dan,al had ik dan een tijger of leeuw meegenomen ter compensatie.;)Zal vanaf volgende week weer zelf internet hebben,dus een beetje spammen kan dan wel weer.:o

Kun je de WG ook niet sponsoren ?

:cool:

• #2.388
Bel de amsterdamse afdeling wel ff van mn sponsors,rekenen hun wel ff met hem af.:cool:

Die jongens sponsoren me iig niet,dan moet ik eerst iemand vermoorden....(marky:rolleyes:)

Okay enough with spam,time for serious bizznezz....

eergisteren nog langs mn sponsor geweest en daar zat een bekende in het wereldje van suppszaakjes.Krijg binnekort een interview door maurice kurvers en word ook bij hun bodybuilder v/d maand.Krijg mn eigen website en zal op meerdere sites te bewonderen zijn waar ik tevens ook columnschrijver kan worden.

Ook nog langs mn begeleider geweest,sta nog precies op hetzelfde gewicht en vetpercentage,dit te wijten aan de hectische weken van de verhuizing,al is het vet wat minder geworden.Hou op het moment wat meer vocht vast.

Stats 20/10/07

-Biceps:6
-Triceps:9
-Taille:24
-Rug:15

Heb iig een smalle taille gekregen maar mn armen houden nu wat meer vet/vocht vast.

Ook mn trainingsschema heeft een drastische wending gekregen,beetje veel om op te schrijven maar ik zal het kort belichten.

Week 1: 2xBorst/Rug , 2xSchouders/Armen , 1xBenen/Kuiten

Week 2: 2xBenen/Kuiten , 2xBorst/Rug , 1xSchouders/Armen

Week 3: 2xSchouders/Armen , 2xBenen/Kuiten , 1xBorst/Rug

Mn log zal de verdere info wel uitwijzen,watch me.:cool:

Trainingen van afgelopen week en vandaag.(chest PR time:wl:)

training van zaterdag:Quads en Hams

1.Quads

Front squats (fuller dan full:cool:)
16x60kg
10x100kg
8x120kg

Squats (paralel)
10x120kg
10x140kg
8x160kg

One leg press
10x75kg
10x100kg
10x120kg

2.Hams

Standing curls
10x25kg
10x30kg
(2x)8x35kg

Opmerkingen: Door fronts erbij te pakken heb ik me toch een partij spierpijn gekregen:eek:Heb nu nog mega veel spierpijn,just the way i like it....

Training vandaag:Borst/Rug (barbell time!!!na een maand of 3 machines)

1.Borst

Bench press
16x60kg
10x90kg
8x120kg
6x140kg PR

Incline bench press
10x60kg
10x80kg
8x100kg

Decline press (wel machinaal,geen decline bankje aanwezig)
10x70kg
10x85kg
(2x)8x90kg

2.Rug

Pull down (wide grip/no straps na tijdje gekloot door die vinger/hechtingen)
10x60kg
10x80kg
10x100kg

BORs (omgekeerde grip/strikt)
10x70kg
(2x)10x100kg

DB/EZ rows
8x50kg
8x60kg
8x70kg

Opmerkingen:Stond wel ff van mezelf te kijken met die 6x140kg bench press,normaal deed ik dit vantevoren met 130kg:cool:Binnekort weer eens mn 1RM gaan testen met die shizzle.:wl:

gaat goed allemaal :cool:

Mooie avatar trouwens O.S. :D
een merk van miniatuurbouw vliegtuigjes :roflol:

Mooi PR op bench Own, gewicht niet toegenomen tijdens een kuur??? Je was toch ook bezig met vetverlies dan is het allemaal toch niet zo erg, je zegt dat je middel is afgenomen dus lijkt me positief!

Als je tijd hebt post weer eens een pic, ben benieuwd.

• #2.393
Thx mannen.:cool:

@G-men:Zit nu maar op 1 injectie (3 substanties) per week,vanaf volgende week zijn het er 2 dus dan gaan de gains weer beginnen,had ook te maken met de verhuizing en de stress die daarbij komt kijken,was volgens mn begeleider normaalste zaak van de wereld,doel is nu eigenlijk om op hetzelfde gewicht te blijven maar in BF te blijven dalen,beter voor de cut straks.Khalid had me dat laatst ook nog gezegd bij de atlascup.

Mooie avatar trouwens O.S. :D
een merk van miniatuurbouw vliegtuigjes :roflol:

Tja ik heb maar wat geGoogled,hoe weet jij dat dan.:rolleyes:

Training vandaag: Schouders,Triceps,Biceps

1.Schouders

Side raises
10x16kg
10x18kg
8x20kg

Cable cross (bent over)
10x10kg
10x15kg
8x20kg

Shoulder press (mach.)
10x80kg
10x100kg
10x125kg (full stack)

Side raises (schuin bankje)
10x12kg
10x14kg
10x16kg

2.Triceps

French press
10x40kg
10x50kg
8x60kg

Press down
10x30kg
10x35kg
10x40kg

Press down (meedraaiende pols bar)
10x40kg
10x45kg
8x55kg

reverse one arm press down
10x25kg
10x30kg
8x35kg

3.Biceps

BB curls
10x40kg
10x50kg
8x60kg

Preacher curls
10x40kg
(2x)8x50kg

Machine curls L/R apart
(3x)10x65kg (full stack/zonder pauze)

Opmerkingen:Wat viel deze training me zwaar,schouders waren al behoorlijk vermoeid van gisteren en dan nog eens 3 spiergroepen aanpakken.FF wennen en dan moet het wel wat beter gaan.Had vandaag getraind met een militair die binnekort naar afghanistan word uitgezonden,heb hem de schoudertraining laten bepalen,ik zou het heel anders aangepakt hebben maar dit is ook wel weer eens wat anders toch.;)

wat zet je nu dan eigenlijk precies?

Mooi om dit allemaal te lezen man, het gaat je voor de wind!!

• #2.396
Thx Mas:cool:,zal over een maandje weer wat pics gaan posten,al denk ik dat ik over een maand of 3 pas echt goed voor de dag ga komen.:cool:

@Marky: To much to handle......Deca/Sust/Tren (en naposim tabs) over een aantal dagen begin ik met STH.(later word de sust vervangen door test-E en de Tren door Winstrol ject)

ben benieuwd na die kuur

Hele sterke bb curls!

Thx Mas:cool:,zal over een maandje weer wat pics gaan posten,al denk ik dat ik over een maand of 3 pas echt goed voor de dag ga komen.:cool:

@Marky: To much to handle......Deca/Sust/trenbolone (en naposim tabs) over een aantal dagen begin ik met STH.(later word de sust vervangen door test-E en de Tren door Winstrol ject)

:D ok ik ook metr mijn grote mond had het niet moeten vragen:eek: zal ook de vraag van hoeveelheden achterwegen laten nu:cool:

netjes weer own :cool:

.Had vandaag getraind met een militair die binnekort naar afghanistan word uitgezonden,heb hem de schoudertraining laten bepalen,ik zou het heel anders aangepakt hebben maar dit is ook wel weer eens wat anders toch.;)

ik dacht dat je begeleider ook je trainingen samenstelde?!

Terug
Naar boven