- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

WOW stoer dat je eigen website krijgt en zelfs collum schrijver
hoop dat je wat zinnigs kan schrijven
en ik hoop dat ik nog lang leef na die bedreiging van je
dat je middel zo hoog vet % blijft houden?

Squathulp krijg je wel zolang je een kuisheidsgordel draagt.
(spammen blijft leuk he.
)
Zal vanaf volgende week weer zelf internet hebben,dus een beetje spammen kan dan wel weer.

Bel de amsterdamse afdeling wel ff van mn sponsors,rekenen hun wel ff met hem af.
Die jongens sponsoren me iig niet,dan moet ik eerst iemand vermoorden....(marky)
Okay enough with spam,time for serious bizznezz....
eergisteren nog langs mn sponsor geweest en daar zat een bekende in het wereldje van suppszaakjes.Krijg binnekort een interview door maurice kurvers en word ook bij hun bodybuilder v/d maand.Krijg mn eigen website en zal op meerdere sites te bewonderen zijn waar ik tevens ook columnschrijver kan worden.
Ook nog langs mn begeleider geweest,sta nog precies op hetzelfde gewicht en vetpercentage,dit te wijten aan de hectische weken van de verhuizing,al is het vet wat minder geworden.Hou op het moment wat meer vocht vast.
Stats 20/10/07
-Biceps:6
-Triceps:9
-Taille:24
-Rug:15
Heb iig een smalle taille gekregen maar mn armen houden nu wat meer vet/vocht vast.
Ook mn trainingsschema heeft een drastische wending gekregen,beetje veel om op te schrijven maar ik zal het kort belichten.
Week 1: 2xBorst/Rug , 2xSchouders/Armen , 1xBenen/Kuiten
Week 2: 2xBenen/Kuiten , 2xBorst/Rug , 1xSchouders/Armen
Week 3: 2xSchouders/Armen , 2xBenen/Kuiten , 1xBorst/Rug
Mn log zal de verdere info wel uitwijzen,watch me.
Trainingen van afgelopen week en vandaag.(chest PR time)
training van zaterdag:Quads en Hams
1.Quads
Front squats (fuller dan full)
16x60kg
10x100kg
8x120kg
Squats (paralel)
10x120kg
10x140kg
8x160kg
One leg press
10x75kg
10x100kg
10x120kg
2.Hams
Standing curls
10x25kg
10x30kg
(2x)8x35kg
Opmerkingen: Door fronts erbij te pakken heb ik me toch een partij spierpijn gekregenHeb nu nog mega veel spierpijn,just the way i like it....
Training vandaag:Borst/Rug (barbell time!!!na een maand of 3 machines)
1.Borst
Bench press
16x60kg
10x90kg
8x120kg
6x140kg PR
Incline bench press
10x60kg
10x80kg
8x100kg
Decline press (wel machinaal,geen decline bankje aanwezig)
10x70kg
10x85kg
(2x)8x90kg
2.Rug
Pull down (wide grip/no straps na tijdje gekloot door die vinger/hechtingen)
10x60kg
10x80kg
10x100kg
BORs (omgekeerde grip/strikt)
10x70kg
(2x)10x100kg
DB/EZ rows
8x50kg
8x60kg
8x70kg
Opmerkingen:Stond wel ff van mezelf te kijken met die 6x140kg bench press,normaal deed ik dit vantevoren met 130kgBinnekort weer eens mn 1RM gaan testen met die shizzle.
![]()

hehe,ben benieuwd hoe het me gaat bevallen dat hamersmijten etc...En sponsoren....Als ik mn sponsor/begeleider vertel dat ik eraan mee ga doen zit ik denk ik met een probleem!!!Dus maw kom ik stiekem.![]()

Mooie avatar trouwens O.S.
een merk van miniatuurbouw vliegtuigjes![]()

,zal over een maandje weer wat pics gaan posten,al denk ik dat ik over een maand of 3 pas echt goed voor de dag ga komen.
Thx Mas,zal over een maandje weer wat pics gaan posten,al denk ik dat ik over een maand of 3 pas echt goed voor de dag ga komen.
@Marky: To much to handle......Deca/Sust/trenbolone (en naposim tabs) over een aantal dagen begin ik met STH.(later word de sust vervangen door test-E en de Tren door Winstrol ject)
ok ik ook metr mijn grote mond had het niet moeten vragen
zal ook de vraag van hoeveelheden achterwegen laten nu

.Had vandaag getraind met een militair die binnekort naar afghanistan word uitgezonden,heb hem de schoudertraining laten bepalen,ik zou het heel anders aangepakt hebben maar dit is ook wel weer eens wat anders toch.![]()