XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

my own je gaat goed vooruit baby.. kuurtje begint nu al zn werk te doen en kwa kracht word je nog sterker. je ziet er superrrrr lekker uit, groot en sterk zo zie ik je graag!!!! ben enorm trots op wat je nu al bereikt hebt laat staan wat er nog allemaal nog gaat komen. vooral zo door gaan schatke xxx

p.s guys wacht maar tot jullie de foto's zien......beast in progress

my own je gaat goed vooruit baby.. kuurtje begint nu al zn werk te doen en kwa kracht word je nog sterker. je ziet er superrrrr lekker uit, groot en sterk zo zie ik je graag!!!! ben enorm trots op wat je nu al bereikt hebt laat staan wat er nog allemaal nog gaat komen. vooral zo door gaan schatke xxx

binnen enkele weken zie ik hem in het echt, krijg al schrik:cool:

Ben zeer benieuwd hoe hij er voor staat, Own wanneer komen die foto's? :D

Mooi volume zotte reps op fullsq na die front.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.425
YEEHAA!!!!!!!!Heb eindelijk internet @home:D
I'm back baby:hedbang:

@Zina:Thx sjattie,gaat idd behoorlijk lekker nu.Je weet dat ik bigorexic ben dus wel tevreden maar niet genoeg.:o

@Mas&Dave:Het begint eindelijk ergens op te lijken nu,ben een mandje onderweg en het is eindelijk tijd om de dosis te verdubbelen:cool:Was dit ook maar het geval met mn stats.:rolleyes:

@Jacky:Hehe,ben benieuwd naar de payback'ava die me te wachten staat.Ach ja copyright....spamsletten kunnen wel wat verdragen he.;)

@Claw:Vrouwen maken het altijd wat bonter dan het in werkelijkheid is he,maar krijg de laatste tijd wel aardig wat complimentjes @basicgym dus wie weet heeft ze eindelijk een keer gelijk.:rolleyes:

Foto's......Het liefst wacht ik nog ff met de pics,mn bf is eindelijk aant dalen nu terwijl ik op hetzelfde gewicht blijf staan,spierkwaliteit word steeds beter en ik ben echt keihard aant worden!!!Op de belgischemeet zal ik toch niet aan pics ontkomen dus.....Dan de primeur.:cool:

Je hebt toch geluk met je vrouw hé, os :)
Achter elke succesvolle man staat er een sterke vrouw hé, en jij hebt geluk dat je vrouw je steunt ;)

Succes nog en ben benieuwd naar foto's

• #2.428
Je hebt toch geluk met je vrouw hé, os :)
Achter elke succesvolle man staat er een sterke vrouw hé, en jij hebt geluk dat je vrouw je steunt ;)

Succes nog en ben benieuwd naar foto's

Thx man.:thumbup:

Mag idd wel van geluk spreken,vele bodybuilders houden er mee op omdat het vrouwtje gaat tegenwerken,te groot worden/gebruik van ass etc...Mijn vrouwtje wil me alleen maar groter en groter zien worden.:cool:

@Zina::bow:

bigger=better :D

Haha welkom terug bro, mooi he internet :D

own, is dat zijzelf op haar avatar?

Ja dat is ze,ze komt trouwens ook mee naar de meeting volgende maand.:cool:

@Superknurft:Yes man!!!Het blijft altijd wel gezellig hier he.;)

@Kane:Eg wel!!!!!;)

aha dus weer een vrouwtje erbij mooi want Annuska zei al hoeveel vrouwen komen er ik zeg eeuhhh durf het bijna niet te zeggen maar jij en kelly zijn de enigen want het vrouwtje van sanca komt niet .......zegt ze waarom komt die niet ?? ikke weer die heeft schrik van jou weet ook niet waarom??? wat heb je allemaal de vorige keer tegen haar gezegd ??...........hahahahaha gaat leuk worden own en vandaag weer lekker knallen jij....

• #2.438
aha dus weer een vrouwtje erbij mooi want Annuska zei al hoeveel vrouwen komen er ik zeg eeuhhh durf het bijna niet te zeggen maar jij en kelly zijn de enigen want het vrouwtje van sanca komt niet .......zegt ze waarom komt die niet ?? ikke weer die heeft schrik van jou weet ook niet waarom??? wat heb je allemaal de vorige keer tegen haar gezegd ??...........hahahahaha gaat leuk worden own en vandaag weer lekker knallen jij....

Sanca's chick moet ook komen,vleeskeuring is altijd wel leuk toch.:eyebrow:

Vanmorgen getraind:Borst/rug

1.Borst

Benchpress
16x60kg
10x90kg
8x120kg
6x140kg (3reps met hulp,2x borst getraind deze week na lange tijd 1 spiergroep per week)

Incline benchpress
10x60kg
10x80kg
10x100kg (weer paar reps met hulp)

Declinepress (mach.)
10x70kg
10x80kg
10x90kg

2.Rug

Pulldown (dikke stang/wide grip)
10x60kg
10x80kg
10x100kg

Iso rows (hammer)
10x40kg
10x60kg
10x80kg

Iso-lateral-front-pulldown (close/vertical grip)
10x70kg
10x85kg
10x100kg (full stack)

Opmerkingen:Buik heb ik maar achterwege gelaten,heb me vandaag kapot gelachen om een aantal gasten @basicgym.:rolleyes:

Sanca's chick moet ook komen,vleeskeuring is altijd wel leuk toch.:eyebrow:

Vanmorgen getraind:Borst/rug

1.Borst

Benchpress
16x60kg
10x90kg
8x120kg
6x140kg (3reps met hulp,2x borst getraind deze week na lange tijd 1 spiergroep per week)

Incline benchpress
10x60kg
10x80kg
10x100kg (weer paar reps met hulp)

Declinepress (mach.)
10x70kg
10x80kg
10x90kg

2.Rug

Pulldown (dikke stang/wide grip)
10x60kg
10x80kg
10x100kg

Iso rows (hammer)
10x40kg
10x60kg
10x80kg

Iso-lateral-front-pulldown (close/vertical grip)
10x70kg
10x85kg
10x100kg (full stack)

Opmerkingen:Buik heb ik maar achterwege gelaten,heb me vandaag kapot gelachen om een aantal gasten @basicgym.:rolleyes:

Gaat echt lekker hé, je chint wel niet vaak hé voor je rug? En DL, laat je die nu achterwege in je voorbereiding om blessures te voorkomen? Wat was er zo grappig aan die gasten in je gym?:D

bwoah, lekkere training weer ouwe :thumb: ga zo voort!

Terug
Naar boven