MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

Ik wil van stats ruilen, vind jij vast geen probleem he?

beest 2x per dag trainen. Stats komen weer een beetje in orde man, mooie vooruitgang als je zo die 4 metingen naast elkaar ziet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.483
@jonko:No probz,heb ik tenmiste wat te doen he.;)

@G-men:Thx gijs,sinds ik alle spiergroepen in 3 dagen afwerk moet ik wel 2x per dag trainen,anders kan ik er nooit het maximale uithalen.

Voorbeeld:Na zware borsttraining komt de rug ook aan bod,no probz normaal...maar om na borst/rug nog ff deadz eraan vast te plakken acht ik zowat onmogelijk.(niet om ze te trainen maar om ze maximaal te kunnen afbeulen)

• #2.485
die zul je wel kunnen gebruiken na 2 zo'n slopende beentrainingen ;)

Ga morgen strompelen naar het bejaardenhuis en vraag een opa'tje of ik zn scootmobile voor een aantal dagen lenen kan.:cool:

Als gene wilt verhoog ik hun dosis morfine wel voor een aantal dagen.:evil2:

ik zie er toch van af....
Ik ga mn best doen om je in te halen, believe me ;) mn lichaam is het er misschien nog niet mee eens, maar die heeft niks te willen :p

Haha netjes, 2 keer per dag trainen, zo zie ik het graag :D

• #2.489
ik zie er toch van af....
Ik ga mn best doen om je in te halen, believe me ;) mn lichaam is het er misschien nog niet mee eens, maar die heeft niks te willen :p

That's the spirit bro.:cool:Ik heb op dit forum de fysiek van hardgainers (yeehaa tegenwoordig) voor ogen als maatstaaf,een gast @basicgym (ook member hier) kent hem persoonlijk en hij schijnt nu iets van 115kg te wegen.:bow:It's a long road ahead but im willing to make the journey.;)

@Superknurft:Thx man:cool:Hakt aardig erin dat nieuwe schema,hoop dat ik de 100kg snel kan aantikken @10%BF.:rolleyes:

Hehe hardgainers is idd een mooi streeffysiek kerel:D

WTF 2x per dag trainen? Tijd over jongen?
Zit je in de kuur nu? Anders trek je dat toch haast niet?:)

That's the spirit bro.:cool:Ik heb op dit forum de fysiek van hardgainers (yeehaa tegenwoordig) voor ogen als maatstaaf,een gast @basicgym (ook member hier) kent hem persoonlijk en hij schijnt nu iets van 115kg te wegen.:bow:It's a long road ahead but im willing to make the journey.;)

@Superknurft:Thx man:cool:Hakt aardig erin dat nieuwe schema,hoop dat ik de 100kg snel kan aantikken @10%BF.:rolleyes:

Waar een wil is is een weg, voor ik begon was ik 75kg. Gewoon vreten als een gek en snoeihard trainen, maar dat weet je zelf ook wel.

• #2.493
Hehe hardgainers is idd een mooi streeffysiek kerel:D

WTF 2x per dag trainen? Tijd over jongen?
Zit je in de kuur nu? Anders trek je dat toch haast niet?:)

Idd een superfysiek die kerel,toen ik hier net member werd was dat de enige fysiek waar ik als gezonde hetero vent uren lang naar kon blijven kijken.:o

True,zit nu in mn eerste kuur ooit en meteen een klapper.mn herstel was dus zo danig snel dat ik bij 1x per week trainen geen spierpijn meer kreeg,daarom dat dit door mn begeleider is aangepast.

Hier het schema:

Week 1: (2xBorst/rug, 2xSchouders/armen, 1xBenen/kuiten)

Ma: Borst/rug
Di: Schouders/armen
Wo: Benen/kuiten
Do: Rust/cardio
Vr : Borst/rug
Za : Schouders/armen
Zo: Rust

Week 2: (2xBenen/kuiten, 2xBorst/rug, 1xSchouders/armen)

Ma: Benen/kuiten
Di: Borst/rug
Wo: Schouders/armen
Vr : Benen/kuiten
Za : Borst/rug

Week 3: (2xSchouders/armen, 2xBenen/kuiten, 1xBorst/rug)

Ma: Schouders/armen
Di: Benen/kuiten
Wo: Borst/rug
Vr : Schouders/armen
Za : Benen/kuiten

Week 4: Idem week 1 (valt in zelfde patroon)

Ma/Di/Wo:Maximaal trainen
Vr/Za:Lichter gewicht maar wel heeel langzaam uitvoeren (mag ook maximaal gaan maar moet even zoeken wat voor mij het beste werkt.)

Behoorlijk intens schema en is nog altijd wennen,al zegt mn begeleider dat je er juist niet aan wennen moet omdat het dan weer routine word en je spieren gaan daar weer negatief op reageren.

2x per dag WTF
ik geef mezelf steeds 1 week rust om alles spieren te kunnen laten herstellen en groeien en jij gaat gewoon 2x per dag......

beest

Lijkt me heerlijk als je de mogelijkheid hebt om ZO VAAK te kunnen trainen:eek: :D

Uit zelfbescherming start ik vaak pas de geschatte trainingstijd minus sluitingstijd gym:rolleyes::o (En omdat ik dan alles tot mijn beschikking heb natuurlijk.)

• #2.496
Hehe,bijna alle spiergroepen 2x per week ja.Elke week is weer anders.;)

Vanmorgen getraind:Borst,Buik (vanavond Rug)

Benchpress
16x60kg
10x90kg
10x120kg (met moeite:eek:helemaal gaar van gisteren nog)
5x140kg (met hulp)

Incline Benchpress
10x60kg
10x80kg
10x100kg (volgende keer eens gewicht erbij pakken)

Decline press (mach.)
10x60kg
10x70kg
10x80kg

Cable cross (high pulley/strikt,draaien van schouders/armen bij strekken)
10x25kg
10x35kg (weer met moeite)
10x30kg
10x25kg
10x20kg

Cable cross (lage pulley met stop bovenin)
10x15kg
10x20kg
10x25kg

15min.Buik diverse supersets en oefeningen

Opmerkingen:Kreeg nog een complment op maat vandaag,was net klaar met stokzwaaien(leunde over de stok heen),zegt die chick in de gym tegen mij:Mijn god,je schouders zijn even groot als je hoofd!!!Terwijl ze een aantal weken ervoor zei dat ik een dikke kop had gekregen.:roflol:

Leuke gewichten en ook lekker volume zeg:p

Hehe,bijna alle spiergroepen 2x per week ja.Elke week is weer anders.;)

Vanmorgen getraind:Borst,Buik (vanavond Rug)

Benchpress
16x60kg
10x90kg
10x120kg (met moeite:eek:helemaal gaar van gisteren nog)
5x140kg (met hulp)

Incline Benchpress
10x60kg
10x80kg
10x100kg (volgende keer eens gewicht erbij pakken)

Decline press (mach.)
10x60kg
10x70kg
10x80kg

Cable cross (high pulley/strikt,draaien van schouders/armen bij strekken)
10x25kg
10x35kg (weer met moeite)
10x30kg
10x25kg
10x20kg

Cable cross (lage pulley met stop bovenin)
10x15kg
10x20kg
10x25kg

15min.Buik diverse supersets en oefeningen

Opmerkingen:Kreeg nog een complment op maat vandaag,was net klaar met stokzwaaien(leunde over de stok heen),zegt die chick in de gym tegen mij:Mijn god,je schouders zijn even groot als je hoofd!!!Terwijl ze een aantal weken ervoor zei dat ik een dikke kop had gekregen.:roflol:

Dan moet jij wel een klein hoofd hebben. :p LOL :roflol:

Terug
Naar boven