Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

30 maart meen je niet dat dan Herculescup is?:P

Dan is volgens mij ook NK judo -20... normaal gesproken plaats ik me hier niet voor maar er zijn gevallen geweest met poule's van 3 of 4 man en als dta gebeurd kan ik me wel plaatsen... anders ga ik nu al bij me ouders zeiken of ik mag komen kijken:)

10 * 120 - hier moet ik nog even aan werken mooi man

Jezuss niet om te b**chen maar doe eens je best met deadz Own. PUSSYWEIGHTS. What's up bro? Sometimes it's hard, but you just got to pull that shit out of you. Unleash that anger:mad:

Volgende keer dus 3x5x200:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.524
Jezuss niet om te b**chen maar doe eens je best met deadz Own. PUSSYWEIGHTS. What's up bro? Sometimes it's hard, but you just got to pull that shit out of you. Unleash that anger:mad:

hehe,ik weet precies wat je bedoeld gijs.Thx man:cool:

Maar die verhuizing was zwaar dus bouw weer rustig op naar mn max.:o

zielig hoor je verbergen achter z'n verhuizinkje:D

Je blijft gewoon een gruwelijk beest maar soms heb je gewoon die motivatie nodig dat je weet dat er hier zo'n 20 DBB-ers weten dat 170kg voor jou p*ssy is en dan zul je zien dat je je de volgende keer gaat schamen om nog eens 3x5x170 te posten en dan wordt je boos op jezelf en plak je er nog een schijf aan op de stang en denk je ik ga niet naar huis voor ik die haterzz op DBB laat zien dat ik @:mad::eek!:@ ****ing BIG weights kan tillen en me niet verschuil achter een verhuizingkje. AAAAAAAAHHHHH:D

• #2.527
Je blijft gewoon een gruwelijk beest maar soms heb je gewoon die motivatie nodig dat je weet dat er hier zo'n 20 DBB-ers weten dat 170kg voor jou p*ssy is en dan zul je zien dat je je de volgende keer gaat schamen om nog eens 3x5x170 te posten en dan wordt je boos op jezelf en plak je er nog een schijf aan op de stang en denk je ik ga niet naar huis voor ik die haterzz op DBB laat zien dat ik @:mad::eek!:@ ****ing BIG weights kan tillen en me niet verschuil achter een verhuizingkje. AAAAAAAAHHHHH:D

true as true can be..........

:wl:THIS IS PURE MOTIVATION!!!!!!:wl:

Next time.........:shoot:

and get that motivation to not give up
and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.

amen :hedbang::wl:

Aight!! Je gaat lekker man, wrede stats. Ik ga nu eindelijk met die maiszetmeel shizzle beginnen. Die gooide jij gewoon bij je proteineshake toch?

and get that motivation to not give up
and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.

Aight! blijft zo'n lekkere tekst he. Ook die clip op youtube is meteen pure poezie;)

• #2.533
Vandaag getraind: Schouders/Biceps/Triceps

1.Schouders

Machine press
20x40kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg
10x125kg (full stack)

Seated side raises
10x16kg
10x18kg
10x20kg

Reverse pec deck flyess
12x50kg
12x60kg
12x70kg

2.Biceps

BB curls
10x40kg
10x50kg
9x60kg

Preacher curls
10x30kg
10x40kg
10x50kg

High pulley cable curls (+2sec.stop)
10x25kg
10x30kg
10x35kg

One arm machine curls
(3x)10x65kg (full stack)

3.Triceps

Close grip benchpress (smith)
10x40kg
10x70kg
10x90kg
10x110kg

Weighted dips
10x25kg
10x50kg
6x75kg PR!!!!!

Reverse one arm press downs
12x25kg
(2x)10x30kg

Opmerkingen:Theo was vandaag op de gym,moet volgende keer een dropset maken van mn weighted dips na die 75kg sessie,en mn ellebogen tegen mn lichaam houden,anders pak je toch meer de borst aan.Weer wat geleerd vandaag.(en ik maar denken dat het alleen aan de wijdte van de bars ligt)

heel groot volume Own, veel oefeningen op 1 dag.

@OS: Yo Own, jij deed die maiszetmeel gewoon door je proteine shake toch? Ik ben 10 kilo verloren door vakantie, verhuizing en daardoor geen motivatie om goed door te eten. Maar die kilo's moeten er weer bij, zo snel mogelijk. HELP ME OUT MAN!! BTW je gaat weer als een trein, je kuur slaat ook aan zo te zien;) :thumbs::rocknana:

Nog een keer een tegenslag en ik ga ook kuren....:(

lekkere training man!

• #2.537
Thx guyz:cool:

@G-men:Idd veel oefeningen,maar mn schema laat me geen andere keus.

@Bulky:Ik gooi die maismeel gewoon bij mn proti-shake,samen met 2 bananen en 150gr havermout.;)10kg is veel man,krijg weer salmonella en tekenbeet flashbacks!!!(al verloor ik toen 15kg door die salmonella:mad:)

Voor de rest gaat het lekker,krijg wekelijks te horen en zien dat ik vooruit vlieg!!!!

• #2.538
OMG,heb spierpijn in mn onderarmen!!!Voelde het gisteren al aankomen tijdens de close grip benchpress,gelukkig vandaag benen op het programma staan.:o

Nette training weer man:cool: die dips dan wtf:D

Wat is eigenlijk de reden dat je die CGBP in de smith pakt? :)

Terug
Naar boven