AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

@Loo:Thx man,ga ik zeker doen.:cool:

@Markywannabee:Neem toch liever een paar fitness-poetsvrouwen in dienst,ipv een fitness-poetsman.:p

@HB89:Thx bro,mooie woorden en goede motivatie.:bow:

@Trasher:Zeker weten man,mijn gym word het meeting epicentrum bij uitstek dan.:cool:

@Flexx:Thx bro.:cool:

:( fitness begeleider??

ging jij niet vanavond nog trainen?:P

ik ben er morgen om een uur of 7 denk ik in de basic gym... ik ga liever s'avonds dan kan ik zon protidrink pakken (lekker:D), voor het eten doe ik dat niet dan word ik misselijk:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.624
Vanavond getraind:Quads/Buik

1.Quads

Close stance smith squats (reet tot aan bankje)
10x50kg
10x80kg
10x100kg
10x130kg
4x150kg:eek:Hele smith apparaat schoof 30cm naar achteren toe!!!Overnieuw proberen,concentratie was ff weg:mad:
10x150kg repPR (volgende keer de 170kg pakken)

One leg press
10x75kg
10x100kg
10x120kg

One leg extensions
10x20kg
10x30kg
10x40kg

2.Buik

Curl machine
(3x)30x30kg

7min.Stokzwaaien

Opmerkingen:Ging redelijk lekker,tijdje geleden die smith's gedaan en ging behoorlijk vlotjes.:D

Vanavond getraind:Quads/Buik

1.Quads

Close stance smith squats (reet tot aan bankje)
10x50kg
10x80kg
10x100kg
10x130kg
4x150kg:eek:Hele smith apparaat schoof 30cm naar achteren toe!!!Overnieuw proberen,concentratie was ff weg:mad:
10x150kg repPR (volgende keer de 170kg pakken)

One leg press
10x75kg
10x100kg
10x120kg

One leg extensions
10x20kg
10x30kg
10x40kg

2.Buik

Curl machine
(3x)30x30kg

7min.Stokzwaaien

Opmerkingen:Ging redelijk lekker,tijdje geleden die smith's gedaan en ging behoorlijk vlotjes.:D

Smith power!!

die smith is ook nog zwaarder:eek: wow!!

hebben ze by ons in de fitness ook al eens voorgehad

vriend van me deed calves raises in de smith met 170kg

begon ook al langs alle kanten te schuiven :p

• #2.629
hebben ze by ons in de fitness ook al eens voorgehad

vriend van me deed calves raises in de smith met 170kg

begon ook al langs alle kanten te schuiven :p

Volgende keer neem ik eerst een hilty-boormachine mee en slagpinnen.:cool:

Was best een mindere ervaring,normaal tikt mn reet ff het bankje aan als ik zak...Nu kwam ik dus uit op het scharnier-gedeelte en dat vond ik net wat minder prettig aanvoelen!!!!

Mr & Mrs Smith :heart:

Overigens deel ik deze ervaring niet. Bij ons blijft ie altijd netjes op z'n plaats staan....

• #2.631
Mr & Mrs Smith :heart:

Overigens deel ik deze ervaring niet. Bij ons blijft ie altijd netjes op z'n plaats staan....

:roflol:Thx miss;)

Ook mijn eerste keer dat het gebeurd is,mss omdat ik mn voeten naast elkaar en een stuk naar voren plaats.Wil wel eens weten wat ik eruit krijg geperst als ik onder de bar op schouderbreedte ga staan.:rolleyes:

ff vastankeren he Own :p

Lekker dat PR. Keep 'em comming. :D

hahahaha Own je word te sterk voor de apperatuur mooi gaat heel lekker.....oja zaterdag met bowlen kan ik ook niet he ik moet een bal pakkken een beetje naar die lijn toe strompelen en dan pas aanhalen en zwiepen.....word dus ook lachen

• #2.637
past niet meer dan 240 kg op.....;)

Bij ons ook niet meer dan dat,maar is een kwestie van aangepaste schijven kopen en dan kan je toch wel zwaarder gaan.

@Zelda:Thx,ill do my best.;)

@Jacky:Thx bro:cool:hehe,ben benoeuwd zaterdag:Dheb al jaren niet meer gebowld,maar heb wat geoefend met gewichten smijten op de weilandgames.;)

Ipv bowlen ga ik er kogelstoten van maken.:roflol:

Volgende keer neem ik eerst een hilty-boormachine mee en slagpinnen.:cool:

Was best een mindere ervaring,normaal tikt mn reet ff het bankje aan als ik zak...Nu kwam ik dus uit op het scharnier-gedeelte en dat vond ik net wat minder prettig aanvoelen!!!!

:o ok zal niks zeggen nu:o

:D;):p

dat ze die spullen niet vast hebben gezet met mensen als jou in die gym:cool:

hahahaha Own je word te sterk voor de apperatuur mooi gaat heel lekker.....oja zaterdag met bowlen kan ik ook niet he ik moet een bal pakkken een beetje naar die lijn toe strompelen en dan pas aanhalen en zwiepen.....word dus ook lachen

@Jacky:Thx bro:cool:hehe,ben benoeuwd zaterdag:Dheb al jaren niet meer gebowld,maar heb wat geoefend met gewichten smijten op de weilandgames.;)

Ipv bowlen ga ik er kogelstoten van maken.:roflol:

:roflol: :roflol: :roflol:

damn, ik ben wel niet verantwoordelijk voor de schade ook al organiseer ik de boel... :D

kevin ben ik zo indrukwekkend dat je direct de gym uitgaat als ik binnenkom:roflol:

en aangezien ik je een beetje ken zal ik je voor zijn: "nee, "niet zo indrukwekkend maar wel erg lelijk of iets in die trend" ga je vast zeggem

Terug
Naar boven