Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
****in up them weights ja.
En schei uit mn log te vervuilen
Dat mag sanca alleen
Slaapwel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****in up them weights ja.
En schei uit mn log te vervuilen
Dat mag sanca alleen

2 keer per dag trainen en toch pagina's met zoveel bullshit ertussen
Stelletje bitches ga is TRAINEN!!!

Respect
)
Ineens hoor ik een stemmetje in mn hoofd...G-men....mn deadz van vorige keer (@3x5x170kg) waren p*ssy!!!!!GRRRRR....Toch maar weer eens die 200kg doen,next time 3x5x200kg attempt.
2e keer trainen zit erop sl*ttebakken.
@Masallah:In mijn log mag gebitched worden,beter dan die pagina's lange discussies in jouw log wat je rode kaarten kan opleveren
@Viking:Met jouw stats kan je vrij weinig fout doen kerel.Respect
Rug
1.Lat pulldown
20x40kg
10x60kg
10x75kg
10x90kg
10x100kg
Iso-rowing (hammer/freeweights)
10x40kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg (no help PR)
T-bar rows
10x65kg
10x95kg
10x125kg
Deadz
10x70kg
10x120kg
5x170kg
5x200kg
Opmerkingen: Deadz waren behoorlijk zwaar na de T-bar rows,mn trainingspartner liet het al afweten met 70kg deadzIneens hoor ik een stemmetje in mn hoofd...G-men....mn deadz van vorige keer (@3x5x170kg) waren p*ssy!!!!!GRRRRR....Toch maar weer eens die 200kg doen,next time 3x5x200kg attempt.
![]()

)wat voor werk doe je own? wat een leven als je 2x per dag kan trainen. als ik de tijd/gelegenheid had zou ik dat standaard doen

hehe,thx guyz.
ik werk freelance als tussenpersoon voor mensen die hypotheken en leningen willen afsluiten,hierbij ben ik sinds gisteren van plan met mn partner om ook in de verhuurmakelaardij te stappen.Financieele producten mag ik nog niet aanbieden(verkoop),hiervoor moet ik eerst nog examen voor afleggen.mn partner/zwager heeft dit wel en laat mij stiemen alvast meesnoepen.Hierdoor heb ik dus genoeg tijd om te sporten en me te voorbereiden.Mijn uiteindelijke doel is om zover mogelijk te komen met bodybuilding en een sportschool te starten,atleten te begeleiden en de rest als extraatje erbij te blijven doen.
Dbbeestje![]()

,next time its on.
Voelde wel wat pijntjes in mn borst bij 1e oefening/lat pull,maar ja...Kwestie van ff opwarmen en doorheen knallen.

Tot straks bij de meet.

2e keer trainen zit erop sl*ttebakken.
@Masallah:In mijn log mag gebitched worden,beter dan die pagina's lange discussies in jouw log wat je rode kaarten kan opleveren
Rug
1.Lat pulldown
20x40kg
10x60kg
10x75kg
10x90kg
10x100kg
Iso-rowing (hammer/freeweights)
10x40kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg (no help PR)
T-bar rows
10x65kg
10x95kg
10x125kg
Deadz
10x70kg
10x120kg
5x170kg
5x200kg
Opmerkingen: Deadz waren behoorlijk zwaar na de T-bar rows,mn trainingspartner liet het al afweten met 70kg deadzIneens hoor ik een stemmetje in mn hoofd...G-men....mn deadz van vorige keer (@3x5x170kg) waren p*ssy!!!!!GRRRRR....Toch maar weer eens die 200kg doen,next time 3x5x200kg attempt.
![]()

@Sanca:Zo lang mogelijk bro,mn huidige begeleider (Theo V.) heeft zeker 15jr op deze manier getraind.Elke week is en blijft anders,en valt nooit in hetzelfde patroon.Dus qua groei-impuls zit het dan wel goed,spierpijn is en blijft nu wekelijkse kost.Tot straks bij de meet.
@Viking: PM![]()

hoelang ging je weer op deze manier blijven trainen?