AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
succes zaterdag
dat de rest je maar flink afbeult :cool:

hehe,thx marky.Ga zaterdag gewoon 1 oefening per spiergroep pakken tot de max.Zo heb ik nog tijd over voor de rest af te beulen.:cool:

Vanmorgen getraind:Hams/kuiten

1.Hams

Stiff legged deadz
10x70kg
10x120kg
10x140kg

Liggende leg curls
12x25kg
12x35kg
12x45kg

Seated leg curls
12x35kg
12x45kg
12x50kg

2.Kuiten

Standing calve raises(extra contractie+1sec.stop)
10x100kg
10x140kg
10x180kg

Seated calve raises
10x60kg
10x75kg (full stack)
10x85kg (+10kg DB)

Seated one leg calve raises(extra contractie+2sec.stop)
10x30kg
10x35kg
10x40kg

Opmerkingen:Ging wel aardig,vanavond tijd voor het echte werk.:cool:

Heb jij geen werk ?

hehe,thx marky.Ga zaterdag gewoon 1 oefening per spiergroep pakken tot de max.Zo heb ik nog tijd over voor de rest af te beulen.:cool:

Vanmorgen getraind:Hams/kuiten

1.Hams

Stiff legged deadz
10x70kg
10x120kg
10x140kg

Liggende leg curls
12x25kg
12x35kg
12x45kg

Seated leg curls
12x35kg
12x45kg
12x50kg

2.Kuiten

Standing calve raises(extra contractie+1sec.stop)
10x100kg
10x140kg
10x180kg

Seated calve raises
10x60kg
10x75kg (full stack)
10x85kg (+10kg DB)

Seated one leg calve raises(extra contractie+2sec.stop)
10x30kg
10x35kg
10x40kg

Opmerkingen:Ging wel aardig,vanavond tijd voor het echte werk.:cool:
o dus je trained wel 2x per dag
ik dacht 2 spiergroepen per week
dat je daar tijd voor hebt zeg

mss ook een idee om de andere aftebeulen nadat jij gemaxout bent:D
je gaat gewoon even aan iedereen laten zien wie de sterkste is

Idd man werk je ook nog of sta je al om 7 uur in de gym ofzo voor je werk?
RESPECT.

Gaat zwaar lekker, keep it up.

ons dbbeestje buffelt gestaag door:D

• #2.607
hehe,thx guyz.:cool:

ik werk freelance als tussenpersoon voor mensen die hypotheken en leningen willen afsluiten,hierbij ben ik sinds gisteren van plan met mn partner om ook in de verhuurmakelaardij te stappen.Financieele producten mag ik nog niet aanbieden(verkoop),hiervoor moet ik eerst nog examen voor afleggen.mn partner/zwager heeft dit wel en laat mij stiemen alvast meesnoepen.;)Hierdoor heb ik dus genoeg tijd om te sporten en me te voorbereiden.Mijn uiteindelijke doel is om zover mogelijk te komen met Bbing en een sportschool te starten,atleten te begeleiden en de rest als extraatje erbij te blijven doen.

Dbbeestje:cool:

• #2.608
Kom trouwens net van een crematie af,dus testo-levels zijn beetje laag vandaag.:(Denk dat ik maar eens wat lunges en hacksquats ga doen vandaag ipv fullsquats....

Sterkte Pik ;)

hehe,thx guyz.:cool:

ik werk freelance als tussenpersoon voor mensen die hypotheken en leningen willen afsluiten,hierbij ben ik sinds gisteren van plan met mn partner om ook in de verhuurmakelaardij te stappen.Financieele producten mag ik nog niet aanbieden(verkoop),hiervoor moet ik eerst nog examen voor afleggen.mn partner/zwager heeft dit wel en laat mij stiemen alvast meesnoepen.;)Hierdoor heb ik dus genoeg tijd om te sporten en me te voorbereiden.Mijn uiteindelijke doel is om zover mogelijk te komen met bodybuilding en een sportschool te starten,atleten te begeleiden en de rest als extraatje erbij te blijven doen.

Dbbeestje:cool:
dus je wilt basic gym gaan overnemen

anders nog een gym erbij:eek: is al zo druk met gyms???

wll leuk dat je een baan hebt kunnen vinden dat goed te combineren is
benijd je

• #2.612
dus je wilt basic gym gaan overnemen

anders nog een gym erbij:eek: is al zo druk met gyms???

wll leuk dat je een baan hebt kunnen vinden dat goed te combineren is
benijd je

hehe,dat is me zeker al eens in mn gedachten gekomen.:rolleyes:

Tja,nog een gym erbij....Een betere gym met een behulpzame begeleider erbij is altijd mooi meegenomen toch.;)

Thx,heeft me ook heel wat jaren gekost om hier een gulden middeweg in te vinden...thx to my brother inlaw.:bow:

Mooi en ambitieus plan Own, als iemand verstand heeft en zijn hart er licht kan zoon gym niets anders dan een succes worden.

Ook je trainingen zien er top uit!
Ga zo door:wl:

Mooi en ambitieus plan Own, als iemand verstand heeft en zijn hart er licht kan zoon gym niets anders dan een succes worden.

Zeker weten:D Als het zover is moeten we daar natuurlijk een keertje met een flinke ploeg komen trainen:cool:

nice training weer OS,en mooie toekomstplannen:)

hehe,dat is me zeker al eens in mn gedachten gekomen.:rolleyes:

Tja,nog een gym erbij....Een betere gym met een behulpzame begeleider erbij is altijd mooi meegenomen toch.;)

Thx,heeft me ook heel wat jaren gekost om hier een gulden middeweg in te vinden...thx to my brother inlaw.:bow:

kan ik alvast mijn solicitatie indienen?:o

wederom een brute training, en vanavond ook knallen, gebruik die negatieve energie van die crematie om er een brute training uit te persen!

• #2.618
@Loo:Thx man,ga ik zeker doen.:cool:

@Markywannabee:Neem toch liever een paar fitness-poetsvrouwen in dienst,ipv een fitness-poetsman.:p

@HB89:Thx bro,mooie woorden en goede motivatie.:bow:

@Trasher:Zeker weten man,mijn gym word het meeting epicentrum bij uitstek dan.:cool:

@Flexx:Thx bro.:cool:

Kun je dan een gym openen hier in Oelegem, meest verlaten dorpje van België :p

Terug
Naar boven