MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.701
Hehe,thx guyz.:cool:Wheelz beginnen te knallen idd,hebben een grote klap gehad na die tekenbeet maar i'm on my way back to create that monster wheelz.:hedbang:

De gewichten doe ik meestal om en om verwisselen met mn huidige trainingspartner.(de ene keer is hij te gaar om er wat op of af te halen en de andere keer ikzelf)

Heb trouwens (gelukkig) geen last meer van mn kuitaanhechting,zat gewoon wat spanning in vanmorgen.

Morgenvroeg Borst trainen en in de avond weer Rug.:cool:Heb er nu alweer zin in.:D

hehe,nog altijd geen squat-hulpje gescored.:rolleyes:

Net getraind:Quads/Buik.

1.Quads

9min.fietsen

One leg extensions (5sec.negatief)
10x15kg
10x20kg
10x25kg
10x30kg

Close stance smith squats (30cm voor de bar staand,voeten tegen elkaar)
10x50kg
10x100kg
10x130kg
10x150kg
10x170kg PR:cool:

Sissy squats
15xBW
10x15kg
10x20kg
10x25kg
..xBW tot faillure

2.Buik

5min.stokzwaaien (zittend)

Tri-set (leg raises+stop/leg raises/knee raises)
30 reps totaal

Crunch mach.
30x30kg

Opmerkingen: Vorige keer een PR met 10x150kg op de close stance smith,week erop meteen 20kg erbij en weer 10 reps volmaken.:cool:Next week 200kg serie.:rolleyes:

Nice, hoe doe jij die sissy squats?

• #2.704
Nice, hoe doe jij die sissy squats?

Thx,we hebben er een speciaal apparaat voor waar je je benen in kan klemmen.Theo had me de tip gegeven om sissysquats te doen op dat ding,zou voor meer separatie zorgen in mn quads.

@Judokadomie:hehe:aai:

Nice Squats ya Sissy :)

Thx,we hebben er een speciaal apparaat voor waar je je benen in kan klemmen.Theo had me de tip gegeven om sissysquats te doen op dat ding,zou voor meer separatie zorgen in mn quads.

@Judokadomie:hehe:aai:

volgens mij staat er bij ons ook iets daarvoor zijn van die rollen waar je je voeten in moet klemmen en dan kun je die squatbeweging mooi maken....

• #2.708
volgens mij staat er bij ons ook iets daarvoor zijn van die rollen waar je je voeten in moet klemmen en dan kun je die squatbeweging mooi maken....

:thumbup:

Vanmorgen getraind:Borst

Iso-lateral-benchpress
20x40kg
10x80kg
10x120kg
10x160kg
..x80kg tot faillure

Incline benchpress (barbell)
10x60kg
10x80kg
9x100kg (leeg)

Iso-lateral-incline-benchpress
10x60kg
10x90kg
10x120kg

Superset:Wide chest/Decline close vertical press
10x60kg (w)
10x60kg (d)
10x90kg (w)
10x70kg (d)
10x120kg (w)
10x90kg (d)

Opmerkingen:Was weer behoorlijk wennen om weer eens machines te pakken,na de 80kg tot faillure was ik helemaal opgepompt en was al behoorlijk wat kracht kwijt.Laatste superset hakte er ook behoorlijk in,was zonder rustpauzes gedaan.:cool:

damn own, ik wil je wel eens opgepompt zien na zo'n training :thumbs:

Toch genoeg kracht over kijkend naar de gewichten die je na je failure nog pakt, gaat lekker man!

dude... dat zijn geen flippo gewichten meer :D

• #2.712
damn own, ik wil je wel eens opgepompt zien na zo'n training :thumbs:

Hehe,zit toch een behoorlijk verschil in vergeleken met de meet,daar waren mn schopuders kogelrond,maar borst nog plat.Deed vandaag mn shirtje uit en stond er zelf echt letterlijk versteld van:eek:(vooral na die dubbele incline sessie!!)Had eigenlijk een foto moeten schieten van die shizzle,vrijdag ga ik weer borst trainen,zal dan eens ene gaan schieten.

Na die pic wacht ik weer een tijdje of zelfs tot na de wedstrijd,wil de competitie laten schrikken en niet laten weten waar ze aan toe zijn.;)

@Jonko&Mas:Thx guyz.:cool:Die faillure was behoorlijk intens idd,maar ja...denk niet meer aan kracht,zolang ik een pomp krijg en zowat kruipend de gym uitga heb ik meer als mn best gedaan.;)

haha
je stond op de meet gewoon niet droog maar erg vet en dat heb je speciaal gedaan om de competitie op een verkeerd been te zetten
haha

Hehe,zit toch een behoorlijk verschil in vergeleken met de meet,daar waren mn schopuders kogelrond,maar borst nog plat.Deed vandaag mn shirtje uit en stond er zelf echt letterlijk versteld van:eek:(vooral na die dubbele incline sessie!!)Had eigenlijk een foto moeten schieten van die shizzle,vrijdag ga ik weer borst trainen,zal dan eens ene gaan schieten.

Na die pic wacht ik weer een tijdje of zelfs tot na de wedstrijd,wil de competitie laten schrikken en niet laten weten waar ze aan toe zijn.;)

@Jonko&Mas:Thx guyz.:cool:Die faillure was behoorlijk intens idd,maar ja...denk niet meer aan kracht,zolang ik een pomp krijg en zowat kruipend de gym uitga heb ik meer als mn best gedaan.;)

ik denk ook dat er een behoorlijk verschil inzit dan!!!

groot gelijk!

• #2.715
haha
je stond op de meet gewoon niet droog maar erg vet en dat heb je speciaal gedaan om de competitie op een verkeerd been te zetten
haha

:roflol:

Hehe,ik ben nog lang niet klaar marky.....Op het podium zal straks een own staan die ikzelf nog niet eens ken.:brew:

Nog 4,5mnd sth voor de boeg,ben nu al kogelrond en keihard aant worden.Heb pas hooguit 40 Iu gehad...Dus nog ca.500 Iu voor de boeg:evil2:

@Sanca::hedbang:

10x 160kg bankdrukken....... OMG!!!!

Moet ik ook stilzwijgen over hoe je er voor staat? wat betaald dat?:roflol:

waarsch. een pak rammel als ik me mond nie houd dus ik zwijg al:D

damn bro jij gaat echt goed en hard de laatste tijd

Terug
Naar boven