- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10 x 170 Squats ook OMG....
(suffe vraag, maarwat betekend eigelijk OMG)![]()

Maar daar gaat snel verandering in komen.

)
Die smithsquats gaan lekker ja,ik voer ze ook nog eens uit met de voeten naast elkaar en 30cm voor de bar geplaatst.Zou wel eens willen weten wat ik eruit krijg geperst met normale voetstand.Toch wacht ik er nog ff mee,moet die outsweep eerst eens behoorlijk gaan aanpakken...(thats bodybuilding
)@Stahmixson:OMG ow my godDie smithsquats gaan lekker ja,ik voer ze ook nog eens uit met de voeten naast elkaar en 30cm voor de bar geplaatst.Zou wel eens willen weten wat ik eruit krijg geperst met normale voetstand.Toch wacht ik er nog ff mee,moet die outsweep eerst eens behoorlijk gaan aanpakken...(thats bodybuilding
)

![]()
Marky is nog vrij
10 x 170 Squats ook OMG....
(suffe vraag, maarwat betekend eigelijk OMG)![]()
)

Maar ja....de nwe woning is eindelijk klaar en mn vrouwtje had het ingepland.Zit toch nog niet op een cutschema dus dan mag het wel voor 1x toch
Volgende 2 weken zal ik braaf zijn en geen een bulkmaaltijd gaan nemen...Afzien dus.....Voor een goed doel wel.
Thx,we hebben er een speciaal apparaat voor waar je je benen in kan klemmen.Theo had me de tip gegeven om sissysquats te doen op dat ding,zou voor meer separatie zorgen in mn quads.
@Judokadomie:hehe![]()