- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toen mn bord leeg was had ik nog 2 slaatjes van de dames opgegeten.(had voor de zekerheid een gedeelte van mn frieten maar laten liggen)

hehe,3x per dag....2x is al meer dan genoeg maar bevalt me prima.
maar 3x is net wat teveel van het goede.
Gaat goed man! Nog geen last van overtraining/moeheid?
Ben af en toe wel wat moe maar dat was gewoon ff wennen aan het nieuwe schema,nu verloopt het prima.
Brute trainingen hoor!Heb je al vaker op het podium gestaan of is die wedstrijd over 4,5 maand je eerste?
Word mn eerste wedstrijd,heb al eerder op het podium willen staan maar tegenslagen hebben dit verhinderd.(autocrash/salmonella vergiftiging/tekenbeet
)Heb het in totaal dus een jaar of 6 moeten uitstellen.Thx man.Word mn eerste wedstrijd,heb al eerder op het podium willen staan maar tegenslagen hebben dit verhinderd.(autocrash/salmonella vergiftiging/tekenbeet
)Heb het in totaal dus een jaar of 6 moeten uitstellen.

@ OS Ownage!!! 2 trainingen per dag en dat 4 of 5 dagen in de week? Wat zijn je bodystats nu?

Zo, 6 jaar uitgesteld maar liefst.. Maar vind je er nu aan je foto's te zien echt wel klaar voor! Vetpercentage omlaag en gaan voor die eerste plek!![]()
Ik ga er 100% voor.
Ik weet btw hoe ****ed up het is om wel te willen trainen maar vanwege dergelijke tegenslagen niet te kunnen. Heb zelf ruim 3 jaar geleden me scooter tegen een vrachtwagen aangejaagd waardoor ik ook een jaar niks meer kon doen. Ik was toen weliswaar hoofdzakelijk bezig met kickboksen en deed BB erbij maar toch.. Ben nu alleen met BB bezig, kickboksen zit er helaas niet meer in.. Netjes in ieder geval dat je gewoon door hebt gezet ondanks die shit!
Het heeft me wel bloed zweet en tranen gekost om vooruitgang te boeken,maar met de juiste instelling kom je er altijd wel.Nogmaals bedankt.

Gaat lekker Own, ben het wel met Kale eens, maar goed je hersteld sneller maar houd
het wel in de gaten want we willen niet weer dat je een tegenslag te verduren krijgt.
Blijf jij maar lekker knallen met 2 keer per dag trainen, ik ben nu juist meer aan het
groeien en dat terwijl ik minder doe als voorheen, zo zie je maar ik als naturel heb echt
me tijd nodig om te herstellen dat blijkt nu maar weer eens.
De benen daarentegen gaan met 4 keer per week toch wel de goede kant op![]()

Hehe thx guyz.
@Kale:True..maar gelukkig herstel ik nu wat sneller en heb er eigenlijk geen last van,mn trainingspartner daarintegen is helemaal KO na de trainingen!!!Hij is gisteren begonnen met een deca/sust/stromba kuur,dit alles om mij bij te kunnen benen en om zn herstel te bevorderen.Wat een slechte invloed heb ik op mensen he.![]()

dat komt door het leeftijd verschil jij hersteld beter omdat je nog -25 bent en hij is al zeker 29 of zo![]()
Over 10jr ben ik nog altijd 25 he.

dat komt door het leeftijd verschil jij hersteld beter omdat je nog -25 bent en hij is al zeker 29 of zo![]()
ain: oewwww had je niet moeten zeggen marky