Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

Damn je leest op 1 pagina 3 trainingen ofzo die man traint, traint en traint nog een keer.

Nice training!

Hehe nice workouts chef.

@g-men: hij traint ook volgens mij 3x op een dag;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.743
Hehe thx guyz.:D

@BramV:Hehe,ik ga me nu wel inhouden idd,heeft wel behoorlijk goed gesmaakt gisteren.Weer naar die mega-portie restaurant gegaan en behoorlijk wat redmeat naar binnen gewerkt.:meal:Toen mn bord leeg was had ik nog 2 slaatjes van de dames opgegeten.(had voor de zekerheid een gedeelte van mn frieten maar laten liggen)

@SpprSi:Thx beest,de wedstrijd is over 4,5mnd,zal over 2mnd moeten beginnen met het afzien-dieet.:(

@Kale:True..maar gelukkig herstel ik nu wat sneller en heb er eigenlijk geen last van,mn trainingspartner daarintegen is helemaal KO na de trainingen!!!Hij is gisteren begonnen met een deca/sust/stromba kuur,dit alles om mij bij te kunnen benen en om zn herstel te bevorderen.Wat een slechte invloed heb ik op mensen he.:o

@G-men:Thx G.weet ik dat ook weer.;)hehe,3x per dag....2x is al meer dan genoeg maar bevalt me prima.:thumbup:Vandaag eindelijk een rust/cardio-dag,mn triceps en biceps zijn behoorlijk begaaid vandaag...Morgen weer borst/rug dus dan heb ik ze beide hard nodig.;)

@RichardV:Thx ries:cool:maar 3x is net wat teveel van het goede.;)

Gaat goed man! Nog geen last van overtraining/moeheid?

• #2.745
Gaat goed man! Nog geen last van overtraining/moeheid?

Thx ivo,gelukkig niet...Herstel verloopt prima en de rustdagen geven me net de ruimte om optijd te kunnen herstellen.;)Ben af en toe wel wat moe maar dat was gewoon ff wennen aan het nieuwe schema,nu verloopt het prima.:cool:

Brute trainingen hoor! :thumbs: Heb je al vaker op het podium gestaan of is die wedstrijd over 4,5 maand je eerste?

• #2.747
Brute trainingen hoor! :thumbs: Heb je al vaker op het podium gestaan of is die wedstrijd over 4,5 maand je eerste?

Thx man.:cool:Word mn eerste wedstrijd,heb al eerder op het podium willen staan maar tegenslagen hebben dit verhinderd.(autocrash/salmonella vergiftiging/tekenbeet:()Heb het in totaal dus een jaar of 6 moeten uitstellen.

@ OS Ownage!!! 2 trainingen per dag en dat 4 of 5 dagen in de week? Wat zijn je bodystats nu?

Thx man.:cool:Word mn eerste wedstrijd,heb al eerder op het podium willen staan maar tegenslagen hebben dit verhinderd.(autocrash/salmonella vergiftiging/tekenbeet:()Heb het in totaal dus een jaar of 6 moeten uitstellen.

Zo, 6 jaar uitgesteld maar liefst.. Maar vind je er nu aan je foto's te zien echt wel klaar voor! Vetpercentage omlaag en gaan voor die eerste plek! ;)

Laatst bewerkt:
  • #2.750
@ OS Ownage!!! 2 trainingen per dag en dat 4 of 5 dagen in de week? Wat zijn je bodystats nu?

Thx bulky.;)

5 dagen per week train ik nu,mooi schema gekregen van mn begeleider.Staat ergens een aantal pagina's terug beschreven.

Stats zijn nu 95kg @18%BF,al is het meer 10%BF en 6%Vocht.;)

Ik weet btw hoe ****ed up het is om wel te willen trainen maar vanwege dergelijke tegenslagen niet te kunnen. Heb zelf ruim 3 jaar geleden me scooter tegen een vrachtwagen aangejaagd waardoor ik ook een jaar niks meer kon doen. Ik was toen weliswaar hoofdzakelijk bezig met kickboksen en deed BB erbij maar toch.. Ben nu alleen met BB bezig, kickboksen zit er helaas niet meer in.. Netjes in ieder geval dat je gewoon door hebt gezet ondanks die shit!

• #2.753
Ik weet btw hoe ****ed up het is om wel te willen trainen maar vanwege dergelijke tegenslagen niet te kunnen. Heb zelf ruim 3 jaar geleden me scooter tegen een vrachtwagen aangejaagd waardoor ik ook een jaar niks meer kon doen. Ik was toen weliswaar hoofdzakelijk bezig met kickboksen en deed BB erbij maar toch.. Ben nu alleen met BB bezig, kickboksen zit er helaas niet meer in.. Netjes in ieder geval dat je gewoon door hebt gezet ondanks die shit!

Thx man,ik heb het voetballen ook moeten laten omdat het niet meer ging.Gelukkig ben ik door bodybuilding behoorlijk aangesterkt want anders had ik nu als een zoutzak thuis gezeten.:(Het heeft me wel bloed zweet en tranen gekost om vooruitgang te boeken,maar met de juiste instelling kom je er altijd wel.Nogmaals bedankt.;)

Gaat lekker Own, ben het wel met Kale eens, maar goed je hersteld sneller maar houd
het wel in de gaten want we willen niet weer dat je een tegenslag te verduren krijgt.
Blijf jij maar lekker knallen met 2 keer per dag trainen, ik ben nu juist meer aan het
groeien en dat terwijl ik minder doe als voorheen, zo zie je maar ik als naturel heb echt
me tijd nodig om te herstellen dat blijkt nu maar weer eens.

De benen daarentegen gaan met 4 keer per week toch wel de goede kant op :D

• #2.755
Gaat lekker Own, ben het wel met Kale eens, maar goed je hersteld sneller maar houd
het wel in de gaten want we willen niet weer dat je een tegenslag te verduren krijgt.
Blijf jij maar lekker knallen met 2 keer per dag trainen, ik ben nu juist meer aan het
groeien en dat terwijl ik minder doe als voorheen, zo zie je maar ik als naturel heb echt
me tijd nodig om te herstellen dat blijkt nu maar weer eens.

De benen daarentegen gaan met 4 keer per week toch wel de goede kant op :D

Thx ruud,is idd wel uitkijken geblazen en als ik ook maar iets van overtraining voel las ik een extra rustdag in en verplaats ik de training gewoon een dagje verder in mn schema.Veel succes met die beentjes bro.;)

Hehe thx guyz.:D

@Kale:True..maar gelukkig herstel ik nu wat sneller en heb er eigenlijk geen last van,mn trainingspartner daarintegen is helemaal KO na de trainingen!!!Hij is gisteren begonnen met een deca/sust/stromba kuur,dit alles om mij bij te kunnen benen en om zn herstel te bevorderen.Wat een slechte invloed heb ik op mensen he.:o

dat komt door het leeftijd verschil jij hersteld beter omdat je nog -25 bent en hij is al zeker 29 of zo:D

@ OS Heb je geen pics van je 'vette' offseason shape?:D:p

Nette close grip bench, zeker met vermoeide borst!

• #2.759
dat komt door het leeftijd verschil jij hersteld beter omdat je nog -25 bent en hij is al zeker 29 of zo:D

:roflol:Over 10jr ben ik nog altijd 25 he.;)

@Bulky:Hehe,zover als ik gegaan ben zal ik nooit meer gaan qua vetpercentage.Die maismeel blijft in de kast.:o

@Zelda:Thx M8.:cool:

Terug
Naar boven