AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Geen noemenswaardige training noemt hij dat:eek:

Ja dat zegt ie altijd:

Net terug van training:Borst/Rug/Buik

Was geen echte noemenswaardige training,in het begin ging het wel lekker maar naderhand sloop de vermoeidheid erin door gisteren nacht,en dan ga ik niet volluit ivm blessure gevaar.

Maar ondertussen:

Opmerkingen:Ben helemaal kapot jongens...ga zo de hond uitlaten,maaltijd nemen en mn bedje in.Zal morgen reageren op jullie logjes.

Trustuhh alvast.;)

ik zwaai afentoe wel langer dan 10 minuten met me stok

en het verveeld eigenlijk nooit.

:roflol:

mooie training toch weer own :thumbs:

ik heb vandaag ook 2 trainingen gedaan, nu krijg ik eens zoveel respect voor je, keep it up!!! :wl:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.824
@Masallah:Mooi in elkaar gefreesd bro,maar was niet kapot van de training maar van het feit dat mn dochter slecht geslapen had en vroeg uit de veren was.Uurtje of 5 had ik max.geslapen,begon te gapen en mn ogen vielen dicht....

Anders had ik overal wel wat gewicht bij gegooid,deze training was p*ssy:p

@Sanca:Thx m8,mss een optie voor je om je trainingen deels naar het weekend te verschuiven,heb je ook de rust die je nodig hebt na het werken en muay thai.Alleen nog de vraag of je vrouwtje dat wel leuk gaat vinden he,die willen in het weekend altijd de uitstapjes plannen.:rolleyes:

@G-men:Hehe,je had eens moeten zien wat mn uitzicht was.....dan had je er denk ik wel 15min.over gedaan.:D

@Marky::lol:10 tot 20% he...Own gaat ook niet voor niets een blokje om rijden.:p

@Trasher:Tja...10min....Je moest eens kunnen zien hoe mn taille weer als vanouds word.Het lijkt wel een verjongingskuur als je die shizzle dagelijks doet in combinatie met een schoon eetschema.:D

• #2.825
Oja...dit is trouwens die site waar ik als athlete of the month op kom te staan.Al ga ik eerst nog 2mnd max.aan de bak voordat ik me er ga melden.Op naar de 100kg @10%:wl:

http://www.bodydeal.nl/

:cool:

• #2.829
Ik had al nee gezegd, ik zei Own die wil hier graag verder in komen. Voor jou Own:p

• #2.833
Dus gewoon zo van links naar rechts draaien? En zittend wss?
Nja 10min je moet er maar zin in hebben :p

Van links naar rechts idd,doe ze altijd zittend omdat dan je heupen op de plek bijven.Als je met je heupen meedraait dan rek je ze niet ver genoeg uit.Staand kan het ook maar dan moet je daar wel continu op letten.

10min.tja...je moet er iets voor over hebben om een wespentaille te kweken he.;)

Van links naar rechts idd,doe ze altijd zittend omdat dan je heupen op de plek bijven.Als je met je heupen meedraait dan rek je ze niet ver genoeg uit.Staand kan het ook maar dan moet je daar wel continu op letten.

10min.tja...je moet er iets voor over hebben om een wespentaille te kweken he.;)

nou, voer het dan maar beter op naar een half uurtje!

:jk:

• #2.835
nou, voer het dan maar beter op naar een half uurtje!

:jk:

It's sunday....sanca's bloody spamday.:D

Sanca's 7 dagen in de week.....

-Maandag--->Bijkomen van superspamday,sanca op 70% Spam
-Dinsdag---->Bijgekomen maar drinkt nog zwarte koffie,sanca op 75% Spam
-Woensdag-->kan er weer vol tegenaan,maar traind daadwerkelijk zwaar voor zijn doen,sanca op 80% Spam
-Donderdag-->Deborah heeft weer gefotoshopped en sanca loopt warm,sanca op 85% Spam
-Vrijdag----->Sanca's werkweek zit erop,kan zich nu inspammen voor het echte werk,sanca op 90% Spam
-Zaterdag--->Sanca is high van zn vrijdags gespam,heeft karma gescoord en uitgedeeld alsof hij de kerstman zelf is,sanca op 95% Spam
-Zondag---->Morgen weer werken,moet en zal zn frustraties eruit moeten spammen,it's sanca's bloody spamday,sanca op 100% Full Throttle Spam!!!

Leuke voor je sig niet.;)

Hehe,sommige gasten moeten zich aanmelden....Sommige worden gewoon gevraagd.

:p

Ik vroeg me af, heeft Rubensossa zich ook aangemeld of is hij gevraagd ;)
staan namelijk ook een aantal foto's van hem op.

-Woensdag-->kan er weer vol tegenaan,maar traind daadwerkelijk zwaar voor zijn doen,sanca op 80% Spam
-Donderdag-->Deborah heeft weer gefotoshopped en sanca loopt warm,sanca op 85% Spam
-Vrijdag----->Sanca's werkweek zit erop,kan zich nu inspammen voor het echte werk,sanca op 90% Spam
-Zaterdag--->Sanca is high van zn vrijdags gespam,heeft karma gescoord en uitgedeeld alsof hij de kerstman zelf is,sanca op 95% Spam
-Zondag---->Morgen weer werken,moet en zal zn frustraties eruit moeten spammen,it's sanca's bloody spamday,sanca op 100% Full Throttle Spam!!!

:roflol::roflol:

whahahahaha :roflol: :roflol: :roflol:

waar haal je het man?! :roflol:

Terug
Naar boven