MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

volgens mij stond er toen ool een interview met ruben op die site, de biceps foto kende ik al die van rug en deads nog niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.844
volgens mij stond er toen ool een interview met ruben op die site, de biceps foto kende ik al die van rug en deads nog niet.

Ja,dat vroeg ik me ook af.Ik zou een intervieuw krijgen en kan er niet echt wat van terug vinden op de site.:dunno:

Vanmorgen getraind: Triceps/Schouders. (vanavond Biceps/Onderarmen/Buik)

1.Triceps

Close grip benchpress (met michel samen getraind na lange tijd)
10x60kg
10x90kg
10x110kg
6x130kg (paar reps met lichte hulp)

Behind neck rope extensions
10x30kg
10x40kg
8x50kg (laatste 4 reps op negatief getraind,tot faillure)

Press down (met meedraaiende pols bar)
10x40kg
10x50kg
6x60kg (met hulp)

2.Schouders (met huidige trainingspartner getraind,michel ging biceps doen)

Machine press (3 sec.negatief)
10x60kg
10x90kg
10x110kg
10x125kg (full stack)

Front-iso-Militarypress (hammer/freeweights)
10x60kg
10x90kg
10x110kg (lichte hulp)

Smith upright rows
(4x)10x40kg

Reverse pec deck flyess (20sec.rust tussen sets)
12x50kg
12x60kg
12x70kg (behoorlijk wat hulp gehad,20sec.rust hakt er behoorlijk in)

Opmerkingen:Verheug me nu al op vanavond.:wl:Heb trouwens ook een meting bij theo straks.:Dben benieuwd naar mn nwe stats iig....

Ik snap die volgorde nog steeds niet Own (triceps voor schouders), maar als jij er lekker op gaat. Nice weights.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.846
Ik snap die volgorde nog steeds niet Own (triceps voor schouders), maar als jij er lekker op gaat. Nice weights.

Hehe,normaal begin ik altijd met schouders.Maar mn trainingsmaatje was wat aan de late kant en michel begon net met triceptraining,tja...daarom dus gijs.:D

Volgens michel was het ook goed om eens de spiergroepen om te gooien,voor die extra prikkel,en geloof me.....ik heb het gevoeld.:cool:

nice die cgbp:)

me knie is bijna beter dan kom ik het lelijkheids niveau in de BG weer wat omhoog brengen^^

ik zeg niets...

:thumbs:

Ik doe niet aan spam, verder zeg ik niks.

Ik zei toch dat ik verder niks zeg. (oke alleen dit, je weet waar het over gaat)

Terug
Naar boven