- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
)
Tijdje geleden alweer voor me.Net terug van quadz training.PR time...again
5min.fietsen
1.Close stance smith squats (30cm voor bar/voeten tegen elkaar aan)
10x50kg
10x70kg
10x100kg
10x130kg
2x160kg (weer schoof het hele apparaat naar achteren)
8x160kg
10x180kg PR (begin deze week 10x170kg,next time it's 200kg time.)
One leg press
10x75kg
10x100kg
(3x)10x120kg (full stack)
Superset
-Leg extensions (10x15kg/10x30kg/10x40kg/..x30kg faillure)
-Roman chair squats (3x10xBW/1x8xBW)
Opmerkingen:Kon niet meer normaal lopen na deze training,hams waren ookal toast van de stiffs PR van vanmorgen,8x160kg)
2PR's op 1 dagTijdje geleden alweer voor me.

Hehe nice workout kerel. 2x op een dag gruwelijke trainingen. Iets wat ik wel zou willen, maar niet kan
Hoe doe je dat met werk enzo trouwens?
Laatste tijd ben ik wel wat drukker met verdiepen in de verhuurmakelaardij,maar ook dit de eerste tijd nog met mate ivm training en wedstrijdvoorbereiding.
Behoorlijk relaxed man,kan weer wat uurtjes laden met maaltijden voordat je weer aan het zware werk begint he.Thx guyz.
Lag eigenlijk al te pitten na deze slopende dag,maar de kleine bleef ergens slapen en had heimwee...Daddy to the rescue!!!!
Nu ben ik weer klaarwakker!!!!!

niet moeilijk als je nog snel een bakkie koffie neemt om te kunnen spammen![]()

Zal het bij suikeloze thee houden,anders own ik je straks na lange tijd weer eens qua postgemiddelde.![]()

ik ga maffen monster
morgen die borst nog eens aanpakken en misschien wat deadz en extra shrugs (ik wil ook monstertraps)![]()

ik ga maffen monster
morgen die borst nog eens aanpakken en misschien wat deadz en extra shrugs (ik wil ook monstertraps)![]()

hehe,morhen ook toevallig borst/rug training,ga wat supersets draaien denk ik.
bench met T-bars
incline bench met deadz of Bor's
t*ring zeg

In supersetst*ring zeg
maak er een mooi knalfeestje van. moet lukken en je laatste trainingen te zien![]()