XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Hehe,thx.Zal het toch gaan proberen...Nadat ik gisteren s'nachts mn dochter had opgehaald heeft ze geen oog meer dicht gedaan en werd steeds met nachtmerries wakker,om 7u vanmorgen was ze alweer klaarwakker en heeft me letterlijk uit bed gedrilt!!!!Zal dus echt een lang middagdutje moeten doen om deze supersets te kunnen uitvoeren....Ben beetje toast vandaag.:(

Kan ze je dan echt niet missen? :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.802
Kan ze je dan echt niet missen? :(

hehe,blijkbaar niet nee.Ze vond het allemaal prachtig (lopen daar 7pups rond die 4wkn oud zijn) totdat ze natuurlijk het bed in moest,normaal ligt ze om 9u max al plat,toen ik die gasten belde of ze al lag te slapen was het inmiddels 00.30u:eek:Als vader zijnde weet je dan dat het niet alleen een lange nacht gaat worden maar ook de dag erop met een zowat onhandelbaar kind zit.:(Ga straks ff chillen op een zonnebank,mss dat ik dan wat opknap.....

ben je (ook) part-time pappa dan ?

ach own, je gaat die supersets gewoon ownen man ;)

hoorde ik daar iets van puppy's? mijne is ondertussen weer wat gegroeid ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.806
ach own, je gaat die supersets gewoon ownen man ;)

hoorde ik daar iets van puppy's? mijne is ondertussen weer wat gegroeid ;)

Hehe ga ik zeker doen bro.:wl:Leuk hondje trouwens,kom binnekort wel eens checken bij je,ben toch vaker in bilzen.;)

Net nog langs mn sponsor geweest,mn sponsor "contract" word voor onbepaalde tijd verlengd en heb een t-shirtje gekregen met de sponsor namen voor op de wedstrijd te dragen(Be-Fit/Storm).Leuk hoe het balletje begint te rollen in deze beginfase,krijg over 2 maanden een interview en word dan BBer van de maand voor een bepaalde site.Voor mn supps betaal ik ook nog maar amper iets.krijg het minimaal 30% goedkoper dan normaal en trainen doe ik al sinds jaar en dag gratis.Ga er iig 100% voor en heb het gevoel dat niets of niemand me kan stoppen op de weg naar de top.:hedbang:

I feel great:cool:

Zometeen borst/rug knallen.:wl:

Hehe ga ik zeker doen bro.:wl:Leuk hondje trouwens,kom binnekort wel eens checken bij je,ben toch vaker in bilzen.;)

Net nog langs mn sponsor geweest,mn sponsor "contract" word voor onbepaalde tijd verlengd en heb een t-shirtje gekregen met de sponsor namen voor op de wedstrijd te dragen(Be-Fit/Storm).Leuk hoe het balletje begint te rollen in deze beginfase,krijg over 2 maanden een interview en word dan bodybuilder van de maand voor een bepaalde site.Voor mn supplementen betaal ik ook nog maar amper iets.krijg het minimaal 30% goedkoper dan normaal en trainen doe ik al sinds jaar en dag gratis.Ga er iig 100% voor en heb het gevoel dat niets of niemand me kan stoppen op de weg naar de top.:hedbang:

And so the road to the top begins...:D good luck my friend!:D

Net nog langs mn sponsor geweest,mn sponsor "contract" word voor onbepaalde tijd verlengd en heb een t-shirtje gekregen met de sponsor namen voor op de wedstrijd te dragen(Be-Fit/Storm).Leuk hoe het balletje begint te rollen in deze beginfase,krijg over 2 maanden een interview en word dan bodybuilder van de maand voor een bepaalde site.Voor mn supplementen betaal ik ook nog maar amper iets.krijg het minimaal 30% goedkoper dan normaal en trainen doe ik al sinds jaar en dag gratis.Ga er iig 100% voor en heb het gevoel dat niets of niemand me kan stoppen op de weg naar de top.:hedbang:

Mooi om te horen bro, gaat helemaal goedkomen :D Ik ben van de partij op die wedstrijd zal de longen uit me lijf schreeuwen :yell:

:D

Go go go! :whip: :D

moet me bek houden, want ik loop zelf me tijd te verprusten hier. ga nu even een pr-etje oh-pressen en wat werksetjes benchen. mzzl.

:hedbang:

• #2.816
Net terug van training:Borst/Rug/Buik

Was geen echte noemenswaardige training,in het begin ging het wel lekker maar naderhand sloop de vermoeidheid erin door gisteren nacht,en dan ga ik niet volluit ivm blessure gevaar.

1.Borst/Rug

Benchpress
10x60kg
10x100kg
7x130kg
5x150kg (2 reps hulp)

T-bar rows (stang niet meegewogen)
16x40kg
10x80kg
10x110kg
10x130kg

Incline benchpress
10x60kg
10x100kg
6x120kg (3 reps met hulp)

BOR's (omgekeerde grip)
10x70kg
10x100kg (hier hakte de vermoeidheid er behoorlijk in,stond continu te gapen:()
10x120kg

2.Buik

10min.Stokzwaaien

Opmerkingen:Ben helemaal kapot jongens...ga zo de hond uitlaten,maaltijd nemen en mn bedje in.Zal morgen reageren op jullie logjes.

Trustuhh alvast.;)

Geen noemenswaardige training noemt hij dat:eek:

Wat je nou 10 minuten lang met die stok kerel? shoulder dislocates?

haha 10 min stokzwaaien. Dat moet toch boring als hell zijn:D

mm nu kunnen we dus met 30% korting sups bij jou krijgen
Ter promotie natuurlijk:cool:

Terug
Naar boven