MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
Thx gasten.:cool:

Vandaag na de fotoshoot toch behoorlijk slecht nieuws gekregen.Mn schoonmoeder kreeg last van haar hart en ik ben meteen ernaar toe gereden,wou net met trainen beginnen,ben naar ziekenhuis moeten gaan achter de ambulance aan,gelukkig ging het na een paar uurtjes goed en mocht ze weer naar huis.Testo stond iig behoorlijk laag dat ik zelfs wat last van gyno gekregen heb,maar ja wat wil je...was als eerste daar en dat arme vrouwtje dacht dat ze dood ging en zat haar laatste woorden aan mij kenbaar te maken.:(In dezelfde ruimte was haar vader jaren geleden ookal in mn armen gestorven en dan dit weer!!!!Heb haar rustig gehouden en gezegd dat alles goed kwam,ze kreeg steeds aanval naar aanval!!!Niet leuk om mee te maken iig....Own was sad as can be....Morgen ff met HCG beginnen om de gyno wat te onderdrukken.:(

Ben toch maar een uurtje gaan trainen,de mensen die me nu kennen weten dat ik me nergens door uit het veld laat slaan en doe wat ik moet doen.:cool:

Quads

10min.Fietsen

Front squats
10x60kg
10x100kg
10x120kg

Smith squats
10x70kg
10x100kg
10x130kg
10x160kg

Leg extensions
12x30kg
12x40kg
12x50kg
..x30kg tot faillure
..x20kg tot faillure

Opmerkingen:Voor een testo-niveau van bijna 0 heb ik toch aardig getraind en had ook nog eens een behoorlijke pomp te pakken,kon amper nog de gym uitlopen...

Vandaag na de fotoshoot toch behoorlijk slecht nieuws gekregen.Mn schoonmoeder kreeg last van haar hart en ik ben meteen ernaar toe gereden,wou net met trainen beginnen,ben naar ziekenhuis moeten gaan achter de ambulance aan,gelukkig ging het na een paar uurtjes goed en mocht ze weer naar huis.Testo stond iig behoorlijk laag dat ik zelfs wat last van gyno gekregen heb,maar ja wat wil je...was als eerste daar en dat arme vrouwtje dacht dat ze dood ging en zat haar laatste woorden aan mij kenbaar te maken.:(In dezelfde ruimte was haar vader jaren geleden ookal in mn armen gestorven en dan dit weer!!!!Heb haar rustig gehouden en gezegd dat alles goed kwam,ze kreeg steeds aanval naar aanval!!!Niet leuk om mee te maken iig....Own was sad as can be....Morgen ff met HCG beginnen om de gyno wat te onderdrukken.:(

Ben toch maar een uurtje gaan trainen,de mensen die me nu kennen weten dat ik me nergens door uit het veld laat slaan en doe wat ik moet doen.:cool:

Quads

10min.Fietsen

Front squats
10x60kg
10x100kg
10x120kg

Smith squats
10x70kg
10x100kg
10x130kg
10x160kg

Leg extensions
12x30kg
12x40kg
12x50kg
..x30kg tot faillure
..x20kg tot faillure

Opmerkingen:Voor een testo-niveau van bijna 0 heb ik toch aardig getraind en had ook nog eens een behoorlijke pomp te pakken,kon amper nog de gym uitlopen...

Droevig verhaal :( maar toch een zeer nette training!

Balen man! Het lijkt wel of iedereen op het moment slecht nieuws krijgt.

Sterkte in ieder geval!

sterkte man, ook voor't vrouwtje :o

toch nog een goede training bro', hang in there ;)

K*t zeg :( Sterkte, en ook aan je vrouwtje!

Hoe kan je test 0 zijn? Door de schok/stress??

• #2.886
Thx guyz,doet me goed die reacties te lezen.Gelukkig gaat het nu allemaal beter met haar.Zou haar voor geen goud willen missen.:aai:

K*t zeg :( Sterkte, en ook aan je vrouwtje!

Hoe kan je test 0 zijn? Door de schok/stress??

Thx bro,idd door de schok en de stress,vooral door de stress,die vrouw heeft gewoon zoveel voor mij gedaan dat ik tussendoor toen ze aan zon hartapparaat achterin de tuin gewoon ff geknapt ben,moest broertje bellen met de mededeling dat hij mss eens afscheid zou moeten komen nemen,toen kreeg ik weer ff een reality-check....

THX ALL

eternal karma on the way

Thx guyz,doet me goed die reacties te lezen.Gelukkig gaat het nu allemaal beter met haar.Zou haar voor geen goud willen missen.:aai:

Thx bro,idd door de schok en de stress,vooral door de stress,die vrouw heeft gewoon zoveel voor mij gedaan dat ik tussendoor toen ze aan zon hartapparaat achterin de tuin gewoon ff geknapt ben,moest broertje bellen met de mededeling dat hij mss eens afscheid zou moeten komen nemen,toen kreeg ik weer ff een reality-check....

THX ALL

eternal karma on the way

Fijn dat het weer beter gaat! Dit soort dingen zetten je altijd weer aan het denken. Vooral als het gaat om dierbaren.

**** zeg, dat is wel ff heftig idd.. zo begin je toch ff te realiseren hoe snel iets zomaar voorbij kan zijn! Gelukkig toch nog een goed eind

Fijn dat het allemaal weer goed is! Nette training nog. Moet ze nu medicatie nemen?

:( knap dat je nog gewoon gaat trainen.

• #2.891
Thx guyz:klink:

@G-men:Zou en moest toch gaan trainen na het beter nieuws,wist dat ik niet volluit kon gaan maar heb er toch het beste van gemaakt.;)

@SpprSi:Morgen moet ze terug voor verder onderzoek,ze willen eerst de oorzaak van het gebeuren weten,dan gaan ze kijken of ze er medicatie voor nodig heeft.Thx man.

@Frenkpie:Ja man,die reality-check beukte er ff in zeg,kan allemaal in een flits gedaan zijn!!!Elke dag genieten is het enige wat je eraan kan doen....

Sterkte ermee man, respect dat je toch nog zo goed kan trainen! :thumb:

Ai dat is inderdaad wel even schrikken man, maar goed dat het nu weer wat beter gaat!

Sterkte in ieder geval.

Veel sterkte ermee Own:(

dam beterschap man!!!

Sterkte gewenst met hele gebeuren! Zijn geen leuke dingen om mee te maken.. Hoe toegewijd je ook met de sport bezig bent, voor zulke dingen moet het gewoon wijken. Desondanks best aardige training neergezet :thumbs:

sterkte Kevin:(

Hopenlijk vinden ze snel wat het is, een oom van mij heeft vaak aanvallen dat hij geen luhctkrijgt (en nee, geen ASTMA ofzo.) die gaat dan ook half dood, knap scary:eek: en me pa moet dan altijd bereikbaar zijn... 3 dagen pretnison doen bij hem the job wel maar fijn is die onzekerheid niet... het beste!

• #2.898
Thx mannen:cool:en bedankt voor de steun.:thumbs:

Zometeen trainen:Borst/Buik of cardio (vanavond:Rug/Buik of cardio)

Ben toch behoorlijk begaaid door de training(en) van gisteren,vooral mn hams schreeuwen het uit!!!!Lekkahhh:D

Hehe:D knal maar straks, hopelijk vinden ze de oorzaak en hebben ze er de juiste medicatie voor!

Quads

10min.Fietsen

Front squats
10x60kg
10x100kg
10x120kg

Smith squats
10x70kg
10x100kg
10x130kg
10x160kg

Leg extensions
12x30kg
12x40kg
12x50kg
..x30kg tot faillure
..x20kg tot faillure

uh?
door een stress geval per direct last krijgen van gyno?
gaat dat zo snel dan
ik dacht dat daar weken overheen gaan en zo...:(

iig sterkte

Terug
Naar boven