MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.061

:rolleyes:

Stel....ik was een superdude....wat zou jij dan wel niet moeten zijn???

:rolleyes:

De pin die mn fullstack's op de plaats zou moeten kunnen houden.:eek:Al acht ik je daartoe nog niet in staat!!!!Die dingen zijn gewoon te stevig voor een sanca-vergelijking

:p

:roflol:

own = beest :heart:

• #3.063
Net getraind:Rug

1.Wide grip pulldowns
16x60kg
10x75kg
10x90kg
Dropset
10x100kg
10x80kg
10x60kg

T-Bar rows (stang niet meegerekend bij kg's;))
10x60kg
10x100kg
10x120kg
8x140kg (kon meer,grip fail:mad:)

Deadlifts
10x70kg
10x120kg
10x170kg
5x200kg

Tri-set

-Iso pulldowns
-Low rows
-Reverse rows

10x100kg/10x100kg/10x120kg
10x130kg/10x140/10x150kg

Opmerkingen:Ging wel redelijk,vind alleen de deadz nog te p*ssy.:mad:

Zijn toch erg netjes hoor ;)

gaat toch lekker man, mooie trainingen weer vandaag, bruut!!!

je deadlift is echt niet p*ssy man :fire:

Nee lijkt me logisch, zonde van die gripfail own, wat ga je daar aan doen:D?

• #3.072
gaat toch lekker man, mooie trainingen weer vandaag, bruut!!!

je deadlift is echt niet p*ssy man :fire:

Hehe,thx beast.:cool:

Nee lijkt me logisch, zonde van die gripfail own, wat ga je daar aan doen:D?

Straps gebruiken,wil geen tijd verliezen met onnozele gripoefeningen.Train mn onderarmen wel apart maar ga geen overbelaste stang vasthouden voor grip te kunnen kweken,kost teveel tijd....

zorg jij maar eerst eens dat je jou vet kwijt raakt, dikke:D:p

Voel je je nu al wat beter....Of is er nog altijd een spiegel in je buurt.:rolleyes::p

ik ben ook aan't overwegen straps aanteschaffen

Hehe,thx beast.:cool:

Straps gebruiken,wil geen tijd verliezen met onnozele gripoefeningen.Train mn onderarmen wel apart maar ga geen overbelaste stang vasthouden voor grip te kunnen kweken,kost teveel tijd....

Voel je je nu al wat beter....Of is er nog altijd een spiegel in je buurt.:rolleyes::p

uh?? i do not follow

:orly:

ik dacht dat ook altijd, maar nu merk ik dat mn grip faalt bij 160kg en dat ik bij bv shrugs toch een stuk zwaarder zou kunnen met straps

ja hallo
natuurlijk kan je met straps meer pakken
wat een openbaring zeg:cool:
:p;):D

• #3.078
Damn....Heb een kleine spierscheuring opgelopen in mn borstspier,net boven mn oksel.(gisteren kreeg ik wat last na de laatste borstoefening/wide chest)Eigenwijze ik met mn 2x per week voluit gaan....Moest maar 1x voluit gaan en 1x met minder gewichten aan de gang gaan...FF uitproberen hoever ik kon gaan he...Das nu dus duidelijk.Mag/MOET!!! wel gewoon blijven trainen maar de oefeningen waarbij ik wat iritatie voel laten liggen en iets minder met kilo's gaan smijten.Zometeen schouders/biceps en triceps op het programma staan,ff checken wat ik nu wel of niet kan doen.Ach ja...herstel nu wel wat sneller en had hetzelfde laatst met mn kuit,das na een kleine week ook helemaal over gegaan en die knal ik nu al weer een tijdje probleemloos voluit.

No probz:cool:

blijft aan de gang dit :( goodluck!!

• #3.080
blijft aan de gang dit :( goodluck!!

We zijn toch een stelletje kneuzen bij elkaar he....

Thx KaLe.Tis gelukkig "nog" niets ernstigs en ga nu toch wat beter luisteren naar mn begeleider ipv zelf eerst eens wat af te tasten hoever ik gaan kan.:(

Terug
Naar boven