MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

damn own, zie maar dat je het niet erger maakt, gebruik je verstand hé!

knal ze seffes :wl:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.082
damn own, zie maar dat je het niet erger maakt, gebruik je verstand hé!

knal ze seffes :wl:

Thx sanca,zal zeer zeker uitkijken qua oefeningen en aanvoelen tot hoever ik kan gaan.Voel iig een minescuul knobbeltje zitten waar ik de pijn heb dus weet wel zeker dat het een kleine scheuring is.Moet gewoon asap terug naar die sportmasseur toe en weer die speciale behandeling krijgen met die scherpe punt van een ijskoude steen,is het zo glad gestreken en heelt het stukken sneller.(dacht dat het pin-pointmassage heette,weet het niet meer zeker,alleen point weet ik nog,hehe)

zwaar trainen is risico lopen, afgelopen periode oa Kale, ik, Jij, Lanfeust. Je kan soms maar moeilijk inschatten waar de grens ligt.

Idd ff die sportmasseur er op los laten. Gaat helemaal goed komen dan:thumbs:

mijn blessure steekt weer de kop op,een weekje of 3 ni getraind... en de liefde speelt ook een beetje een rol :D

Damn....Heb een kleine spierscheuring opgelopen in mn borstspier,net boven mn oksel.(gisteren kreeg ik wat last na de laatste borstoefening/wide chest)Eigenwijze ik met mn 2x per week voluit gaan....Moest maar 1x voluit gaan en 1x met minder gewichten aan de gang gaan...FF uitproberen hoever ik kon gaan he...Das nu dus duidelijk.Mag/MOET!!! wel gewoon blijven trainen maar de oefeningen waarbij ik wat iritatie voel laten liggen en iets minder met kilo's gaan smijten.Zometeen schouders/biceps en triceps op het programma staan,ff checken wat ik nu wel of niet kan doen.Ach ja...herstel nu wel wat sneller en had hetzelfde laatst met mn kuit,das na een kleine week ook helemaal over gegaan en die knal ik nu al weer een tijdje probleemloos voluit.

No probz:cool:
zou de leeftijd toch een rol spelen dan?
je was toch nog geen 25?:p

• #3.090
zwaar trainen is risico lopen, afgelopen periode oa Kale, ik, Jij, Lanfeust. Je kan soms maar moeilijk inschatten waar de grens ligt.

We zijn gewoon te fanatiek en hardcore to da bone.:hedbang:Gevaarlijke combinatie....

Idd ff die sportmasseur er op los laten. Gaat helemaal goed komen dan:thumbs:

Heb hem vanmiddag nog gebeld,hij zit komende week in het buitenland,daar heeft hij ook een zaak.Kan er donderdag pas op zn vroegst heen,en op die dag had ik al een afspraak want ga er om de 2wkn heen.

had ik ook maar die luxe :grumble:

dan raakt die *@! schouder weer inorde

Tja sanca....Je hebt side-raises en sanca-raises..de een wat blessuregevoeliger dan de ander he.:rolleyes:;):p

mijn blessure steekt weer de kop op,een weekje of 3 ni getraind... en de liefde speelt ook een beetje een rol :D

Oeiiii,3 weken is lang claw....Die vrouwen ook altijd he....Ze hebben het ook altijud gedaan he.:D

zou de leeftijd toch een rol spelen dan?
je was toch nog geen 25?:p

Tja,ik word er bijna 22 nu...Zou best kunnen.:rolleyes:

Oja...Heb wel gewoon getraind..maar wel een stukje lichter als normaal...

Schouders/Triceps/Biceps

1.Schouders

Machine press
16x40kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg

Cable side raises
(3x)10x20kg

Reverse pec deck
10x40kg
10x50kg
10x60kg

2.Triceps

Press down (meedraaiende pols bar) 5sec.negatief
10x30kg
10x35kg
10x40kg

Close grip benchpress (smith) 3sec.negatief
10x40kg
10x60kg
10x80kg

One arm reverse press down (3sec.negatief)
10x15kg
10x20kg
10x25kg

Rope press down (3sec.negatief)
(3x)10x30kg

3.Biceps

Preacher curls
10x30kg
(3x)10x40kg

High pulley cable curl (5sec.negatief)
10x20kg
10x25kg
10x30kg

Opmerkingen:Geen last gehad van de blessure,voelde het alleen tussendoor als ik wat poses wou maken.(vooral bij mn favo most muscular:()

• #3.091
Gisteren trouwens mn trainingspartner gezegd dat ik niet meer ga trainen met hem,was weer te laat en wou mij zelfs verwijten gaan geven!!!Heb mn mp3 op mn kop gezet en zei:Jij zal het nooit leren....Heb me omgedraaid en ben verder gaan trainen.Stond hij nog wat na te ijlen maar heb er niet op gereageerd,maw :stfu:

Heb iig geen last van mn borst vandaag en heb gisteren lekker en probleemloos kunnen trainen.

Komende zaterdag gaat de eigenaar richting noorden van het land en zal ik basicgym gaan openen (en sluiten:D) zal wel ff wennen zijn om tijdens mn series klanten te moeten helpen maar goed....Sanca komt toevallig die dag met domie trainen en ben ik de aangewezen persoon om ze mss eruit te kicken!!!:roflol:

:jk:Bro's,maar de drank is niet gratis he....:p

hahaha en zo moet dat als je maatje elke keer te laat is .....

mooie training toch weer, side raise mag wel wat zwaarder :P

zaterdag: hoe? de drank is niet gratis :grumble:

als je de drank gratis geeft zal ik je 'trainingspartner' eens onder handen nemen, dan zal hij zou trouw worden als een pup :evil:

• #3.094
hahaha en zo moet dat als je maatje elke keer te laat is .....

:hedbang:

mooie training toch weer, side raise mag wel wat zwaarder :P

zaterdag: hoe? de drank is niet gratis :grumble:

als je de drank gratis geeft zal ik je 'trainingspartner' eens onder handen nemen, dan zal hij zou trouw worden als een pup :evil:

Hehe,je krijgt pas een drankje als die 200kg deadlift je probleemloos gaat lukken.:p

Denk toch dat je een behoorlijke kluif aan die pup gaat krijgen bro,tis geen lieverdje en we hebben het hier niet over judokadomie he.:roflol:

:hedbang:

Hehe,je krijgt pas een drankje als die 200kg deadlift je probleemloos gaat lukken.:p

Denk toch dat je een behoorlijke kluif aan die pup gaat krijgen bro,tis geen lieverdje en we hebben het hier niet over judokadomie he.:roflol:

:roflol: :roflol: :roflol:

trust me, ik ben ook geen lieverdje, ik heb op de club al verschillende trapkussens in stukken vaneen gereten :D

die 200kg deadlift ga ik gewoon weer voor, al duurde het toen een halve minuut eer ik hem kon locken :roflol:

• #3.096
:roflol: :roflol: :roflol:

trust me, ik ben ook geen lieverdje, ik heb op de club al verschillende trapkussens in stukken vaneen gereten :D

die 200kg deadlift ga ik gewoon weer voor, al duurde het toen een halve minuut eer ik hem kon locken :roflol:

Dan is domie de perfecte aangewezen spotter voor jou.:roflol::roflol:

oooooooooooooo
een meet :doggy:

een de eigenaar is weg:rocknana:

FOTOS EN VIDEO:D:coffeepc::popcorn::trio:

mag ik ook komen?

Terug
Naar boven