AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.161
Net getraind:Rug/Cardio

1.Rug

V-bar pulldown
16x60kg
10x75kg
10x90kg
10x100kg

Iso-rows
10x40kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg

Reverse side raises
10x55kg
10x75kg
Dropset
10x100kg (full stack)
10x80kg
10x60kg
15x40kg

Seated cable pull (V-bar)
10x70kg
10x90kg
10x110kg
10x130kg

2.Cardio

30min.Fietsen @70rpm

Opmerkingen:Met michel getraind vandaag,wereld van verschil met vorige trainingspartner.Morgen weer samen trainen.:cool:

Oja...FF mn eetschema bijwerken,mag ipv 2x 1/2 blik tonijn 2x een heel blik naar binnen werken.:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.162
Nieuw voedingsschema per 03-12-07

Maaltijd 1.

Brinta+Magere melk+Whey+Rozijnen

Maaltijd 2.

4xSnee volkoren met tonijn (1 blik op waterbasis)
3 gekookte eieren (alleen eiwit)
1 Zure appel

Maaltijd 3.

4xSnee volkoren met tonijn (1 blik op waterbasis)
3 gekookte eieren (alleen eiwit)
1 Zure appel

Maaltijd 4.

Zilvervliesrijst of Spaghetti gekookt
250gr gekookte of gegrilde kipfilet
Sperziebonen gekookt
4 Schijven ananas op eigen sap

Maaltijd 5.

4xSnee volkoren met stroop
250gr Magere kwark
1 Zure appel

Na trainen eiwitten shake (2x per dag)

Zo dus.....

Herstel je nog goed van dat 2 x trainen per dag en hoe lang moet je dat nog doen:)? Tip voor je spaghetti: je kookt hem best al dente, zo zet je het niet om naar enkelvoudige koolhydraten, je kan er wel minder van eten als hij al dente is en het is minder lekker (vind ik), maar wellicht weet je dit al:D. Ik mis chins en bent over rows man;). Freeweights zijn toch veel lekkerder;)?

Maar hoe maak je iets klaar met enkel ei-wit?

Je scheidt het eiwit van de dooier, of bij een gekookt eitje eet je het eigeel niet op...makes sense, doesn't it;)?

Ja maar ik bedoel, je kan toch geen ei bakken zonder het eigeel wel?

Dat wat jij zegt weet ik wel, spijtig genoeg dat ik dat niet lust.

wtf lenn ik begrijp geen hol van je. Waarom kun je in godsnaam geen ei bakken zonder eigeel? En als je eiwit+eigeel lust dan lus je ook eiwit+niks dus wtf?

wtf lenn ik begrijp geen hol van je. Waarom kun je in godsnaam geen ei bakken zonder eigeel? En als je eiwit+eigeel lust dan lus je ook eiwit+niks dus wtf?

Wtf?

Wtf hoe krijg je een ei gebakken met enkel dat doorschijnend spul? wtf?

ehm dat "doorschijnend spul" word dan wit en daar is volgens mij toch echt niks raars aan hoor ???

t*ring ben jij autistisch ofzo lenn

ik denk naar een ei maar dan zonder het eigeel

Nee ik ben echt niet autistisch. Ik kan het gewoon niet goed uitleggen op dit moment. :D

Volgens mij zijn er een aantal adertjes geknapt in lenn zijn hoofd, vandaar zijn hoofd? :o

Shit man:D, dat smaakt naar ei-wit, is vrijwel smaakloos, gewoon genoeg peper opdoen, komt wel goed:thumbs:.

Moet je ons anders iets vertellen Lenn? Stiekem aan de paddestoelen of zo gegaan?:D

Terug
Naar boven