- Waardering
- 7.032
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach je moet maar gewoon door de zure appel bijten
Ziet er ok uit.

neem je nu pas 2 x per dag een shake? ik dacht dat je dat zowiezo al deed als onderdeel van je eiwit innamen?

haha je bent flink aan het USE'n6 boterhammen minder,heel wat minder stroop,2 zure appels minder,250gr kwark minder,handje of 2 minder rozijnen,sperciebonen ipv rauwkost.ei-eiwitten ipv gedeelte kwark,6 eieren ipv kwark,tonijn op brood ipv gedeelte stroop.Dat was het zo'n beetje.
Thx G.
Gaat wel lukken man,ben al aardig wat gewend met het vorige schema.
Normaal maar 1x per dag bij mn zwaarste trainingssessie,nu dus 2x per dag om nog hoger in de eiwitten te gaan en lager qua carbs.
oja...Koffie en thee blijven drinken,whey amino-tabs (15 per dag) en heb me animalpack aangeschaft voor een betere dosering van vitaminen/mineralen.![]()
Nieuw voedingsschema per 03-12-07
Maaltijd 1.
Brinta+Magere melk+Whey+Rozijnen
Maaltijd 2.
4xSnee volkoren met tonijn (1/2 blik op waterbasis)
3 gekookte eieren (alleen eiwit)
1 Zure appel
Maaltijd 3.
4xSnee volkoren met tonijn (1/2 blik op waterbasis)
3 gekookte eieren (alleen eiwit)
1 Zure appel
Maaltijd 4.
Zilvervliesrijst of Spaghetti gekookt
250gr gekookte of gegrilde kipfilet
Sperziebonen gekookt
4 Schijven ananas op eigen sap
Maaltijd 5.
4xSnee volkoren met stroop
250gr Magere kwark
1 Zure appel
Na trainen eiwitten shake (2x per dag)

zit je nog niet te fietsen thuis tijdesn het spammen op dbb?
anders zal er niet veel veranderen
je vet % is nog veeeeeel te hoog man
pffffff
fatass![]()

)
Dat lijkt wel 1/3 van je oude schemaPWND Hunker je alweer terug naar 3 pizza's per dag en al die maismeel?
![]()
Idd net 1/3 van m,n oude schema.

Maar ehh,als ik mn shape vergelijk met toen ben ik toch gelukkiger met mn huidige schema,toen was ik gewoon een hangbuikzwijntje.![]()
Fat bastard ja, met een plofkop 
hey hangbuikzwijntje, abs doe je met redelijk aantal reps. Ik dacht altijd dat je buik als elk ander spiergroep moest trainen![]()
Nu doe ik het alleen maar voor wat extra definitie erin te krijgen.Als ik bij squats last zou krijgen van mn onderrug is dat een indicatie dat mn abs te zwak zijn,gelukkig heb ik er jarenlang hard op getraind en zijn ze dusdanig aangesterkt dat ik het nog amper nodig heb.Vroeger deed ik wel weinig reps en voerde ze heeeel langzaam uit om wat extra dikte te kweken,of het geholpen heeft is maar de vraag,genetica is denk ik een meer voor de hand liggend feit.
Maar ehh,als ik mn shape vergelijk met toen ben ik toch gelukkiger met mn huidige schema,toen was ik gewoon een hangbuikzwijntje.![]()

Stop de haat!
Een paar extra pizza's zou jou goed doen ruud![]()
Als jij ze betaald, ik zal me adres even door geven kan je ze daar laten bezorgen.
Echt bedankt dat je dat voor me wilt doen man, echt tof!

Waarom enkel eiwit, en geen ei-geel? Lijkt me niet lekker?![]()

Waarom enkel eiwit, en geen ei-geel? Lijkt me niet lekker?![]()