MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.202
lekkere training :lick:

mark dugdale style???

Staand,voorover gebogen met hoofd op knie hoogte,handpalmen naar achteren draaien en raisen maar.;)

Net getraind:Biceps/Triceps

1.Biceps

One arm preacher curl superset (10x 3sec.negatief/21'en)
10x15kg
21x15kg
10x17,5kg
21x17,5kg
10x20kg
21x20kg (OMG!!!!The Pain!!!!!)

DB hammercurls 5x L/R + 5x Tegelijk (bijna geen kracht meer na vorige superset:eek:)
10x26kg
10x28kg
9x30kg

High pulley cablecurl (5sec.negatief)
10x20kg
10x25kg
10x30kg (3sec.negatief)

One arm machine curls
10x65kg fullstack

One arm cable curls
10x25kg

Cable curls
10x45kg fullstack

2.Triceps

Frenchpress superset (suplinated/pronated)
10x20kg/10x20kg (3sec.negatief)
10x25kg/10x25kg (3sec.negatief)
10x30kg/10x30kg (3sec.negatief)

Superset
-Weighted dips
-Pressdown

10xBW/10x30kg (5sec.negatief)
10x25kg/10x35kg (5sec.negatief)
10x50kg/10x40kg (3sec.negatief)

One arm reverse pressdown
10x25kg (3sec.negatief)

Behind neck one arm DB ext.
10x18kg

Behind neck cable ext.
10x30kg

Close grip benchpress
15x60kg (5sec.negatief)

Opmerkingen: Do I need to say more......

OMFG!!!!!:spam:

Thx Kerel.

5 maaltijden en 2 shakes direct na trainingen.;)Rauwkost is omgedoopt naar sperciebonen.Tja...ik heb zelf verder weinig inbreng op mn dieetschema,het is samengesteld door iemand die er behoorlijk wat verstand van heeft en kritiek is altijd welkom,maar ervan afwijken zou ik toch niet doen ivm de successen die met deze schema's door hem geboekt zijn.

Uiteraard. Maar... groenten kun je bijna onbeperkt eten ivm weinig kcals. Daarbij hebben veel groenten veel goede eigenschappen, zoals positieve invloed op vetverbranding, vochtafdrijving, ijzer, vezels, vermindering hongergevoel, positieve invloed op je pigment, etc etc
Kwaad doet het niet, kan alleen maar beter worden. Gooi het muntje eens op bij je begeleider zou ik zeggen. Vragen kan altijd, ben benieuwd wat hij daarop te zeggen heeft.

• #3.204
Uiteraard. Maar... groenten kun je bijna onbeperkt eten ivm weinig kcals. Daarbij hebben veel groenten veel goede eigenschappen, zoals positieve invloed op vetverbranding, vochtafdrijving, ijzer, vezels, vermindering hongergevoel, positieve invloed op je pigment, etc etc
Kwaad doet het niet, kan alleen maar beter worden. Gooi het muntje eens op bij je begeleider zou ik zeggen. Vragen kan altijd, ben benieuwd wat hij daarop te zeggen heeft.

True,herinner me ook dat hij gezegd had dat ik zoveel mogelijk groente kon en mocht eten,maar aan mn hongergevoel zou het niet liggen,die is na alle eiwitrijke maaltijden behoorlijk gestild op een of andere manier!!Kan ook weer het wennen zijn aan een nieuw schema.Mss dat ik straks meer groente en minder fruit zou moeten eten voor de wedstrijd,maar dat is voor mij nu alleen maar speculeren.:dunno:

daaaamn, je armen zullen wel op springen staan!!!! :thumbs:

True,herinner me ook dat hij gezegd had dat ik zoveel mogelijk groente kon en mocht eten,maar aan mn hongergevoel zou het niet liggen,die is na alle eiwitrijke maaltijden behoorlijk gestild op een of andere manier!!Kan ook weer het wennen zijn aan een nieuw schema.Mss dat ik straks meer groente en minder fruit zou moeten eten voor de wedstrijd,maar dat is voor mij nu alleen maar speculeren.:dunno:

hoeveel kcal zit je eigenlijk?

• #3.207
hoeveel kcal zit je eigenlijk?

Weet ik nu nog niet precies,mag los van de boterhammen/tonijn/fruit etc..zoveel rijst/groente eten als ik wil,exacte aantal kcals zou ik dus niet zeker weten.Zolang het werkt vind ik het goed voor deze keer.:DAfgelopen met het 5000+kcals bulkpatroon....(Ben geen mini-viking meer:o)

daaaamn, je armen zullen wel op springen staan!!!! :thumbs:

Hehe,behoorlijk!!!!Kreeg net telefoon en zal je eerlijk zeggen dat ik na hooguit 30sec.bellen de telefoon op de armleuning van de bank gelegd heb en er met mn kop op ben gaan liggen.:D

Weet ik nu nog niet precies,mag los van de boterhammen/tonijn/fruit etc..zoveel rijst/groente eten als ik wil,exacte aantal kcals zou ik dus niet zeker weten.Zolang het werkt vind ik het goed voor deze keer.:DAfgelopen met het 5000+kcals bulkpatroon....(Ben geen mini-viking meer:o)

Hehe,behoorlijk!!!!Kreeg net telefoon en zal je eerlijk zeggen dat ik na hooguit 30sec.bellen de telefoon op de armleuning van de bank gelegd heb en er met mn kop op ben gaan liggen.:D

zolang je maar blijft gainen!!!

whehehe ik zie je al liggen :roflol:

• #3.209
Vanmorgen Cardio gedaan

30min.Fietsen @70rpm

20min.Poseren

15u sportmasseur...:D

Sinterklaasviering voor de kleine straks.....

Laatste tijd beetje druk met vanalles en nog wat,weinig tijd gehad om in andere logjes te reageren:(Komt goed bro's;)

20min poseren:cool:

heavy training man;)

One arm preacher curl superset (10x 3sec.negatief/21'en)
10x15kg
21x15kg
10x17,5kg
21x17,5kg
10x20kg
21x20kg (OMG!!!!The Pain!!!!!)

Own's biceps na die set;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanmorgen Cardio gedaan

30min.Fietsen @70rpm

20min.Poseren

15u sportmasseur...:D

Sinterklaasviering voor de kleine straks.....

Laatste tijd beetje druk met vanalles en nog wat,weinig tijd gehad om in andere logjes te reageren:(Komt goed bro's;)

15 uur gemasseerd :eek: :p wat zal hij kramp hebben :D

Ik fietste net toevallig langs Basic Gym op weg naar de tandarts, wel chill die openingstijd op zaterdag :)

van de website af
Zaterdag 17.00 - 19.00
beetje gek tijden niet?

• #3.218
Own's biceps na die set;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:hedbang:

15 uur gemasseerd :eek: :p wat zal hij kramp hebben :D

:roflol:

Ik fietste net toevallig langs Basic Gym op weg naar de tandarts, wel chill die openingstijd op zaterdag :)

van de website af
Zaterdag 17.00 - 19.00
beetje gek tijden niet?

Gelukkig maar...Ik moet zaterdag de keet openen en sluiten dus....Geen lange werkdag voor mij.:p

Net uurtje massage gehad,gelukkig geen spierscheuring maar een zweepslag erin gehad.Wel uitkijken omdat ik nu wat blessuregevoeliger ben daardoor maar de remedie is veel trainen met negatieven...Was ik daar net niet onbewust mee bezig de laatste tijd.:D

Net uurtje massage gehad,gelukkig geen spierscheuring maar een zweepslag erin gehad.Wel uitkijken omdat ik nu wat blessuregevoeliger ben daardoor maar de remedie is veel trainen met negatieven...Was ik daar net niet onbewust mee bezig de laatste tijd.:D

Goh dat is toevallig :D goed gepland dus ;)

zweepslag bij de masseur:cool: weten we gelijk waarom het 15 u moest duren:D

Terug
Naar boven