XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

lekkere training! Waarom maar 5 maaltijden? Ik mis eigenlijk je groenten (muv je avondmaal dan). Je zegt vaak honger te hebben. Groente is dan een perfecte aanvulling. Weinig kcals en vult goed. Plus veel vezels, wat de (uiteindelijke) lowcarb goed op kan vangen.

Vijf maaltijden is genoeg imo. Als ze maar goed verdeeld zijn over de dag. En groente kan je niet genoeg van binnen krijgen. Neem je ook multivits?

omg lenn dat meen je toch niet whehehe :roflol:

simpel:

men slaat een snee in een ei, en laat dat doorzichtige vocht voorzichtig in een pannetje met hete boter vloeien ZONDER dat de GELE dooier meekomt!

:D:D:D

Ik dacht dat het niet zou bakken zonder eigeel, net zoals water, dacht dat het zou verdampen.

whehehe:roflol:

Echt. :D

als own morgen hier terug kijkt krijgt hij een spontane riod rage aanval
zijn hele log volgespammend:D door lenn zijn eiwitjes en kook kunsten

ben ik dan de enige serieuze hier?!

:D

Net getraind:Rug/Cardio

1.Rug

V-bar pulldown
16x60kg
10x75kg
10x90kg
10x100kg

Iso-rows
10x40kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg

Reverse side raises
10x55kg
10x75kg
Dropset
10x100kg (full stack)
10x80kg
10x60kg
15x40kg

Seated cable pull (V-bar)
10x70kg
10x90kg
10x110kg
10x130kg

2.Cardio

30min.Fietsen @70rpm

Opmerkingen:Met michel getraind vandaag,wereld van verschil met vorige trainingspartner.Morgen weer samen trainen.:cool:

Oja...FF mn eetschema bijwerken,mag ipv 2x 1/2 blik tonijn 2x een heel blik naar binnen werken.:cool:

cool dat je weer wat met michel kunt trainen :thumbs:

scheelt toch weer een blikje :lick:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.195
OMFG!!!!!:spam:

lekkere training! Waarom maar 5 maaltijden? Ik mis eigenlijk je groenten (muv je avondmaal dan). Je zegt vaak honger te hebben. Groente is dan een perfecte aanvulling. Weinig kcals en vult goed. Plus veel vezels, wat de (uiteindelijke) lowcarb goed op kan vangen.

Thx Kerel.

5 maaltijden en 2 shakes direct na trainingen.;)Rauwkost is omgedoopt naar sperciebonen.Tja...ik heb zelf verder weinig inbreng op mn dieetschema,het is samengesteld door iemand die er behoorlijk wat verstand van heeft en kritiek is altijd welkom,maar ervan afwijken zou ik toch niet doen ivm de successen die met deze schema's door hem geboekt zijn.

Vijf maaltijden is genoeg imo. Als ze maar goed verdeeld zijn over de dag. En groente kan je niet genoeg van binnen krijgen. Neem je ook multivits?

Animal pack van universal...there is no beter supplement.;)

ben ik dan de enige serieuze hier?!

:D

cool dat je weer wat met michel kunt trainen :thumbs:

scheelt toch weer een blikje :lick:

Hehe,thx sancaman..nog ff en je bent niet meer spamslet waardig.;)

TRAINING!!!!

Schouders/Buik

Machine press (3sec.negatief)
16x40kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg
10x125kg (full stack)

Iso front mp (3sec.negatief)
10x70kg
(3x)10x100kg

Reverse pec deck
12x40kg
12x50kg
12x60kg
Dropset
12x70kg
10x60kg
10x50kg
10x40kg

Standing bent over DB side raises (mark dugdale style)
10x12kg
10x14kg
10x16kg

150 reps crunches

Tri-set (30 reps)
-Leg raises +stop
-Leg raises
-Knee raises

Opmerkingen:Gelukkig geen last meer van dat scheurtje,herstel verloopt snel en soepel.:DVanavond Biceps/Triceps knallen.:wl:

Goed nieuws van je blessure!
Keep it up :thumbs:

Goed bezig Own. :thumbs: Weer aan je sportmasseur te danken dat je zo snel van je blessure af bent?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.199
lekkere training :lick:

mark dugdale style???

Terug
Naar boven