AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.302
Lekker in de buurt:rolleyes: misschien kom ik wel kijken voor motivatie:cool:
Spandoekje met er Superdude op:p @ je ava..

Thx man:cool:Maar met dat spandoek kom je dus eigenlijk jonko aanmoedigen.:D

Ik ben sowieso van de partij ;) kan je nog wat kaartjes fiksen? :D

Nice mas:cool:Jammer genoeg krijg ik geen stapel toegangskaarten voor daar.:(Mss dat ik wel nog een aantal gele en rodekaarten van dbb kan fixen als ik weer eens wat vaker in je logje ga posten.:roflol:

;)

Zometeen Quadz afbeulen:rocker:

Thx man:cool:Maar met dat spandoek kom je dus eigenlijk jonko aanmoedigen.:D

Nice mas:cool:Jammer genoeg krijg ik geen stapel toegangskaarten voor daar.:(Mss dat ik wel nog een aantal gele en rodekaarten van dbb kan fixen als ik weer eens wat vaker in je logje ga posten.:roflol:

;)

Zometeen Quadz afbeulen:rocker:

Haha laten we dat maar niet doen, op zich nu wel rustig in mij log hoor ;) doe ook niet zoveel meer haha.

je gaat echt god heb het af en toe effe bekeken maar nu zou ik je weer gaan volgen succes bro jij komt er wel

• #3.305
Damn...Training vandaag viel zwaar tegen zeg,heb wel aardig getraind maar voelde me echt k%t.(middagdutje was wat uitgelopen waardoor ik een maaltijd gemist heb:o)

Quads

10min.Fietsen @70rpm

One leg extensions (10xFull rom/10xKorte pomp)
2 opwarm sets
20x15kg
20x30kg
20x45kg (OMG!!!The Pain!!!!)

Smith squats
10x70kg
10x100kg
10x130kg
10x160kg

Smith lunges
10x30kg
10x40kg
10x50kg
10x60kg

Opmerkingen:Lunges doe ik normaal nooit,maar nu moet ik ze doen voor de separaties in mn quads,damn...viel behoorlijk tegen maar we gaan eraan werken he.;)

Echt een killer voor je uithoudingsvermogen die lunges :D

Jij hebt toch een lekker leventje hé! :D Midden in de week, wanneer andere mensen moeten werken, kunnen er bij jou zelfs middagdutjes vanaf... :grinny:

Lunges kunnen idd zwaar zijn! Doe ze bijna nooit, maar als ik ze er eens tussen gooi heb ik altijd lekkere spierpijn :thumbs:

Potverdomme, sinds ik weer werk mis ik mijn middagdutjes......:(

toch weer behoorlijk geknald vandaag hoor als je de 2 trainingen langseen zet :cool:

lunges zijn ubercool man! :lick:

ja lunges zijn best ok ja :D

die squats zijn weer t*ring erg, ik kan net 60kg in de smith voor 5 reps terwijl ik 5x 90 gewoon kan dus 160 in de smith...:eek:

Own, ik weet dat je dit niet wilt horen (ik ook nooit :D ), maar denk je niet dat het allemaal een beetje to much is? Ik zie steeds vaker "training viel zwaar tegen".
Wel lekkere training overigens. Lunges kunnen killing zijn. Je kunt voor de afwisseling ook eens bulgarian squats doen.

• #3.313
Own, ik weet dat je dit niet wilt horen (ik ook nooit :D ), maar denk je niet dat het allemaal een beetje to much is? Ik zie steeds vaker "training viel zwaar tegen".
Wel lekkere training overigens. Lunges kunnen killing zijn. Je kunt voor de afwisseling ook eens bulgarian squats doen.

True....begint er behoorlijk in te hakken nu.Maar verdeel het nu gewoon op in een zware sessie en een lichte sessie per spiergroep per week.Wil dit toch blijven volhouden tot aan de wedstrijd toe.Heb behoorlijke spierpijn gekregen van die lunges en mss dat ik binnekort ook wat bulgarians ga doen.;)

Ga het nu toch wat drukker krijgen,los van wat werk (minimaal:p) ga ik nu mn Jeep verkoop klaar maken en dan verder kijken voor een porsche 911/993(als 2e auto)Bmw blijf ik dan gewoon dagelijks rijden,of ik ruil hem in voor een 530d voor zolang.Daarom ga ik denk ik mn log toch een tijdje op slot gooien omdat ik gewoon geen tijd ervoor heb om alles bij te houden...:(

Deze heb ik trouwens op het oog.
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanmorgen getraind:Borst

1.Iso lateral benchpress
20x40kg
10x80kg
10x120kg
10x160kg

Incline DB press
10x26kg
10x30kg
10x36kg
10x40kg

Iso lateral incline benchpress
10x80kg
10x110kg
10x140kg

Opmerkingen:Heb rustig aan gedaan.....maw geen 4e oefening erbij en net wat minder kilo's gepakt.;)

netjes nounou rustig lol:P

nou sterkte met je rugje en je beentjes en je tricepjes en je bicepjes heel hard trainen en goeie genen hahahahahaha

• #3.318
nou sterkte met je rugje en je beentjes en je tricepjes en je bicepjes heel hard trainen en goeie genen hahahahahaha

Thx for the compliment,thank god im bigorexic:D

Nog ff over die gast van nutrigen,want je zat in een verkeerd topic.

Hij is mn begeleider niet,was jaren geleden eigenaar van basicgym (toen eurofit 2000 geheten),zijn fysiek zal ik ook nooit krijgen omdat onze genetica toch behoorlijk uit elkaar ligt.Voor mij is hij iig geen voorbeeld.

Dit is mijn huidige begeleider.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/nieuwe-begeleider-os-135913/

@OS wat zijn je bodystats nu man? Volgens mij ben je echt als een mofo gegroeid met die 2 trainingen per dag? Heb je geen pics van je huidige shape?

Keep up the good work:thumbs:
En wat Kale ook zei, zorg dat je niet jezelf helemaal in de vernieling traint wat dat zou zonde zijn.

hoezo verkeerde topic want ik ben pas nieuw en ik wil ook graag wedstrijden doen

Terug
Naar boven