- Waardering
- 20
Ik ben sowieso van de partij
kan je nog wat kaartjes fiksen? 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan je nog wat kaartjes fiksen? 
Lekker in de buurtmisschien kom ik wel kijken voor motivatie
Spandoekje met er Superdude op@ je ava..
Maar met dat spandoek kom je dus eigenlijk jonko aanmoedigen.
Ik ben sowieso van de partijkan je nog wat kaartjes fiksen?
![]()
Jammer genoeg krijg ik geen stapel toegangskaarten voor daar.
Mss dat ik wel nog een aantal gele en rodekaarten van dbb kan fixen als ik weer eens wat vaker in je logje ga posten.

Thx manMaar met dat spandoek kom je dus eigenlijk jonko aanmoedigen.
Nice masJammer genoeg krijg ik geen stapel toegangskaarten voor daar.
Mss dat ik wel nog een aantal gele en rodekaarten van dbb kan fixen als ik weer eens wat vaker in je logje ga posten.
Zometeen Quadz afbeulen![]()
doe ook niet zoveel meer haha.
)
Own, ik weet dat je dit niet wilt horen (ik ook nooit), maar denk je niet dat het allemaal een beetje to much is? Ik zie steeds vaker "training viel zwaar tegen".
Wel lekkere training overigens. Lunges kunnen killing zijn. Je kunt voor de afwisseling ook eens bulgarian squats doen.

) ga ik nu mn Jeep verkoop klaar maken en dan verder kijken voor een porsche 911/993(als 2e auto)Bmw blijf ik dan gewoon dagelijks rijden,of ik ruil hem in voor een 530d voor zolang.Daarom ga ik denk ik mn log toch een tijdje op slot gooien omdat ik gewoon geen tijd ervoor heb om alles bij te houden...

nou sterkte met je rugje en je beentjes en je tricepjes en je bicepjes heel hard trainen en goeie genen hahahahahaha

nou sterkte met je rugje en je beentjes en je tricepjes en je bicepjes heel hard trainen en goeie genen hahahahahaha