Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

Hey Own, wat bedoel je eigenlijk met 3sec. negatief?

De teruggaande beweging (dus bv het laten zakken) duurt 3 seconden

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.284
Ik wil net zo kunnen Spammen als jou Sancaman!

Als je alle spoilers een voor een gepost had kwam je bij sanca in de buurt qua spam en postgemiddelde.:D

Hey Own, wat bedoel je eigenlijk met 3sec. negatief?

De teruggaande beweging (dus bv het laten zakken) duurt 3 seconden

Thx G.;)

Minimaal 30 cm tussen laten trust me;)

Ik vind 10cm tussen duimtoppen wel de max.anders krijg ik het gevoel toch wat meer de borst te pakken.

• #3.285
Is het nog steeds goed vol te houden om twee keer per dag te trainen beest?

Met mn huidige trainingsschema mag ik allang blij zijn dat ik het kan opsplitsen,anders was ik denk ik allang overtraind geweest.Tot nu toe gaat het lekker en voel me nog altijd topfit elke training.;)

Als je alle spoilers een voor een gepost had kwam je bij sanca in de buurt qua spam en postgemiddelde.:D

Thx G.;)

Ik vind 10cm tussen duimtoppen wel de max.anders krijg ik het gevoel toch wat meer de borst te pakken.

Dusssss is nog zeker een 25 cm he, 2x duimlengte plus 10 cm!

Wat is dat stokzwaaien eigenlijk? Filmpje, foto?

Hey own je gebruikt wel veel machines he! Vind je freeweights niet lekkerder/bruter?

Hehe,zowat alle machines zijn plate loaded in basicgym,beetje hopeloos om het steeds erbij te vermelden.;)

Ja ik weet wel wat je bedoeld, maar het is toch anders of niet soms :rolleyes: Ik heb trouwens geen idee van die machines omdat ik die luxe niet heb, maar voor mijn gevoel mis ik niets??? Vind het wel jammer omdat ik bijvoorbeeld geen idee heb hoe zwaar je nu werkelijk traint, maar het log is natuurlijk voor jezelf ;)

• #3.295
Rondjes draaien ??? Snap er niets van :o

Ga op het uiteinde van een bankje zitten,leg een bezemsteel in je nek en strek je armen,ga dan van links naar rechts draaien zover als je kan,maar laat je knieen (als ezelsbruggetje) altijd tegen elkaar aan staan(het is de bedoeling dat je heupen op de plaats blijven),het kan ook staand maar dat vergt net wat meer techniek.

Ja ik weet wel wat je bedoeld, maar het is toch anders of niet soms :rolleyes: Ik heb trouwens geen idee van die machines omdat ik die luxe niet heb, maar voor mijn gevoel mis ik niets??? Vind het wel jammer omdat ik bijvoorbeeld geen idee heb hoe zwaar je nu werkelijk traint, maar het log is natuurlijk voor jezelf ;)

Verbreedt je wereld bro,en ga eens een kijkje nemen bij gym's waar ze dit wel hebben,hoeft zeker niet perse met deze machines te trainen maar sommige apparaten zijn echt geweldig om een bepaald deel van een spiergroep te kunnen isoleren.

Thx Duke:cool:

Vanmorgen getraind:Hams/Kuiten

1.Hams

Seated leg curls
2x Opwarm sets
10x40kg
10x55kg
10x70kg

Liggende leg curls
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Standing leg curls
10x30kg
10x40kg
10x50kg (f/s)

2.Kuiten

Standing calve raises (full rom/extra contractie+stop bovenin)
10x100kg
10x140kg
10x180kg
20x200kg (10xfull rom+stop bovenin/10xkorte pomp)

Seated calve raises (full rom+2sec.stop bovenin)
10x60kg
(2x)10x75kg (f/s)

Seated one leg calve raises (no rest pauze)
10x30kg
10x35kg
10x40kg

Opmerkingen:Goede opwarmer voor straks quadz aan te pakken.:cool:

netjes own check mijn log ook ff aub:P hehe die stading calve lol netjes

Terug
Naar boven