XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

nee even serieus veel respect voor theo voorbij heel mooi fysiek 6x nk gewonnen petje af hij behoort gowoon bij de beste bodybuilders van nederland kwa begleiding heb je daar een goeie aan:thumbs:groetjes x man

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.342
Als ik nu moet beginnen aan een multi-quote zie ik door de bomen het bos niet meer!!!!
:roflol:

Ik train graag loeizwaar en hardcore,ben in een keldergym (jongerencentrum) begonnen en die basis is nu eenmaal gelegd.Pure indoctrinatie:hedbang:Door alle sores die ik in de jaren heb meegemaakt kan ik exact anvoelen tot hoever ik kan gaan met dit lichaam,al hakt dit nwe patroon er toch wel aardig in.(met kerst en nieuwjaar neem ik wel een paar dagen rust)

Heb voor mijn gevoel nu een aardige stap terug gedaan en train nu veel met negatieven/dropsets/21'ers etc...Dus qua kracht toch iets moeten inleveren,maar qua intensiteit dus helemaal niets nada!!!!Krijg ook behoorlijk wat nieuwe spierpijn de laatste tijd door deze manier van trainen en zolang ik dat krijg doe ik imo toch zeker iets goeds.Straks als ik pas echt low-carb ga zal het nog wat minder gaan worden maar dat is niet meer als normaal.Toch zal ik dan voor mn spierhardheid on-stage te kunnen tonen tot het uiterste moeten gaan.

Thx for the arguments and compliments all.:bow:

ja dat is inderdaad al een goeie zet je moet het zo zien een ruwe diamant die nog geslepen moet worden worden:fire: groetjes victor martinez aan dexter jacksen from usa:laugh:

ja ik zie own:mad: bijna ieder keer bij het trainen .en hij traint loezwaar echt hardcore .misschien wel te zwaar ???dat kan een menings verschil zijn wat denk je zelf???

ja hij is super goedt vooruit gegaan .alleen wat ik daarmee bedoel is blusure gevaar voorral op droog voedsel leeft en steeds sterker wordt wedsstrijdt voorbereiding kunnen veel blesures optreden

:coffeepc:want ik kan het weten 2 maanden geleden bijna mn borst afgescheurd te zwaar gegaan en in een te korte tijdt te sterk geworden.maar geluk gehadt hij zit nog aanhechting vast groetjes x man:who:

nee even serieus veel respect voor theo voorbij heel mooi fysiek 6x nk gewonnen petje af hij behoort gowoon bij de beste bodybuilders van nederland kwa begleiding heb je daar een goeie aan:thumbs:groetjes x man

:rolleyes:

Wat ben jij irritant.

ban.............

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.355
:slotje::sd::spam::sl*t::stfu::orly::yarly::shoot::sukkeltje::help::hamer::nut:

Vandaag cardio......Ja ja....er word ook nog wat over training gepost in dit log...

40min Loopband

10min Buik

200reps crunches in alle vormen en maten

10min. stokzwaaien (5min.met stok/5min.op apparaat)

Heeey....een training in dit log van een mede BB-er! goed man! :D

Own heeft een topic stalker trouwens :roflol:

Terug
Naar boven