x man
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Door alle sores die ik in de jaren heb meegemaakt kan ik exact anvoelen tot hoever ik kan gaan met dit lichaam,al hakt dit nwe patroon er toch wel aardig in.(met kerst en nieuwjaar neem ik wel een paar dagen rust)
ja ik zie ownbijna ieder keer bij het trainen .en hij traint loezwaar echt hardcore .misschien wel te zwaar
dat kan een menings verschil zijn wat denk je zelf
![]()
ja hij is super goedt vooruit gegaan .alleen wat ik daarmee bedoel is blusure gevaar voorral op droog voedsel leeft en steeds sterker wordt wedsstrijdt voorbereiding kunnen veel blesures optreden
want ik kan het weten 2 maanden geleden bijna mn borst afgescheurd te zwaar gegaan en in een te korte tijdt te sterk geworden.maar geluk gehadt hij zit nog aanhechting vast groetjes x man
![]()
nee even serieus veel respect voor theo voorbij heel mooi fysiek 6x nk gewonnen petje af hij behoort gowoon bij de beste bodybuilders van nederland kwa begleiding heb je daar een goeie aangroetjes x man

nee meen ik van die borstblesure vraah het maar aan own .joke was voor iemand anders bedoelt
nee meen ik van die borstblesure vraah het maar aan own .joke was voor iemand anders bedoelt

Ja natuurlijk, jij typen, probleem hebben he he rare spelling man. Own goede fysiek, maar veel zweten he.
I understand the dude![]()
onavolg bar e manner van type HAHAHA!!!!!!!!!! snep je nix v
vann..... Joke 

ja ik denk dat ik maar op tietcurses ga voordat nog meer mensen zich gaan ergerenJa natuurlijk, jij typen, probleem hebben he he rare spelling man. Own goede fysiek, maar veel zweten he.
I understand the dude![]()

groetjesx man

ja ik denk dat ik maar op tietcurses ga voordat nog meer mensen zich gaan ergerengroetjesx man
![]()

..ja of min vingers worden te dik wan de STH dat ze die toetsen borden ook zo kleim nakenjEp somige peopleonavolg bar e manner van type HAHAHA!!!!!!!!!! snep je nix v
vann..... Joke
![]()
![]()

ja ik zie ownbijna ieder keer bij het trainen .en hij traint loezwaar echt hardcore .misschien wel te zwaar
dat kan een menings verschil zijn wat denk je zelf
![]()

heb je me gemist:sl*t:
:shoot:
Vandaag cardio......Ja ja....er word ook nog wat over training gepost in dit log...
40min Loopband
10min Buik
200reps crunches in alle vormen en maten
10min. stokzwaaien (5min.met stok/5min.op apparaat)
vandaag