@OS wat zijn je bodystats nu man? Volgens mij ben je echt als een mofo gegroeid met die 2 trainingen per dag? Heb je geen pics van je huidige shape?
Keep up the good work

En wat Kale ook zei, zorg dat je niet jezelf helemaal in de vernieling traint wat dat zou zonde zijn.
Morgen heb ik weer een meting,sta denk ik nog steeds rond de 95kg,maar mn BF is voor mijn gevoel weer aardig gedaalt.Overal komen aders en strepen tevoorschijn.Ben iig benieuwd.

Laatste pics staan op basicgym site in mn sig.

Blijf wel 2x per dag trainen maar doe wel een licht stapje terug.(minder kg's/meer negatieven)
hoezo verkeerde topic want ik ben pas nieuw en ik wil ook graag wedstrijden doen
Je zat in het post je pimped up auto(s) topic.
damn own vette bak en dat met minimaal werken, je mag me altijd ns pm'en als er nog een plaatsje open is...
spijtig dat je hier misschien even moet wegblijven, er zijn veel mensen die elke dag met plezier je logje opvolgen!!!
knal ze
Thx bro,zal zoveel mogelijk blijven posten maar ik kom aardig wat tijd in de jeep aant stoppen en het zoeken naar een pracht-exemplaar 911.Wedstrijd en voorbereiding gaan nog altijd voor,dat ga ik nu niet vernken voor een 2e auto he....wacht gewoon rustig mn kans af op een mooi exemplaar en blijf zoveel mogelijk posten.

Alleen die jeep gaat me dus aardig wat tijd kosten om de puntjes terug op de i te zetten,heb hem behoorlijk afgezeikt de laatste tijd he.....
Damn Own een porsche! Met jou verhalen over snelheid zie ik je vanzelf wel op blik op de weg dan
Eigenlijk vind ik de Jeep cooler! Maar ja..
Rustig getraind ik mis het enthousiasme van de eerste weken Own. Mss idd iets rustiger aan qua hoeveelheid trainingen.
Hoop ook te gaan kijken in Middelburg Own!

Dan ga ik 100% voor de turbo met 408pk,kunnen jullie zien dat ze me niet te pakken kunnen krijgen.
Die jeep is gewoon ultiem voor de zomer,voor de rest moet ik hem wel stallen omdat het gewoon zonde is voor alle tijd en werk die erin gestoken is.Daarom wil ik toch een bolide die ook bloedsnel,maar tevens ook in andere jaargetijden te gebruiken is.Ga hem missen iig.
Enthousiasme lijkt mss wat minder maar die negatieven/supersets/dropsets/21'ers hakken er ook behoorlijk in en krijg vaker naar mn kop toe gesmeten dat ik bodybuilder ben en geen powerlifter....Ik hou gewoon van bruut geweld!!!!Maar moet ipv emotionele toch ook een verstandige keuze maken ivm blessuregevaar....
Hoop je tegen het lijf te lopen in middelburg bro,lijkt me superrrrr
Nu ff mn training gaan posten,hehe...