AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

200 crunches

veel korte zware sets, hoeveel oefeningen?

Twee trainingen op één dag? Ik zou persoonlijk er de voorkeur aan geven om dan alles gewoon in een sessie te doen, of heb je hier een speciale reden voor?

Twee trainingen op één dag? Ik zou persoonlijk er de voorkeur aan geven om dan alles gewoon in een sessie te doen, of heb je hier een speciale reden voor?

Hij is gewoon zot.

ff serieus: herstel zou toch ook beter gaan moest je bvb 4x/week trainen?

als je in een wedstrijd voorbereiding zit .is twee trainingen op een dag super een spiergroep s,morgens en ee s,avonds beter kan hij het niet doen. mijn mening.:thumbs::thumb:

gaat lekker own en pak die paar dagen rust dat is niet erg maar wel fijn

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.367
Heeey....een training in dit log van een mede BB-er! goed man! :D

:bow:Waar blijft jouw log in deze sectie.;)

Own heeft een topic stalker trouwens :roflol:

:roflol:

200 crunches

veel korte zware sets, hoeveel oefeningen?

Allemaal uitgevoerd op zon ABroller geval liggend op een mat.(niet meer dan 10sec.rust pauzes)

50 reps normale crunches (as seen on tv:roflol:)
30 reps zijwaarts links
30 reps zijwaarts rechts
25 reps met knieen omhoog
25 reps benen gestrekt

;)

Om toch het maximale uit een spiergroep te kunnen halen split ik de trainingen,kan tot het uiterste gaan met 1 spiergroep en daarna weer rusten en opladen voor de volgende spiergroep.

gaat lekker own en pak die paar dagen rust dat is niet erg maar wel fijn

Thx Jacky,alleen zit ik met de kerst iedereen het eten van het bord te kijken en boterhammen met tonijn en ei naar binnen te proppen.:sad:

:bow:Waar blijft jouw log in deze sectie.;)

:roflol:

Allemaal uitgevoerd op zon ABroller geval liggend op een mat.(niet meer dan 10sec.rust pauzes)

50 reps normale crunches (as seen on tv:roflol:)
30 reps zijwaarts links
30 reps zijwaarts rechts
25 reps met knieen omhoog
25 reps benen gestrekt

;)

Om toch het maximale uit een spiergroep te kunnen halen split ik de trainingen,kan tot het uiterste gaan met 1 spiergroep en daarna weer rusten en opladen voor de volgende spiergroep.

Thx Jacky,alleen zit ik met de kerst iedereen het eten van het bord te kijken en boterhammen met tonijn en ei naar binnen te proppen.:sad:

Vreet gewoon biefstukken BEEST!!:eek:

• #3.371
:D

Mag een goed stuk kalkoen dan niet ?

Dat mag zeker,maar niet bereid op een wijze hoe je het graag zou willen hebben....

Feestdagen zal idd wel afzien worden voor je.. Gewoon je doel voor ogen houden dan gaat het lukken :thumbs:

Thx Duke,zal de eerste kerst van mn leven worden waarbij ik niet mag eten wat de pot schaft,maar ja...moet er toch wat voor over hebben he.;)

Vreet gewoon biefstukken BEEST!!:eek:

I wish.....

Vanmorgen Schouders getraind

1.Machine press (3sec.negatief+stop)
20x40kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg
10x120kg

2.Iso front MP
10x60kg
10x90kg
10x120kg

Cable side raises
10x15kg
10x20kg
10x25kg

Reverse pec deck
12x50kg
12x60kg
12x70kg
Dropset
12x80kg (f/s)
12x60kg
12x40kg

Opmerkingen:Goede pomp te pakken gehad,straks lekker biceps 21'ers en heel wat negatieven voor Triceps pakken.:cool:

@OS lekkere training weer vooral die machinepress en military press.
En vanavond biceps en triceps dus. Doe je weleens scott curl met cable? Die is bruut man;);thumbs:

• #3.374
Thx guyz:cool:

Doe ze eigenlijk nooit met kabel,alleen met barbell.;)

Net getraind...Biceps/Triceps (Superset dag:cool:)

Superset 1.
-One arm preachercurl (21'en)
-Frenchpress/close grip benchpress

2 Lichte opwarmsets bi/tri

21x15kg/20x20kg (10xfp/10xcgbp)
21x17,5kg/20x40kg
21x20kg/20x45kg

Superset 2.
-Seated DB curls
-Behind neck DB extensions

10x16kg/10x16kg
10x18kg/10x18kg
10x20kg/10x20kg

Superset 3.
-Behind neck cable extensions
-Cable curls achterover leunend

10x30kg/10x30kg
10x40kg/10x40kg
10x40kg/10x50kg

Reverse one arm pressdown (strikt+stop)
10x20kg
10x25kg
10x30kg

One arm machine curls (strikt+stop)
(3x)10x65kg (f/s)

30xBW Dips

Buik

200reps crunches

Opmerkingen: Super pomp!!!!!

• #3.376
Oh...ik dacht even superdude te lezen. :D

Gaat goed man met je training. Ik zag dat het ook goed ging met je BF.

Top man!

Thx beest:cool:

Morgen na de avondtraining heb ik weer een meting,dus ben reuze benieuwd naar mn nwe stats.Begin iig behoorlijk wat diepe lijnen te kweken links en rechts dus.....Cant wait for the results.:D

• #3.378
Hoeveel % was je bij je vorige meting? En wat hoop je nu te hebben?

Laatste keer zat ik op 16,7% ofzo,nu hoop ik toch op een procentje of 15.:rolleyes:

Ja ja...ik weet het...vele zeggen me dat mn vetpercentage eerder op de 10% zit,maar theo meet echt op het dikste punt en als iets 2,5mm is pakken we altijd het hoogste getal afgerond,3mm dus.Dus op zijn manier zou ik straks een 86/87kg @3,5%BF overhouden,altijd beter als het dan iets meer blijkt te zijn ipv minder toch.;)

Laatste keer zat ik op 16,7% ofzo,nu hoop ik toch op een procentje of 15.:rolleyes:

Ja ja...ik weet het...vele zeggen me dat mn vetpercentage eerder op de 10% zit,maar theo meet echt op het dikste punt en als iets 2,5mm is pakken we altijd het hoogste getal afgerond,3mm dus.Dus op zijn manier zou ik straks een 86/87kg @3,5%BF overhouden,altijd beter als het dan iets meer blijkt te zijn ipv minder toch.;)

Raar...als jij 16,7 hebt dan heb ik echt 40 zoals je in mijn log zei :eek:

Maar ik heb het echt vaak gemeten en ik kom altijd op 17-18 uit. (zowel elctronisch als huidplooi).

• #3.380
Raar...als jij 16,7 hebt dan heb ik echt 40 zoals je in mijn log zei :eek:

Maar ik heb het echt vaak gemeten en ik kom altijd op 17-18 uit. (zowel elctronisch als huidplooi).

Electronisch is overrated bro,niets is minder accuraat dan een old-fashion huidplooimeter,maarja...die gebruik je dus ook.Denk alleen als ik hetzelf zou moeten meten ik dan (onbewust in eigen belang) toch op minder zou uitkomen,theo pakt gewoon het maximale en trekt mn huid echt helemaal naar buiten en plaatst de klem dan helemaal tegen mn lichaam aan!!!!

Terug
Naar boven