- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twee trainingen op één dag? Ik zou persoonlijk er de voorkeur aan geven om dan alles gewoon in een sessie te doen, of heb je hier een speciale reden voor?
als je in een wedstrijd voorbereiding zit .is twee trainingen op een dag super een spiergroep s,morgens en ee s,avonds beter kan hij het niet doen. mijn mening.Twee trainingen op één dag? Ik zou persoonlijk er de voorkeur aan geven om dan alles gewoon in een sessie te doen, of heb je hier een speciale reden voor?
hallo ik ben er weer ik denk met jou,n fysiek schop je het heel ver maar je moet alert blijven en nu alleen maar voor de wedstryd gaan 24 uur per dag groetjes x man
Hallo ik ben er ook weer, ik denk met jou fysiek dat je het wel goed gaat doen en dat je best een goede training hebt neergezet groet g-men![]()

Heeey....een training in dit log van een mede BB-er! goed man!![]()
Waar blijft jouw log in deze sectie.

200 crunches
veel korte zware sets, hoeveel oefeningen?
)
Twee trainingen op één dag? Ik zou persoonlijk er de voorkeur aan geven om dan alles gewoon in een sessie te doen, of heb je hier een speciale reden voor?
gaat lekker own en pak die paar dagen rust dat is niet erg maar wel fijn

Thx Jacky,alleen zit ik met de kerst iedereen het eten van het bord te kijken en boterhammen met tonijn en ei naar binnen te proppen.![]()
Thx Jacky,alleen zit ik met de kerst iedereen het eten van het bord te kijken en boterhammen met tonijn en ei naar binnen te proppen.![]()
Waar blijft jouw log in deze sectie.
Allemaal uitgevoerd op zon ABroller geval liggend op een mat.(niet meer dan 10sec.rust pauzes)
50 reps normale crunches (as seen on tv)
30 reps zijwaarts links
30 reps zijwaarts rechts
25 reps met knieen omhoog
25 reps benen gestrekt
Om toch het maximale uit een spiergroep te kunnen halen split ik de trainingen,kan tot het uiterste gaan met 1 spiergroep en daarna weer rusten en opladen voor de volgende spiergroep.

Feestdagen zal idd wel afzien worden voor je.. Gewoon je doel voor ogen houden dan gaat het lukken![]()

)
Oh...ik dacht even superdude te lezen.
Gaat goed man met je training. Ik zag dat het ook goed ging met je BF.
Top man!

Thx beest
Morgen na de avondtraining heb ik weer een meting,dus ben reuze benieuwd naar mn nwe stats.Begin iig behoorlijk wat diepe lijnen te kweken links en rechts dus.....Cant wait for the results.![]()
Hoeveel % was je bij je vorige meting? En wat hoop je nu te hebben?

Laatste keer zat ik op 16,7% ofzo,nu hoop ik toch op een procentje of 15.
Ja ja...ik weet het...vele zeggen me dat mn vetpercentage eerder op de 10% zit,maar theo meet echt op het dikste punt en als iets 2,5mm is pakken we altijd het hoogste getal afgerond,3mm dus.Dus op zijn manier zou ik straks een 86/87kg @3,5%BF overhouden,altijd beter als het dan iets meer blijkt te zijn ipv minder toch.![]()

Raar...als jij 16,7 hebt dan heb ik echt 40 zoals je in mijn log zei
Maar ik heb het echt vaak gemeten en ik kom altijd op 17-18 uit. (zowel elctronisch als huidplooi).