- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker idd.

) maar goed...als je oefeningen bijna of nooit uitvoerd kan je met PR's blijven strooien alsof je prins carnaval met een zak snoep op de praalwagen zelf bent.
Judokadomie zegt: mooie training maar ik verwachte meer squat prs!!

Own Sculpturer zegt:Kan niet wachten op die permban![]()

Own Sculpturer zegt:Kan niet wachten op die permban![]()
mag dat van de mods?Domie replies: Own, moet jij niet gebanned worden? Je traint hardmag dat van de mods?

Own replies:Ik mag zowat alles van de modz door die brute trainingen die geadoreerd worden op DBB,voor breezahs en supahdudes als jou zitten ze al klaar met hun vinger op de knop.![]()
, ze haten plers en zien graag gespierde droge bbers om zich op te rukken.
uiteraard Own is de man! 

Hehe,thx guyz
OMG!!!Heb me toch een partij spierpijnHams zijn helemaal gaar en quads en kuiten hebben ook een flinke klap gehad!!!Lekkahhhh
![]()

)Owww nee,helemaal vergeten...ik pak wel een whey-shake na de training en eet dan gewoon om 19.30u mn maaltijd.
gaat goed beest, ik ben benieuwd voor je wedstrijd!!!

Thx Kels,blijf gewoon mn ding doen en hoop op die NK-kwalificatie.Het is de laatste wedstrijd voor het NK dus de bezetting zal enorm zijn omdat je je lang kan voorbereiden om in je beste shape te komen.Wish me luck.![]()

Vandaag heb ik een rust/cardio dag en was van plan om tegen 17u de gym in te gaan,kreeg ik gisteren nog een telefoontje van mn sportmasseur dat ik om 16.30u bij hem moet zijn dus die vlieger gaat jammergenoeg niet op.Zal mn dochter even bij haar oma moeten droppen en ga dan lekker mn cardiosessie doen.Shit!!!Moet wel weer rekening houden met mn maaltijdtiming,zal ik om 16u mn bord leeg moeten hebben,17.30 bij masseur de deur uit gaan,18u beginnen met cardio,19u snel de kleine oppikken,19.30 aan mn warme maaltijd beginnen...DAMN!!!!Das een half uur te laat!!!!(3,5u)Owww nee,helemaal vergeten...ik pak wel een whey-shake na de training en eet dan gewoon om 19.30u mn maaltijd.
Thx Kels,blijf gewoon mn ding doen en hoop op die NK-kwalificatie.Het is de laatste wedstrijd voor het NK dus de bezetting zal enorm zijn omdat je je lang kan voorbereiden om in je beste shape te komen.Wish me luck.
Morge sanca,goed geslapen bro?
Ik ga zo ff bakken onder (of op) de zonnebank,moet alvast aan die tan gaan werken he....![]()

Hehe,thx guyz
OMG!!!Heb me toch een partij spierpijnHams zijn helemaal gaar en quads en kuiten hebben ook een flinke klap gehad!!!Lekkahhhh
![]()