MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

Je blijft maar gaan he :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.442
Thx all:cool:Gaat lekker idd.

Net quads getraind,geen super heftige training qua oefeningen,maar wel probleemzones aangepakt met oefeningen op maat.;)

10min.fietsen @70rpm

One leg extensions

4 sets 21'en

7x20kg L/R samen
7x20kg Links
7x20kg Rechts
7x20kg L/R om en om

7x25kg Links
7x25kg Rechts
7x25kg L/R om en om
7x25kg L/R samen

7x30kg L/R om en om
7x30kg Links
7x30kg Rechts
7x20kg L/R samen

7x35kg L/R samen
7x35kg L/R om en om
7x35kg Rechts
7x35kg Links---->21x35kg PR:cool:

Hacksquats
10x60kg
10x80kg
10x100kg (f/s-->Light weight!!!!)
10x120kg +20kg schijf op blok
10x140kg 2x20kg schijf....Yeahh Buddy PR

Smith Lunges
10x50kg
10x60kg
10x70kg PR

Opmerkingen:Heel wat PR's vandaag (lowcarb:cool:) maar goed...als je oefeningen bijna of nooit uitvoerd kan je met PR's blijven strooien alsof je prins carnaval met een zak snoep op de praalwagen zelf bent.

Typisch limburgs he.:D

Judokadomie zegt: mooie training maar ik verwachte meer squat prs!!

• #3.447
Domie replies: Own, moet jij niet gebanned worden? Je traint hard :eek: mag dat van de mods?

Own replies:Ik mag zowat alles van de modz door die brute trainingen die geadoreerd worden op DBB,voor breezahs en supahdudes als jou zitten ze al klaar met hun vinger op de knop.;)

Own replies:Ik mag zowat alles van de modz door die brute trainingen die geadoreerd worden op DBB,voor breezahs en supahdudes als jou zitten ze al klaar met hun vinger op de knop.;)

Domie says:

Daarom is lanfeust zeker gebanned :rolleyes:, ze haten plers en zien graag gespierde droge bbers om zich op te rukken.

Breezer? 21en pomp sets, je weet zelluf toch?

haha :jk: uiteraard Own is de man! :D

• #3.450
Hehe,thx guyz:cool:

OMG!!!Heb me toch een partij spierpijn:eek:Hams zijn helemaal gaar en quads en kuiten hebben ook een flinke klap gehad!!!Lekkahhhh:D

Hoelaat ben je weer in de gym te vinden?

gaat goed beest, ik ben benieuwd voor je wedstrijd!!!

• #3.454
Hoelaat ben je weer in de gym te vinden?

Vandaag heb ik een rust/cardio dag en was van plan om tegen 17u de gym in te gaan,kreeg ik gisteren nog een telefoontje van mn sportmasseur dat ik om 16.30u bij hem moet zijn dus die vlieger gaat jammergenoeg niet op.Zal mn dochter even bij haar oma moeten droppen en ga dan lekker mn cardiosessie doen.Shit!!!Moet wel weer rekening houden met mn maaltijdtiming,zal ik om 16u mn bord leeg moeten hebben,17.30 bij masseur de deur uit gaan,18u beginnen met cardio,19u snel de kleine oppikken,19.30 aan mn warme maaltijd beginnen...DAMN!!!!Das een half uur te laat!!!!(3,5u:()Owww nee,helemaal vergeten...ik pak wel een whey-shake na de training en eet dan gewoon om 19.30u mn maaltijd.;)

gaat goed beest, ik ben benieuwd voor je wedstrijd!!!

Thx Kels,blijf gewoon mn ding doen en hoop op die NK-kwalificatie.Het is de laatste wedstrijd voor het NK dus de bezetting zal enorm zijn omdat je je lang kan voorbereiden om in je beste shape te komen.Wish me luck.;)

Morge sanca,goed geslapen bro?

Ik ga zo ff bakken onder (of op) de zonnebank,moet alvast aan die tan gaan werken he....:sd:

Vandaag heb ik een rust/cardio dag en was van plan om tegen 17u de gym in te gaan,kreeg ik gisteren nog een telefoontje van mn sportmasseur dat ik om 16.30u bij hem moet zijn dus die vlieger gaat jammergenoeg niet op.Zal mn dochter even bij haar oma moeten droppen en ga dan lekker mn cardiosessie doen.Shit!!!Moet wel weer rekening houden met mn maaltijdtiming,zal ik om 16u mn bord leeg moeten hebben,17.30 bij masseur de deur uit gaan,18u beginnen met cardio,19u snel de kleine oppikken,19.30 aan mn warme maaltijd beginnen...DAMN!!!!Das een half uur te laat!!!!(3,5u:()Owww nee,helemaal vergeten...ik pak wel een whey-shake na de training en eet dan gewoon om 19.30u mn maaltijd.;)

Thx Kels,blijf gewoon mn ding doen en hoop op die NK-kwalificatie.Het is de laatste wedstrijd voor het NK dus de bezetting zal enorm zijn omdat je je lang kan voorbereiden om in je beste shape te komen.Wish me luck.;)

Morge sanca,goed geslapen bro?

Ik ga zo ff bakken onder (of op) de zonnebank,moet alvast aan die tan gaan werken he....:sd:

hehe, die dat half uurtje schuiven vang je wel op met je shake ;)

ik heb geslapen als een roosje :cool:

zonnebank zoek ik beter ook maar weer eens op, word nog 'ns hoog tijd :D

Ik denk x man. :rolleyes:

Terug
Naar boven