AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Nette training :cool:

whehehe, doen je schoudertjes pijn, kom dan maar eens een dagje meewerken met me :sukkeltje:

Thx bro,werkt goed voor massa te bouwen en tevens BF te burnen.;)

Trouwens....Ben nu de kinderkamer aant latex'en en mn schouders vinden het niet fijn.:(Ach ja....tis maar spierpijn he,en een beetje wax-on wax-off daniel-san-style moet toch kunnen voor wat extra definitie he.:DBen nu met het plafond bezig,nog 1 muurkant en ik ben klaar.Daarna the master-bedroom nog doen....Leuke kerst he:rolleyes:
:p

Leuke log om te volgen, succes!;)

Goed zo Own, nice incline bench met 8x120 maar ik was eerder voor 10x3x130 gegaan:p:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.491
Whehehe :roflol:

Niet meer getraind own?

:D:D:D:

Alleen mn maaginhoud bro....Heb lekker gebunkert:DVandaag ook nog en dan ist weer over met de pret....

Enige nadeel is wel.....ik mag nu een paar goede bulkmaaltijden maar ben verkouden!!!!Dus.....ik proef gewoon helemaal niets!!!!!:janken:

Donderdag pas weer naar de gym toe,maar heb nog DB's/BB's en 110kg aan gewichten in de kelder liggen dus.....Zal morgen toch wel iets gaan doen.;)

:D:D:D:

Alleen mn maaginhoud bro....Heb lekker gebunkert:DVandaag ook nog en dan ist weer over met de pret....

Enige nadeel is wel.....ik mag nu een paar goede bulkmaaltijden maar ben verkouden!!!!Dus.....ik proef gewoon helemaal niets!!!!!:janken:

Donderdag pas weer naar de gym toe,maar heb nog DB's/BB's en 110kg aan gewichten in de kelder liggen dus.....Zal morgen toch wel iets gaan doen.;)

Bunker er op los bro' :meal:

Damn, het hangt weer in de lucht denk ik, ik heb het ook weer te pakken, keelpijn, hoesten, snotteren, maar dat zal mn gebunker niet beletten :D

Achja met die 110kg kun je toch al een beetje breezeren :P

Pas maar op Own.....voor je het weet ben je terug bij af!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
PRETTIGE FEESTDAGEN EN EET SMAKELIJK! :D (Startfoto van voor Own's cut)

• #3.495
Pas maar op Own.....voor je het weet ben je terug bij af!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
PRETTIGE FEESTDAGEN EN EET SMAKELIJK! :D (Startfoto van voor Own's cut)

:roflol::roflol:

Ik...voor de cut......Jij.....na de cut:roflol::roflol:Jij ook prettige bulkdagen he;)

• #3.500
Vanmorgen hams en kuiten getraind,kijk of ik straks ff alles kan posten na mn quadz training.Weinig tijd jammer genoeg maar doe mn best.....

Terug
Naar boven