- Waardering
- 9
Hoeveel wedstrijden ben je van plan te gaan doen? Want als je straks in een bloedvorm bent en je werkt er keihard voor en je hebt er een goed gevoel aan de wedstrijd overgehouden en het is verantwoord volgens Theo om nog een wedstrijd te doen, ga je dat doen? Want na +/- 4 maanden (dacht ik) in voorbereiding wil je misschien wel meer doen dan 1 wedstrijd.
Ben van plan om twee wedstrijden te draaien,mits ik me voor de tweede kan kwalificeren dan.Volgens theo is het geen probleem maar mn oude begeleider (michel) zegt dat ik eerst maar eens moet kijken hoe ik me voel na mn eerste wedstrijd gedraaid te hebben.
-Herculescup
-N.K.
Toch ben ik aant overwegen om het NK aan mn neus voorbij te laten gaan,omdat ik gewoon weer asap wil bouwen aan mn fysiek en het jaar erop groter en harder komen.Wil geen tijd verliezen en zo snel mogelijk naar zwaargewicht status klimmen.

Nog een procentje of 3 eraf en dan komen de pics,zal niet lang meer duren iig want van vetpercentage is bijna geen sprake meer,bijna alles is vocht wat nu makkelijk en snel afgedreven gaat worden.

Zijn niet te hoog qua gewicht gegaan maar de negatieven,stops en korte rustpauze's waren echt dodelijk!!!!
,zal eerlijk zeggen....als ik een huilebalk was had ik vandaag een recorddag aan tranen laten regenen met de gedachte...IK WIL NAAR HUIS!!!!!!Beste educatieve dag uit mn trainingshistorie en was naderhand zo blij als een kind.
Theo zei me nog:Je bent oersterk kevin,maar je spierconditie is stukken minder.Heb gewoon meer variatie nodig in mn schema,en daar gaan we nu voor zorgen in de laatste fase van mn voorbereiding.Naderhand heeft hij me nog wat tips gegeven voor kuitoefeningen beter uit te voeren,toen ik (wou hem even die OS-style van mij laten zien wat hij zelfs perfect vond
)