AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.781
Hoeveel wedstrijden ben je van plan te gaan doen? Want als je straks in een bloedvorm bent en je werkt er keihard voor en je hebt er een goed gevoel aan de wedstrijd overgehouden en het is verantwoord volgens Theo om nog een wedstrijd te doen, ga je dat doen? Want na +/- 4 maanden (dacht ik) in voorbereiding wil je misschien wel meer doen dan 1 wedstrijd.

Ben van plan om twee wedstrijden te draaien,mits ik me voor de tweede kan kwalificeren dan.Volgens theo is het geen probleem maar mn oude begeleider (michel) zegt dat ik eerst maar eens moet kijken hoe ik me voel na mn eerste wedstrijd gedraaid te hebben.

-Herculescup
-N.K.

Toch ben ik aant overwegen om het NK aan mn neus voorbij te laten gaan,omdat ik gewoon weer asap wil bouwen aan mn fysiek en het jaar erop groter en harder komen.Wil geen tijd verliezen en zo snel mogelijk naar zwaargewicht status klimmen.;)

Thx monster:cool:Nog een procentje of 3 eraf en dan komen de pics,zal niet lang meer duren iig want van vetpercentage is bijna geen sprake meer,bijna alles is vocht wat nu makkelijk en snel afgedreven gaat worden.;)

Thx guyz,vasculariteit zit wel goed,heb behoorlijk wat dikke aders lopen over mn hele lichaam.Ben zelf ook reuze benieuwd hoe ik eruit zie als ik eenmaal bij die 4% in de buurt kom.:rolleyes:

Thx jeffrey:cool:entree zal nooit meer dan 15e zijn,het adres weet ik nu even niet,staat opgeslagen in mn navi.Laat ik je later wel ff weten via pm anders.;)

TRAINING:HAMS/KUITEN PR-TIME!!!!!AGAIN!!!!!! :D

1.Hams

Tri-set
-Leg curl zittend
-Leg curl liggend
-Leg curl staand

15x25kg/15x20kg/15x20kg
12x35kg/12x30kg/12x30kg
10x45kg/10x40kg/10x35kg

Stif legged deadz
(2x)10x70kg
10x120kg
10x170kg PR!!!!!

2.Kuiten

Standing calve raises (OS-Style,8x full rom+extra contractie+2sec.stop,8x korte pomp)
16x100kg
16x140kg
16x180kg

Seated one leg calve raises (2sec.stop)
10x25kg
10x30kg
10x40kg (1sec.stop)

Buik
200reps crunches

Opmerkingen:Weer een PR erbij jongens,laatst had ik echt diep moeten gaan om 8x160kg eruit te persen en vanmorgen doe ik er ff een schepje bovenop qua kilo's en reps.:cool:

wahaha kloojo :D Maar heej, ik deed ze wel als allerlaatste set van mijn training he? ;) :D

Nice stiffs man :hedbang:

• #3.784
wahaha kloojo :D Maar heej, ik deed ze wel als allerlaatste set van mijn training he? ;) :D

:roflol:

Nog makkelijker toch gezien je al goed had kunnen opwarmen.:p

Yeahhhh Buddy!!!!!

TRAINING:QUADZ

Vandaag samen met theo getraind.....guyz....wist niet dat ik na 14jr trainen zoveel kon leren!!!!Leek net een noob:eek:Zijn niet te hoog qua gewicht gegaan maar de negatieven,stops en korte rustpauze's waren echt dodelijk!!!!
Heb al tijden niet meer zo trillend op mn benen gestaan @the gym....

15min.fietsen @75rpm

Leg extensions (5sec.negatief,5sec.stop,extra contractie met hulp van theo ca.10cm hoger dan ik nog kon komen)
20x20kg
10x30kg
(3x)10x30kg -->theo style

Full squat (3sec.negatief+bovenin quads extra aanspannen)
10xstang guyz...kon nog amper door mn benen zakken en letterlijk niet meer staan na die extensions!!!
10x50kg
10x80kg
10x120kg
10x140kg

Barbell lunges (rustig zakken en bovenin quads extra aanspannen)
10xstang (zakte weer door mn poten heen!!!Kon niet meer staan!!!!)
10x40kg
(3x)8x40kg

Roman chair squats
10xBW
10x15kg
10x20kg

Opmerkingen:Jullie zullen wel denken dat het p*ssy is....iedereen die daar van overtuigd is nodig ik uit om eens een benendag met mij af te leggen:evil2:,zal eerlijk zeggen....als ik een huilebalk was had ik vandaag een recorddag aan tranen laten regenen met de gedachte...IK WIL NAAR HUIS!!!!!!Beste educatieve dag uit mn trainingshistorie en was naderhand zo blij als een kind.:oTheo zei me nog:Je bent oersterk kevin,maar je spierconditie is stukken minder.Heb gewoon meer variatie nodig in mn schema,en daar gaan we nu voor zorgen in de laatste fase van mn voorbereiding.Naderhand heeft hij me nog wat tips gegeven voor kuitoefeningen beter uit te voeren,toen ik (wou hem even die OS-style van mij laten zien wat hij zelfs perfect vond:D)eenmaal leeg was met standing calve raises zette hij zijn handen onder mn hakken in en duwde me een cm of 5 hoger dan ik nog kon komen!!!OMG...weer zon dodelijke acties en het waren maar 5extra reps!!!!En nog veel tips gekregen qua training,voeding etc....Dit gaat echt mijn basis worden voor de atleten die ikzelf ga begeleiden....Mijn basis wat over de jaren is opgebouwd is peanuts vergeleken met de kennis van theo!!!!!Tijd voor wat upgrades.

hehe t is nooit verkeerd eens een ander zijn mening te horen he, van iedereen kan je bijleren!
maar wil de uitdaging wel eens aangaan, beentraining met OS :)

• #3.786
hehe t is nooit verkeerd eens een ander zijn mening te horen he, van iedereen kan je bijleren!
maar wil de uitdaging wel eens aangaan, beentraining met OS :)

Je kan idd van iedereen wat bijleren en elke tip kan leiden tot argumenten en discussies waarmee je kennis alleen maar uitgebreider word.Maar de kennis van theo heeft heel wat extra's wat ik in de 14 jaren dat ik nu train nog nooit heb meegemaakt.Los van de theorie is vooral de praktijkervaring geen dagelijkse kost meer,de manier hoe hij me pushed en vooral ook kleine tips over hoe je net wat extra's kan halen uit oefeningen waarvan je dacht alles al gezien te hebben is gewoon niet van deze wereld.Bij welke bb'ers ik ook op visite kom hier in het zuiden waar ik vertel dat ik door theo begeleid word krijg ik te horen dat er hier gewoon geen betere begeleider is waarvan je de fijnste technieken kan leren en je kennis over bodybuilding pas echt kan tillen naar een hoger niveau.Dan nog het feit dat hij me er nog geen dubbeltje voor vraagt en het doet omdat hij het leuk vind is een nog grotere indicatie dat het geen geldtrekkerij is,en dat komt meer voor in dit wereldje dan je denkt.Theo staat ook in het boek "het bodybuilding virus" geschreven door maurice kurvers beschreven als de beste amateur bodybuilder die in dit land rondloopt,hij is niet voor niets 6x NL kampioen geworden met dat met een full-time baan erbij.Ik heb gewoon bakken vol respect voor die hem,en prijs mezelf gelukkig dat ik deze kennis kan overnemen en zelf kan gebruiken als basis voor mijn toekomst.Maw...ben zo blij als een kind op de kermis.:o

Volgende meeting gaat dus benendag worden voor ons meid.;)Nog meer gegadigden:rolleyes:

Ps:Ik heb behoorlijke spierpijn in mn quads,kon gisteren nog amper lopen en zal vandaag alleen nog maar moeilijker gaan!!!Dus of we nog kunnen stappen op de meet is een goede vraag.:D

Beter kan je het inderdaad niet voor mekaar hebben, jammer dat we zo'n t*ring eind uit mekaar wonen :thumbdown:

als ik zie wat voorn gewichten jij gebruikt op deze manier van trainen dan kunnen denk ik voor mij de gewichten niet laag genoeg (squats met tegengewicht?:P)

Fijn dat je zo goed begeleid word buddy, echt top! Gebruik zn tips dan ook, die kerel heeft de nodige ervaring, gebruik hem dan ook

Hmmm, volgende meeting legs, nice :grinny:

• #3.791
als ik zie wat voorn gewichten jij gebruikt op deze manier van trainen dan kunnen denk ik voor mij de gewichten niet laag genoeg (squats met tegengewicht?:P)

haha,ik open/sluit vandaag de gym domie...dus als je een voorproefje wilt ben je bijdeze uitgenodigd.:D

Fijn dat je zo goed begeleid word buddy, echt top! Gebruik zn tips dan ook, die kerel heeft de nodige ervaring, gebruik hem dan ook

Hmmm, volgende meeting legs, nice :grinny:

Thx bro zal ik ook zeeeer zekers gaan doen,en vooral als basis gebruiken voor de mensen die ik nu zelf begeleid en atleten in de toekomst.:cool:

Jij bent ook uitgenodigd sanca:DIk ben een uur eerder op de gym om eerst mn eigen schema af te werken en daarna (na een zowat carbloze maaltijd) alle tijd om jullie eens onder de loep te nemen.:study:

Dat is natuurlijk dat extraatje dat je nu nog nodig hebt om de laatste stappen te zetten tot de wedstryd he Own.

Dat tikkeltje meer, die ervaring en kennis. De verfijning van het bodybuilding :)

Moet echt top zijn om zo een ervaren begeleider te hebben :)

Ik geef toe, I'm jealous :p

Spytig dat ik zo ver woon (Oost-Vlaanderen, Sint-Lievens-Houtem)

zou het beestig vinden om eens samen met wat DBB'ers te trainen (ook al stel ik maar peanuts voor vergeleken met de beesten hier, maarja train with the best, learn from the best --> leads to being one of the best :) )

edit: damn wil karma geven aan own voor zn inspirerende woorden, maar kan niet :p 'Verdeel eerst karma.... blablabla'

Terug
Naar boven