MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

damn own dat is pas motivatie!!!!
nu kan je zeker knallen zucces en post eens wat pics

Waar ligt Middelburg? Een deelgemeente van waar ik woon heet ook zo, maar die zal het niet zijn, want het is een uithoekje zo, eind beschaving.

Ligt in Zeeland.

Mooi verhaal van die Theo!
We kunnen allemaal wel een beetje trainen en een voedingsschema samenstellen, maar wil je wedstrijden winnen dan heb je echt zo'n gozer nodig. Hij tilt je echt naar een next level.

We worden allemaal steed benieuwder naar de pics Own!

Mooi verhaal van die Theo!
We kunnen allemaal wel een beetje trainen en een voedingsschema samenstellen, maar wil je wedstrijden winnen dan heb je echt zo'n gozer nodig. Hij tilt je echt naar een next level.

We worden allemaal steed benieuwder naar de pics Own!
idd:p

Ben van plan om twee wedstrijden te draaien,mits ik me voor de tweede kan kwalificeren dan.Volgens theo is het geen probleem maar mn oude begeleider (michel) zegt dat ik eerst maar eens moet kijken hoe ik me voel na mn eerste wedstrijd gedraaid te hebben.

-Herculescup
-N.K.

Toch ben ik aant overwegen om het NK aan mn neus voorbij te laten gaan,omdat ik gewoon weer asap wil bouwen aan mn fysiek en het jaar erop groter en harder komen.Wil geen tijd verliezen en zo snel mogelijk naar zwaargewicht status klimmen.;)

Tsja dat is nog eens een lastige keus want straks eenmaal in wedstrijdshape, ben je natuurlijk niet meer op je sterkst, hoewel je nu nog wel PR's haalt dat vind ik echt een topprestatie.:thumbs:
Maar aan de andere kant, als er 2 wedstrijden binnen 1 maand zijn is het misschien toch wel verleidelijk om daar ook aan mee te doen. Maar je hebt gelukkig nog even bedenktijd;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.827
hehe,thx all:cool:

Ben toch aant overwegen om zometeen een paar pics koud te schieten @home.Mss doe ik het wel:rolleyes:maar zal natuurlijk in het niet vallen als ik straks opgepompt met 8% pics ga schieten.

Was laatst nog vergeten erbij te vermelden (quadtraining met theo) dat ik na elke oefening nog een dropset had moeten maken.Heb nu 3dgn later nog steeds spierpijn en kan wel trap op...maar geen trappen af lopen!!!Loop er echt bescheten bij dan hahaha.Heb vandaag hetzelfde principe gehanteerd voor mn schoudertraining.

TRAINING:SCHOUDERS

Machine press (3sec.negatief+stop+dropset)
20x60kg opwarmset
(2x)10x60kg
10x80kg
10x100kg
Dropset
10x125kg (f/s)
10x100kg
10x80kg

Reverse pec deck (+stop+dropset)
15x40kg
15x60kg
15x80kg (f/s)
Dropset
10x80kg
10x60kg
10x40kg

Superset
-Upright rows
-Cable side raises

15x30kg/12x15kg
12x40kg/10x20kg
10x50kg/8x22,5kg

15min.Poseren

Opmerkingen: Poseren ging moeizaam,kan mn quads niet echt aanspannen ivm krampen en mn schouders waren ook verzuurd tot en met!!!Toch wil ik juist in deze staat mn poses kunnen maken want straks on stage met een laag BF zal het geen haar makkelijker gaan worden!!!Alleen maar moeilijker.....

Beestige training weer, ik ben benieuwd naar je foto's.

jep there is one way the hardcore way...

heb vaker gelezen dat als je na je training poseert dat je spieren er ook beter uitkomen.

komop met die fotos Kevin!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.831
Hehe,heb er een aantal geschoten net.Sta er alleen weer ijskoud op...okay dan,na 15min.douchen....:pZal ze zo ff posten in het foto-topic.;)

nette training wederom:) en nette pics uiteraard:)

Top die foto's Own! Ziet er verdomd goed uit!

(Alleen zou ik wel naar je vrouwtje luisteren want toen ik op je foto's klikte zag ik een lichtflits en bleef ik een minuut of 5 vlekken voor mijn ogen zien.....:D)

Ziet er goed uit. Benieuwd wat je op de wedstrijd gaat doen.

damn die foto's zien er bruut uit Kevin!

Je ligt goed op schema zo te zien.

Terug
Naar boven