T0mmekeDC
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die buikgriep is gewoon kl**te!!!!Steeds denk ik...ach het gaat wel,vanavond lekker trainen...tot het moment dat ik weer opsta....BALEN!!!!!!Thx all,ja dit is echt weer balendie buikgriep is gewoon kl**te!!!!Steeds denk ik...ach het gaat wel,vanavond lekker trainen...tot het moment dat ik weer opsta....BALEN!!!!!!
Van die Vit.B12 pak ik straks 2000/3000mg,laatste keer is alweer een week of 3 max.geleden.
Goddamned own, was je nu alweer jaloers dat ik ziek was![]()

Wie is er nou sterker? Zo'n lullig virusje of jij? In ieder geval beterschap!

huh wat is dit? Ziek. Kom op Own vecht ertegen. Je bent in voorbereiding he. Rust, eet slik wat vit C, ga naar de sauna I don't care en snel weer de gym in.

Goddamned own, was je nu alweer jaloers dat ik ziek was
beterschap man![]()

Beterschap man. Dat je snel weer mag knallen.
ik was je net een dag voor![]()
Damn......is iedereen zowat ziek geweest dan!!!!Klote voor je Own! Zulke dingen gebeuren altijd als je juist lekker bezig bent! Veel beterschap in elk geval!

beterschap Own ik heb het al gehad een paar weken terug errug fijn is dat....

Beterschap bro, het heerst nog al merk ik, maat van mij ook al.
geen stress, kan gebeuren, niks aan te doen.
Gewoon uitzieken en flink knallen zodra je beter bent. Je blijft groot, een blessure is erger.
Was ook een betere keuze om even uit te zieken,kreeg veel spierkrampen in mn borst en schouders als ik niezen moest!!!!Nu gaat het weer beter en heb maar meteen een PR gezet vandaag.

Vrouwtje komt vanavond thuis na een weekje marokko,eindelijk geen huishoudelijke praktijken meer voor deze jongen,100% concentratie op mn voorbereiding en geen oververmoeidheidssymptomen meer....
Mijn respect voor alleenstaande ouders is gestegen met een procentje of 1000!!!!!hahaha ahhaha own als huisman!!!
goed dat je nu weer bezig kan met je sport
mooi dat je ook weer beter benten nette pr natuurlijk
![]()

Own aan het strijken, heb je dan een schijf van 25KG op dat strijkijzer gemonteerd voor wat extra oefening ?