Bulky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus je gaat nog wat extra abs work doen?
Stokzwaaien ofzo![]()
Eerste tijd hoef ik iig geen abs meer aan te pakken.

Kijk eens aan dan, meteen weer een paar pr's gezet na je griepje. Je toont karakter man
Heb je al op de weegschaal durven staan na korte lijdensweg?![]()
Hehe,nee daar kom ik straks wel achter als ik naar theo toe ga.

Weeg denk ik nog maar rond de 90kg nu,maar iedereen denkt dat ik ben bijgekomen
Hehe,nog een paar procentjes eraf en dan komen de picca's.Weeg denk ik nog maar rond de 90kg nu,maar iedereen denkt dat ik ben bijgekomen
![]()

Theo zei ook dat mn rondingen steeds beter worden,zelf schrok ik van alle aders en strepen vandaag @the gym.....Hier doen we het voor guyz.

Nog een procentje of 3 eraf en dan komen de pics,zal niet lang meer duren iig want van vetpercentage is bijna geen sprake meer,bijna alles is vocht wat nu makkelijk en snel afgedreven gaat worden.
lookin good!!
vasculariteit wil ik wel es zien by jou own![]()

Goed bezig kerel
Heb het er met een maat over gehad, en zou dan graag naar middelburg komen
Weet je toevallig een site of hoeveel de entree etc kost?
Succes! Jeffrey
entree zal nooit meer dan 15e zijn,het adres weet ik nu even niet,staat opgeslagen in mn navi.Laat ik je later wel ff weten via pm anders.

Opmerkingen:Redelijke training weer,ben zelf heel tevreden over de geboekte progressie.Ben 1kg afgevallen maar meer dan 2%bf kwijtgeraakt,komt er op neer dat ik op deze fiets met een 88kg droog (@3,5%) op de planken kom te staan.Theo zei ook dat mn rondingen steeds beter worden,zelf schrok ik van alle aders en strepen vandaag @the gym.....Hier doen we het voor guyz.
![]()
Als ik het zo hoor, dan ben je in beestachtige vorm. Je word er zeker niet zwakker op in je voorbereiding. Nu hopen dat het je 100% mee gaat zitten![]()
mooi toch hoe een lichaam zich in korte tijd kan aanpassen.
Je begint echt gruwelijk, gruwelijk sterk te worden, het begint steeds dichter en dichter te komenspannend
.
Moet nu gewoon alles uit de kast halen om die extra hardheid te kweken.Ook qua poseren gaat het steeds beter,en dat zorgt ook nog eens voor extra hardheid en spierkwaliteit.Echt beest achtige gewichten weer.
En die os sT kuiten training , voelt dat goed aan?
Succes met je verdere trainingen!![]()

) heb "uitgevonden" zijn mn kuiten behoorlijk gegroeid en worden er ook nog eens keihard van,en dat heb ik alleen maar gehad toen ik nog voetbalde en ecto-pootjes had.
Sanca heeft het ook een keer geprobeerd @basicgym en was er naderhand ook wel positief over.Eg wel.
Net bij theo geweest voor een meting,ziet er goed uit en hij was tevreden ookal was ik ziek geweest.
Stats per 24-01-08
Gewicht:91,9kg
Biceps:2
Triceps:4
Taille:10
Rug:11,5
_______
tot.27,5mm-->11,5% BF
Ben 1kg afgevallen maar meer dan 2%bf kwijtgeraakt,komt er op neer dat ik op deze fiets met een 88kg droog (@3,5%) op de planken kom te staan.Theo zei ook dat mn rondingen steeds beter worden,zelf schrok ik van alle aders en strepen vandaag @the gym.....Hier doen we het voor guyz.
![]()
Sounds good Own, sounds good ... zal over 1,5 week is met die maat van me om tafel gaan zitten
betreft de muziek voor je posing routine! Dus in de week van de 4e moet je het zeker kunnen
ontvangen, we hebben het er nog wel over.
Heb nog 9weken tot judgementday dus tijd genoeg nog voor mn routine.

Thx bro,ben idd alleen maar sterker en sterker aant worden terwijl ik amper carbs binnen krijgmooi toch hoe een lichaam zich in korte tijd kan aanpassen.
![]()