Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.841
Top die foto's Own! Ziet er verdomd goed uit!

(Alleen zou ik wel naar je vrouwtje luisteren want toen ik op je foto's klikte zag ik een lichtflits en bleef ik een minuut of 5 vlekken voor mijn ogen zien.....:D)

Thx beest:cool:Net nog een paar geschoten @the gym na biceps/triceps training.Zal ze zo gaan posten.;)

Hahaha,mijn banaan(tje:o) zit gewoon graag in een gele schil.:D

Ziet er goed uit. Benieuwd wat je op de wedstrijd gaat doen.

Thx vladi,ga mn uiterste best doen kerel.;)

TRAINING:BICEPS/TRICEPS

One arm preachercurls (hammer)-->3sec.negatief+3sec.stop
20x20kg (opwarmset beide armen)
10x20kg
10x22,5kg
10x25kg
15x20kg (beide armen)

Frenchpress (barbell)-->5sec.negatief+2sec.stop+dropset
10x40kg
10x50kg
10x55kg
..x40kg
..x30kg reps niet geteld,gewoon tot faillure

Concentration curls (3sec.positief+5sec.negatief+3sec.stop)
(3x)10x20kg

Close grip benchpress (smith)--> +dropset
10x60kg
10x90kg
8x110kg
4x130kg PR-->smith PR:cool:
..x100kg
..x80kg
..x60kg reps niet geteld,tot faillure

High pulley cable curls (5sec.negatief+3sec.stop)
10x25kg
10x27kg
8x30kg

Reverse one arm pressdown (5sec.negatief+3sec.stop)
10x20kg
10x25kg
9x30kg

10min.Poseren en wat pics geschoten.

Opmerkingen:Brute training al moet ik het zelf zeggen.:oNegatieven,stops en dropsets rule!!!:hedbang:

Bruut man :hedbang:

Mooie foto's Kevin, je fysiek ziet er al totaal anders uit dan toen ik je zag op de meeting! Komt goed, kerel :thumbs:

Goede training. Ik vond op je front double biceps dat je triceps iets meer massa zouden mogen hebben, maar het kan ook wat gezichtsbedrog zijn, ik zou eens een side chest en side triceps moeten zien:D

beest

Dat je die trainingen nog volhoudt jongen. Hou je je eten wel binnen of gaat er ook wat uit:D

Ziet er bruut uit kerel!
Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat on stage!

en zo lam als een gek na die smith zeker

• #3.849
Goede training. Ik vond op je front double biceps dat je triceps iets meer massa zouden mogen hebben, maar het kan ook wat gezichtsbedrog zijn, ik zou eens een side chest en side triceps moeten zien:D

Triceps mag idd wat meer massa hebben,maar ben ook nog lang niet klaar met bouwen he.;)Staat trouwens 1 side chest pic bij bro.

Dat je die trainingen nog volhoudt jongen. Hou je je eten wel binnen of gaat er ook wat uit:D

Thx M8,hou alles binnen gelukkig.Tja...er gaat bijna niets meer uit!!!!Schijt nog maar 1x per dag wat konijnenkeutels.:roflol:

Ziet er bruut uit kerel!
Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat on stage!

Thx Kev.:cool:

en zo lam als een gek na die smith zeker

Hehe,behooorlijk ja.....

Thx,monstah;)

Mooie foto's Kevin, je fysiek ziet er al totaal anders uit dan toen ik je zag op de meeting! Komt goed, kerel :thumbs:

Thx kerel,hehe was toen behoorlijk vet....eerder vochtig......vergeleken met nu.

TRAINING:HAMS/KUITEN

1.Hams

Legcurl zittend (5sec.negatief+5sec.stop+dropset deadly!!!!!)
(2x)15x25kg opwarmsets
(2x)10x25kg
(3x)10x35kg
Dropset
10x45kg
10x40kg
10x35kg

Legcurl liggend (5sec.negatief+3sec.stop)
(3x)10x20kg
(2x)10x40kg werkset

2.Kuiten

Standing calve raises (OS-Style)
16x100kg
16x140kg
16x180kg

Seated calve raises (5sec.negatief+5sec.stop OMFG...the pain....)
10x50kg
10x60kg
10x70kg

Opmerkingen:Training was slopend....Heb voor de eerste oefening staande legcurl bijna 30min.uitgetrokken,omg....mn hams zitten nu nog helemaal vol:eek::cool:Zal wat worden als ik straks weer de quads ga aanpakken....

• #3.854
leuk toch dat je zo alles met ons wil delen :rolleyes:

Ghehe,blijkbaar neemt mn lichaam alles op en verbrand ik de rest...weet je dat ook weer:o

Thx M8:cool:

Thx 4 the info guyz.;)

Had anders toch alleen de hercules gedraaid en daarna meteen weer een jaartje bouwen.Ben er nu ook nog niet over uit of ik het NK (bij kwalificatie) zou gaan draaien,wil gewoon asap naar zwaargewichtstatus klimmen en geen tijd verliezen.

Ik hoop dat je vannacht tijdens de nachtrust geen kramp gaat krijgen in je hams Own

• #3.856
Ik hoop dat je vannacht tijdens de nachtrust geen kramp gaat krijgen in je hams Own

Hehe,ik wel...dan weet ik tenminste dat ik goed getraind heb.;)

Training:QUADZ/BELLY

10min.Fietsen @75rpm

One leg extensions (5sec.negatief+5sec.stop+werkset+dropset)
(2x)15x15kg Opwarmsets
(4x)10x15kg
12x30kg werkset
Dropset
10x35kg
10x30kg
8x25kg
10x20kg
10x15kg

Smith fullsquats
10x60kg
10x90kg
10x110kg
10x130kg

Walking lunges (DB)
(4x)20stappen x22kg db's

Roman chair squats
10xBW
10x15kg
10x20kg
..xBW tot faillure

Buik

250 cruches op abroller

10min.stokzwaaien (5min.met bezemsteel/5min.op apparaat)

(3x)30reps Leg/kneeraises

Opmerkingen:Had nog altijd spierpijn van de training met theo laatst,eerste oefening was ook echt niet uit te houden qua pijn maar goed...that's the key to build that mass.:cool:

Houdt die smith 130 kg?:D

• #3.858

Hehe,dat apparaat is stevig genoeg maar zit jammer genoeg niet vast aan de grond.Als ik bij de 160kg in de buurt kom gaat hij schuiven,maar dan wel alleen als ik mn voeten 30cm voor de bar plaats en voeten tegen elkaar aan zet.

Dat vroeg ik me ook al af?:roflol:

Die van ons loopt echt niet soepel meer bij die gewichten:rolleyes:

Tijdje niet gekeken hier, maar ik lees nog steeds beestachtige trainingen.
Die laatste foto's zien er super uit kerel. Gaat helemaal de goede kant op. Ben benieuwd hoe dat er net na trainen uitziet:cool:

Hehe,dat apparaat is stevig genoeg maar zit jammer genoeg niet vast aan de grond.Als ik bij de 160kg in de buurt kom gaat hij schuiven,maar dan wel alleen als ik mn voeten 30cm voor de bar plaats en voeten tegen elkaar aan zet.

Haha, die van ons schuift bij 100+ echt lomp zo'n ding. Hou je het dieet nog steeds strict vol?

Terug
Naar boven