AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Lekker, lekker :thumbs:

:eek: Niks ernstigs met je rug hoop ik!

Je training zag er toch wel flink intensief uit, jammer van die deadz laatste set. En die triple sets zijn helemaal dodelijk.:eek:

Ik zou helemaal geen negatieven pakken op zware compounds zoals deads en squats. Dan ga je jezelf helemaal de vernieling in helpen, door een te lange spanning op je erector..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.884
Lekker, lekker :thumbs:

:eek: Niks ernstigs met je rug hoop ik!

Vandaag zonde probz kunnen trainen dus valt gelukkig wel weer mee.;)

Je training zag er toch wel flink intensief uit, jammer van die deadz laatste set. En die triple sets zijn helemaal dodelijk.:eek:

Thx man:cool:

Ik zou helemaal geen negatieven pakken op zware compounds zoals deads en squats. Dan ga je jezelf helemaal de vernieling in helpen, door een te lange spanning op je erector..

True...ga denk ik het aantal reps wat omhoog gooien ipv zware negatieven te pakken,kijken hoe ik daarop reageer.

TRAINING:SCHOUDERS

Smith neck press (5sec.negatief+3sec.stop)
(2x)20x30kg
(4x)10x60kg

Smith upright rows (3sec.stop)
(4x)10x50kg

Reverse pec deck (8x 3sec.stop/5sec.negatief,8x korte pomp)
(2x)16x50kg
(4x)16x60kg

3 losse oefeningen 1 set (no rest)
-cable side raises
-Front raises (barbell)
-Bent over side raises

Opmerkingen:Lekker dagje @the gym:cool:Nu de keet sluiten hier en naar theo toe voor een meting....ben benieuwd....

Netjes weer OS!

Lekker, ik ben benieuwd naar je meting...

• #3.887
11,5 %?

Mooi man! Kan je nagaan hoeveel droger je nog kan komen te staan!

ik zou je UB nog ietsje lager schatten, eerder 10.

Waar blijven je trainingen Os??

Hij heeft zelfmoord gepleegd, hij kan de anabolen niet aan. :D

:jk:

Hij zal het wel te druk hebben om te posten

Inderdaad Own af en toe valt er een stilte. Nou weten we niet hoe jij je voelt. Praat met ons!!!

We maken ons zorgen:(

:D

Own verblijft tegenwoordig 24 uur per dag in de sportschool, maar ze hebben daar geen computer vandaar.

• #3.895
Thx 4 the concerns guyz.:aai:

Heb het idd een beetje te druk gehad om te posten,heb een aantal belangrijke vergaderingen gehad betreft de verhuurmakelaardij.Moet nu ook veel energie in mn voorbereiding gaan steken die ik low-carb maar amper heb.Dan nog eens het feit dat ik een auto in het buitenland aant zoeken ben,maar dit ga ik mss toch laten omdat ik een aantal dagen geleden interessante gesprekken heb gehad om eventueel een gym te openen.:cool:

Maw heb ik het dus behoorlijk druk de komende tijd,zal posten wat ik kan posten.Trainen blijf ik 2x per dag blijven doen,no doubt about that.;)(ben alweer bijna onderweg naar de gym toe:D)

Thx 4 the concerns guyz.:aai:

Heb het idd een beetje te druk gehad om te posten,heb een aantal belangrijke vergaderingen gehad betreft de verhuurmakelaardij.Moet nu ook veel energie in mn voorbereiding gaan steken die ik low-carb maar amper heb.Dan nog eens het feit dat ik een auto in het buitenland aant zoeken ben,maar dit ga ik mss toch laten omdat ik een aantal dagen geleden interessante gesprekken heb gehad om eventueel een gym te openen.:cool:

Maw heb ik het dus behoorlijk druk de komende tijd,zal posten wat ik kan posten.Trainen blijf ik 2x per dag blijven doen,no doubt about that.;)(ben alweer bijna onderweg naar de gym toe:D)

Dit zou echt te sick zijn man :eek: Succes met alles bro!

Waar kunnen we binnenkort lekker trainen??:D
Succes;)

DBB meeting @ Own's gym? :D

Damn own, ik hoop ook ooit een gym te hebben, gaat lekker met je :thumbs:

Terug
Naar boven