AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

mooie droom kerel.. zou wel vet zijn

Als je niet zo teringver zou wonen zou ik bij je komen trainen! :D

Same here. Kom open een gym in Amsterdam.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.904
Thx guyz,ga mn best doen om dit allemaal te verwezenlijken.;)Als de gym er eenmaal is zijn jullie allemaal uitgenodigd op de grand opening en zal ik toch minimaal 1x per kwartaal een meeting gaan organiseren,ook wil ik dan powerlift/bench contests gaan houden in alle verschillende gewichtsklasse's mogelijk.

Trainingen zijn goed verlopen en heb weer veel negatieven,stops en dropsets uitgevoerd.Jammer genoeg heb ik geen tijd om dit allemaal te posten door alle drukte.Heb weer mega veel spierpijn van de benentrainingen van gisteren en vanmorgen heb ik de rug goed aangepakt,straks is borst aan de beurt en eerlijk gezegd heb ik vrij weinig zin in HIT,ik wil weer eens als vanouds tot de max gaan knallen met de gewichten.:wl:

XQ6 dat ik amper nog reageer in logjes van anderen maar ik heb er gewoon geen tijd meer voor nu.:sad:

deadlift wedstrijden op BW ook kevin?:P

• #3.906
deadlift wedstrijden op BW ook kevin?:P

Yupp,kan jij meteen in mijn klasse ingedeeld worden.:D

TRAINING:BORST/RUG

1.Rug

V-bar pulldown (2sec.stop)
(2x)15x60kg
10x75kg
10x85kg
10x90kg

Seated machine rows (panatta) 3sec.negatief+2sec.stop
(2x)10x65kg
(3x)8x90kg

Pull ups (close vertical grip)
4x8xBW

Seated V-Bar cable rows (5sec.negatief+korte stop)
(3x)8x90kg

Superset
-Reverse rows (3sec.negatief+2sec.stop)
-Reverse side raises

10x80kg/15x55kg
(3x)10x100kg/(3x)15x75kg

Opmerkingen:The pain........

2.Borst

Benchpress (3sec.negatief+dropset tot faillure)
(2x)15x60kg
(5x)8x100kg
..x60kg tot faillure
Dropset
6x120kg
6x100kg
..x60kg tot faillure (met hulp van michel tot het uiterste en beyond gegaan)

Incline DB press (3sec.negatief+stop)
10x32kg
10x34kg
8x36kg

Butterfly (2sec.stop)
10x50kg
10x75kg
9x90kg

Decline press machine (2sec.stop)
(3x)10x60kg

Opmerkingen:Voorbereiding verloopt prima,benieuwd wat mn stats zijn bij de volgende meting.Morgen ga ik weer naar theo toe.:cool:

ziet er goed uit bro

nice training man:)

jouw gewichtsklasse? -82.5 ftw!:P

Goed beziggggg:D
Ben echt benieuwd @ 30 Maart..!
Is er al een topic wie er allemaal gaan??
Succes,
Jeffrey

• #3.911
Ghehe,own is still alive guyz.:D

Heb het idd te druk om te posten maar doe wat ik kan doen.;)

TRAINING:BORST

Benchpress (3sec.negatief)
(2x)15x60kg
(2x)10x100kg
(4x)5x120kg
(1x)7x120kg

Tri-set
-Iso incline press
-Iso Wide chest
-Decline press mach.

10x60kg/10x60kg/10x60kg
10x90kg/10x90kg/10x75kg
10x120kg/10x120kg/9x90kg

Cable crossover (2sec.stop)
10x30kg
10x35kg
10x40kg

30min.Fietsen @80rpm

Opmerkingen: Donderdag heb ik weer een meting,heb nu sinds een aantal dagen een nieuw dieetschema.Zal kijken of ik het schema ga posten,ben eigenlijk van plan om pas na de wedstrijd mn schema te posten.(ivm the element of surprise;))Ben iig weer wat droger geworden en de trainingen verlopen ook niet al te soepel meer,kost veel energie en word vaker wel misselijk onder te training...maar goed....Blijven knalluhhh:wl:

mega volume op de benchpress. Misschien volume iets inkrimpen en de intensiteit hoog houden. Korte intensieve trainingen. Lijkt me momenteel wel aan te raden, gezien het feit dat je misselijk word tijdens de training.

idd very nice

Bruut man!

Own gaat nog steeds toppie zo te zien! :thumbs: Brute nieuwe pics ook! Zo nieuw zijn ze inmiddels al niet meer natuurlijk maar heb DBB een tijdje niet gevolgd.. :o

• #3.916
Thx guyz:cool:

@Kale: Die misselijkheid is omdat ik weer van dieetschema veranderd ben,heb ik altijd een dag of 2 zware aanpassingsverschijnselen van.Als het weer gaat (zoals mn training van vanavond:D)blijf ik gewoon zo hard als het gaat knallen.:wl:

TRAINING:RUG

Iso front pulldown (close/vertical grip)
15x60kg
(3x)10x100kg (f/s)

Iso rowing (hammer)
10x45kg
10x65kg
10x85kg
10x105kg

Seated (V-bar) cable rows
10x80kg
10x100kg
10x120kg

Heb nu eindelijk de goede benaming van die aparte machine die ik voorheen reverse side raises noemde:oHeet dus "side pullover";)

Side pullover mach.
20x75kg
15x100kg (f/s)
Dropset
10x100kg
10x80kg
10x60kg
20x40kg

deadliften
(2x)15x70kg
(2x)10x100kg
(2x)10x120kg
(3x)10x140kg

Opmerkingen:Lichaam begint weer te wennen aan minder carbs voor de training en kan eindelijk weer een tandje bij zetten.:cool:Deadz doe ik niet meer zwaar nu ivm blessuregevaar,vorige week nog kleine blessure opgelopen met deadliften waar ik gelukkig (ff afkloppen) geen last meer van heb.

Inderdaad even geen risico's meer nemen uberbeest!

Jezus man 100 reps met deadliften, als ik zoiets probeer ben ik echt dood. Zelfde met squaten, snap niet hoe jullie het voor elkaar krijgen maar netjes hoor :thumbup:

Lekkere brute training weer, maar valt me op dat er redelijk veel machines in zitten. Je begeleider weet vast wel wat ie doet, maar vraag me af wat de achterliggende gedachte is en waarom minder stangen/dumbbells.

Maar respect voor je intensiteit en doorzettingsvermogen.:thumbs:;)

Terug
Naar boven