AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Is het eigenlijk Middelburg in Zeeland of Zuid-Holland?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.042
mooi man:) ook respect dat je zwaar in de voorbereiding nog de tijd neemt om ons te helpen zoals rugtraining vrijdag:)

je ziet er nu echt superbruut uit en kweet zeker dat goed gaat komen op je wedstrijd:thumbup:

No thx kerel;)Ben nooit te beroerd om een handje te helpen,vooral als ik iemand (met een bagger techniek) zie deadliften.:p

ReSpAcT!
Je moet het benauwt hebben gehad:p

Viel wel mee,het echte zware werk begint nu pas eigenlijk.Vandaag was het een krampachtige dag en verzuurde zo snel dat ik amper zin had om mn training af te maken.:o

This tread is worthless without pics... ;)

Tja wachten tot middelburg hè ... maakt het destemooier :D

True! Maar ik vrees dat ik er niet bij ga zijn :(

Het is naar't schijnt vééééél te ver

:dunno:

Ghehe,tis nog maar 5wkn dus denk niet dat ik nog pics ga posten voor de wedstrijd.

@Sanca:Vééééél te ver :scratch: Folsgare bro....dat was pas ver.Middelburg is voor mij 2 uurtjes rijden vanuit NL via antwerpen,dus voor jou ist maar 1,5u!!!!!

Is het eigenlijk Middelburg in Zeeland of Zuid-Holland?

Zeeland.;)

TRAINING VAMORGEN:CHEST

Incline benchpress
(2x)15x50kg
10x80kg
10x100kg
8x120kg

Iso wide chest (2sec.stop)
10x90kg
10x120kg
10x150kg

Decline press mach. (2sec.stop)
10x60kg
10x75kg
10x90kg

Superset
-Butterflyes (handen op pads waar normaal je ellebogen op rusten)
-Low pulley cable crossover

10x50kg/10x25kg
10x70kg/10x30kg
10x90kg/10x35kg

Opmerkingen:Veel kramp vandaag in schouders en armen,had na de borst nog even buik willen doen maar kon niet langer dan een minuut stokzwaaien ivm mn schouders.Vanavond begin ik met buik en werk daarna mn rugschema af.

Waarom doe je geen flat bench press? Heeft incline meer effect over de hele borst dan?

Is het niet verstandiger om vanavond eerst je rug te doen en daarna je buik? Lijkt me niet ze lekker om rug te trainen met voorvermoeide core.

Beste iso chest met 150kg!!

Al lekker last van mood swings? :D

Ik had het btw super koud de laatste weken. Fietsen was ook een hell, omdat er veel minder vet op je kont zit.":D

• #4.047
Waarom doe je geen flat bench press? Heeft incline meer effect over de hele borst dan?

Deze laatste weken van mn voorbereiding geef ik extra aandacht aan mn upper-chest,daarom doe ik flat bp meestal om de week.;)Incline heeft juist minder effect voor de gehele borstspier,maar als je de bovenborst goed wilt isoleren ga je aan de incline's.;)

Is het niet verstandiger om vanavond eerst je rug te doen en daarna je buik? Lijkt me niet ze lekker om rug te trainen met voorvermoeide core.

Beste iso chest met 150kg!!

Thx Ivo:cool:

Ivm de spierkrampen in mn schouders/armen kan ik beter beginnen met buik,vooral omdat ik doe stokzwaaien en dat gewoon te heavy is voor mn schouders aan het eind van een training.

+1

Nette training ook weer, zoals altijd!

Thx man:cool:

Al lekker last van mood swings? :D

Ik had het btw super koud de laatste weken. Fietsen was ook een hell, omdat er veel minder vet op je kont zit.":D

Ghehe,ik merk idd dat mijn lontje een stuk korter is geworden maar slechte zin ofzo heb ik gelukkig "nog" niet.:D

Heb het ook stukken kouder nu,maar ik draag vaker van die iso-kleding als ik de deur uit ga en dat houdt me wel warm.Dit doe ik ook preventief om in die laatste weken geen verkoudheid of griep op te lopen omdat je weerstand zga plat ligt.

Mn vrouwtje schrok vandaag nog toen ik aant poseren was.Ik riep haar om eens te komen kijken,ik spande mn voorste schouderkop aan en bewoog met mn huid op en neer,je zag de spieren gewoon keihard op zn plaats zitten met aders eroverheen lopend,mn huid verdween gewoon in die inkepingen en strepen kwamen ineens overal vandaan!!!:eek:EEK:eek:schreeuwde ze ineens!!!!En ze zei:Als ik het in de boekjes zie is het normaal,maar om het ineens live in de huiskamer te hebben staan is wel ff schrikken!!!!Ghehe...;)

vette comments van je vriendin en zeker extra motivatie om door te gaan.

super dat het zo goed gaat

lekkere borstraining man :D ben benieuwd hoe je erbij staat @ hercules

Ghehe,tis nog maar 5wkn dus denk niet dat ik nog pics ga posten voor de wedstrijd.

@Sanca:Vééééél te ver :scratch: Folsgare bro....dat was pas ver.Middelburg is voor mij 2 uurtjes rijden vanuit NL via antwerpen,dus voor jou ist maar 1,5u!!!!!

TRAINING VAMORGEN:CHEST

Incline benchpress
(2x)15x50kg
10x80kg
10x100kg
8x120kg

Iso wide chest (2sec.stop)
10x90kg
10x120kg
10x150kg

Decline press mach. (2sec.stop)
10x60kg
10x75kg
10x90kg

Superset
-Butterflyes (handen op pads waar normaal je ellebogen op rusten)
-Low pulley cable crossover

10x50kg/10x25kg
10x70kg/10x30kg
10x90kg/10x35kg

Opmerkingen:Veel kramp vandaag in schouders en armen,had na de borst nog even buik willen doen maar kon niet langer dan een minuut stokzwaaien ivm mn schouders.Vanavond begin ik met buik en werk daarna mn rugschema af.

Mooie training, knal ze op de buik en rug!!! :wl:

1,5u?! Dat is nog goed te doen, ik zag mezelf alweer 4a5uur onderweg :o

Hoe zit het met toegangskaarten enzo?

• #4.051
Thx guyz:cool:

Mooie training, knal ze op de buik en rug!!! :wl:

1,5u?! Dat is nog goed te doen, ik zag mezelf alweer 4a5uur onderweg :o

Hoe zit het met toegangskaarten enzo?

Thx bro,behoorlijk mn best gedaan vandaag.;)

Ghehe,het was me ook ff een eindje naar folsgare he.....Kaarten zijn per stuk te koop voor 15euro.Lijkt me iig tof als jullie langs kunnen komen.:cool:

AVOND TRAINING:RUG

Superset
-Wide grip pulldown
-Reverse grip pulldown

20x40kg/20x40kg
10x60kg/10x60kg
10x75kg/10x75kg
10x90kg/10x90kg

T-bar rows (stang niet bij kg's meegerekend)
15x50kg
10x75kg
10x100kg
10x125kg

Deadlifts
(2x)15x70kg
10x120kg
(5x)5x170kg

Seated (V-bar) cable rows
10x70kg
10x90kg
10x110kg
10x130kg

DB shrugs (3sec.negatief+3sec.stop)
(3x)10x50kg (zwaarste DB's @the gym)

Opmerkingen:Kramp......:(Vanaf morgen voer ik de animal pack op naar 2 zakjes per dag,hopelijk helpt dat alvast wat tegen de krampen totdat ik de potassium binnen heb.

Kaarten kun je gewoon aan de deur kopen?
:D

Mn vrouwtje schrok vandaag nog toen ik aant poseren was.Ik riep haar om eens te komen kijken,ik spande mn voorste schouderkop aan en bewoog met mn huid op en neer,je zag de spieren gewoon keihard op zn plaats zitten met aders eroverheen lopend,mn huid verdween gewoon in die inkepingen en strepen kwamen ineens overal vandaan!!!:eek:EEK:eek:schreeuwde ze ineens!!!!En ze zei:Als ik het in de boekjes zie is het normaal,maar om het ineens live in de huiskamer te hebben staan is wel ff schrikken!!!!Ghehe...;)

Dus ook nog cardio tussen je 2 trainingen door :D

Dat is wel zielig voor je vrouwtje dan dat je nu zo'n kort "lontje" hebt!
Gelukkig hangt er nog wel een knikkerzakje onder....

:roflol:

wat had je dan verwacht, een midget met een lontje van anderhalve meter

ow shit realiseer me nu dat ik in geleen woon en own ook, ik heb niks gezegd kevin, respect voor je lont!

ivm met stokzwaaien own, ik heb soms wel last van mn onderrug als ik dat doe

jij geen last van?

• #4.058
Kaarten kun je gewoon aan de deur kopen?
:D

True...Dat kan natuurlijk ook.Maar of je dan zeker weten gaat binnen komen is maar de vraag.Bij de atlascup was het al behoorlijk druk in de zaal en nu schijnen er heel wat meer inschrijvingen te zijn dus...Iki zou dat eind niet willen rijden als ik geen zekerheid had dat ik kon binnen komen.

Dus ook nog cardio tussen je 2 trainingen door :D

Ghehe,daar ga ik ook met mn huid mee op en neer he.:D

Dat is wel zielig voor je vrouwtje dan dat je nu zo'n kort "lontje" hebt!
Gelukkig hangt er nog wel een knikkerzakje onder....

:roflol:

Het lontje is idd wel kort....maar het kanon is groot en dodelijk!!!!:D

:fu:

wat had je dan verwacht, een midget met een lontje van anderhalve meter

ow shit realiseer me nu dat ik in geleen woon en own ook, ik heb niks gezegd kevin, respect voor je lont!

Midgets hebben kleine voeten dus worden niet snel op hun teentjes getrapt.:rolleyes::D;)

:whip:

ivm met stokzwaaien own, ik heb soms wel last van mn onderrug als ik dat doe

jij geen last van?

Nope,heb ik geen last van.Het zou ook aan je uitvoering kunnen liggen en/of moet je wat vaker rekoefeningen gaan doen om je (onder)rug wat flexibeler te maken.

Vanmorgen niet getraind.....Heb me verslapen.:oVanavond dus Schouders/Biceps en Triceps gaan afwerken!!!!Dat gaat wat worden low-carb.:sad:

shame on you own!!

zal eens zien voor mn uitvoering ;)

Terug
Naar boven