Chemical Ali
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi manook respect dat je zwaar in de voorbereiding nog de tijd neemt om ons te helpen zoals rugtraining vrijdag
![]()
je ziet er nu echt superbruut uit en kweet zeker dat goed gaat komen op je wedstrijd![]()
Ben nooit te beroerd om een handje te helpen,vooral als ik iemand (met een bagger techniek) zie deadliften.

Tja wachten tot middelburg hè ... maakt het destemooier![]()
Folsgare bro....dat was pas ver.Middelburg is voor mij 2 uurtjes rijden vanuit NL via antwerpen,dus voor jou ist maar 1,5u!!!!!Is het eigenlijk Middelburg in Zeeland of Zuid-Holland?

Is het niet verstandiger om vanavond eerst je rug te doen en daarna je buik? Lijkt me niet ze lekker om rug te trainen met voorvermoeide core.
Waarom doe je geen flat bench press? Heeft incline meer effect over de hele borst dan?
Incline heeft juist minder effect voor de gehele borstspier,maar als je de bovenborst goed wilt isoleren ga je aan de incline's.
Is het niet verstandiger om vanavond eerst je rug te doen en daarna je buik? Lijkt me niet ze lekker om rug te trainen met voorvermoeide core.
Beste iso chest met 150kg!!

Al lekker last van mood swings?
Ik had het btw super koud de laatste weken. Fietsen was ook een hell, omdat er veel minder vet op je kont zit."![]()

EEK
schreeuwde ze ineens!!!!En ze zei:Als ik het in de boekjes zie is het normaal,maar om het ineens live in de huiskamer te hebben staan is wel ff schrikken!!!!Ghehe...
Ghehe,tis nog maar 5wkn dus denk niet dat ik nog pics ga posten voor de wedstrijd.
@Sanca:Vééééél te verFolsgare bro....dat was pas ver.Middelburg is voor mij 2 uurtjes rijden vanuit NL via antwerpen,dus voor jou ist maar 1,5u!!!!!
TRAINING VAMORGEN:CHEST
Incline benchpress
(2x)15x50kg
10x80kg
10x100kg
8x120kg
Iso wide chest (2sec.stop)
10x90kg
10x120kg
10x150kg
Decline press mach. (2sec.stop)
10x60kg
10x75kg
10x90kg
Superset
-Butterflyes (handen op pads waar normaal je ellebogen op rusten)
-Low pulley cable crossover
10x50kg/10x25kg
10x70kg/10x30kg
10x90kg/10x35kg
Opmerkingen:Veel kramp vandaag in schouders en armen,had na de borst nog even buik willen doen maar kon niet langer dan een minuut stokzwaaien ivm mn schouders.Vanavond begin ik met buik en werk daarna mn rugschema af.

Mooie training, knal ze op de buik en rug!!!
1,5u?! Dat is nog goed te doen, ik zag mezelf alweer 4a5uur onderweg
Hoe zit het met toegangskaarten enzo?

Vanaf morgen voer ik de animal pack op naar 2 zakjes per dag,hopelijk helpt dat alvast wat tegen de krampen totdat ik de potassium binnen heb.Mn vrouwtje schrok vandaag nog toen ik aant poseren was.Ik riep haar om eens te komen kijken,ik spande mn voorste schouderkop aan en bewoog met mn huid op en neer,je zag de spieren gewoon keihard op zn plaats zitten met aders eroverheen lopend,mn huid verdween gewoon in die inkepingen en strepen kwamen ineens overal vandaan!!!EEK
schreeuwde ze ineens!!!!En ze zei:Als ik het in de boekjes zie is het normaal,maar om het ineens live in de huiskamer te hebben staan is wel ff schrikken!!!!Ghehe...
![]()

Ghehe,ik merk idd dat mijn lontje een stuk korter is geworden maar slechte zin ofzo heb ik gelukkig "nog" niet.![]()

Dat is wel zielig voor je vrouwtje dan dat je nu zo'n kort "lontje" hebt!
Gelukkig hangt er nog wel een knikkerzakje onder....
![]()

![]()

wat had je dan verwacht, een midget met een lontje van anderhalve meter
ow shit realiseer me nu dat ik in geleen woon en own ook, ik heb niks gezegd kevin, respect voor je lont!

ivm met stokzwaaien own, ik heb soms wel last van mn onderrug als ik dat doe
jij geen last van?
Vanavond dus Schouders/Biceps en Triceps gaan afwerken!!!!Dat gaat wat worden low-carb.
Mooie training, knal ze op de buik en rug!!!
1,5u?! Dat is nog goed te doen, ik zag mezelf alweer 4a5uur onderweg
Hoe zit het met toegangskaarten enzo?
Is kijken of Mr. Bluesteel en Uncle Fester gaan 
![]()