XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

One arm machine curls
10x75 :eek:

Kom op kerel nog even doorbijten, je bent er bijna.;)

Pomp in de benen, welke lang aanhoud, zorgt voor definitieverlies ;) Aan de andere kant... G-men pompte ze vlak voordat ie on stage ging nog op, kijk hoe die poten erbij stonden. Maar beter het zekere voor het onzekere.

Klopt ja. Ik denk dat het ook verschilt per persoon. De meeste gasten krijgen alleen maar slechtere vorm in de benen door pomp.
Maar 3 weken van te voren al niet meer trainen :eek: damn dat is wel lang.

Je bent trouwens nog flink aan het knallen Own, ondanks dat je nu laag in carbs en vet % zit! Wel oppassen voor blessures zoals Kale al zei, zou echt zonde zijn...Keep it up!

Nog flink sterk Kev! Komt steeds dichterbij hey kerel, the big match;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.085
Thx 4 the support guyz:cool:

@Loo:Benen kan ik nu nog 3wkn trainen,anderhalve week voor de wedstrijd mag het niet meer.;)

Vandaag een meting gehad,ben weer bijgekomen terwijl mn bf blijft dalen.:D
Enige minpunt wat dit pluspunt met zich meebrengt is dat door het laden van de koolhydraten vlak voor de wedstrijd moeilijk gaat worden om net onder de 90kg uit te komen,maw kom ik dus aant dieeten tot aan de weging.Om dit te kunnen omzeilen en dus gewoon carbs te kunnen laden voor een dag of 3 voor de wdstrijd is mn dieet weer verder aangescherpt en bestaat het veelal uit rijst/vis.Theo was eigenlijk van plan om mn huidige dieet nog een week aan te houden,maar na kort overleg (ik die het geen probleem vind om kleine warme maaltijden te eten :meal:) zijn we tot een andere conclusie gekomen.

14e meting
Stats per 28-02-08
Gewicht:92,4kg :cool:
Biceps:1,5
Triceps:3,5
Taille:7
Rug:10
_______
tot.22mm-->9,1%BF

Vorige meting ter vergelijking.
13e Meting
Stats per:21-02-08
Gewicht:92kg
Biceps:1,5
Triceps:4
Taille:7
Rug:11
_________
tot.23,5mm-->9,6% BF

Dit is het dieet wat ik de afgelopen 2 tot 3wkn gevolgd heb.

1.Brinta/Water/whey

2.6xRijstewafel/Half blik tonijn/4x ei-eiwit/Groene appel

3.6xRijstewafel/Half blik tonijn/6x ei-eiwit/Rozijnen

4.Zilvervliesrijst/400gr.koolvisfilet/sperciebonen/2 schijfjes ananas

5.6xRijstewafel/Half blik tonijn/6x ei-eiwit

supplementen:Liquid amino's/bcaa's+Glutamine/Animal pack+extra vit.C1000

Dit is het dieet wat vanaf morgen van start gaat.

1.Brinta/Water/whey

2.Portie witte of zilvervliesrijst/150gr koolvisfilet/2 schijven ananas

3.Portie witte of zilvervliesrijst/200gr koolvisfilet/2 schijven ananas/rauwkost

4.Portie witte of zilvervliesrijst/200gr koolvisfilet

5.Rijstewafels x4/6x ei-eiwit

supplementen:Liquid amino's/bcaa's+Glutamine/Animal pack+extra vit.C1000

Vanmiddag nog een pic geschoten tijdens het poseren.;)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

TRAINING VANDAAG:CARDIO

30min.Fietsen @80rpm

20min.Loopband @5km/u

10min.Buik -Stokzwaaien,200xCrunches

10min.Poseren

Je ziet er gruwelijk uit, monster(tje)! ;)

Very very nice, succes met de laatste loodjes!

Potverdomme dat ziet er echt goed uit Kevin!!!

damn gruwelijk!

BEAST!!!!!!!!! :wl:

Beest, maar 9,1?

Wat heb je als doel gesteld?

Brutaal man :wl:

Ik heb toch het idee dat je hier al wat lager zit.
Misschien niet kwa mm, echter als ik dit zie zeg ik max 8%.

Ziet er al woest uit hoor!

BRUTE FOTO!!!

Beest!

Holy crap, toppie !!

@ kevin:... theo, welke theo is dat? waarom denk ik steeds dat het theo kurvers is? :D

ik zou dolblij zijn als ik van die smaakloze rijstenwafels kon overstappen op normale rijst :D je bent wel echt hardcore, top! succes nog verder!

BOEM! The beast is unleashed!

• #4.098
Thx guyz:cool:Heb net nog een pic geschoten na de borsttraining,dan kunnen jullie eens het verschil zien met de (koude) picca van gisteren.(zodat jullie zien dat het geen smoesjes zijn:D)

[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Beest, maar 9,1?

Wat heb je als doel gesteld?

Doelstelling ligt op 4%max.

Ik heb toch het idee dat je hier al wat lager zit.
Misschien niet kwa mm, echter als ik dit zie zeg ik max 8%.

Ziet er al woest uit hoor!

Thx ries.:cool:Zit ook wel iets lager maar ik hou ook nog wat overtollig vocht vast op het moment,daarom komen we op 9% uit nu.;)

@ kevin:... theo, welke theo is dat? waarom denk ik steeds dat het theo kurvers is? :D

ik zou dolblij zijn als ik van die smaakloze rijstenwafels kon overstappen op normale rijst :D je bent wel echt hardcore, top! succes nog verder!

Theo Curvers is van be-fitt en be-fitt is mijn sponsor,Theo Voorbij is mijn begeleider en is als enige NL'er 6x nederlands kampioen geweest.

Ghehe,ben ook blij man....Zometeen lekker warm eten!!!!YEAHHH BUDDY!!!!!:meal:

TRAINING:CHEST

Iso incline press
20x40kg
10x80kg
10x120kg
10x150kg

Incline DB press
10x34kg
10x38kg
10x42kg

Iso wide chest
10x70kg
10x120kg
10x150kg

Superset
-Decline press (wide horizontal grip)
-Decline press (close vertical grip)

(2x)10x60kg/10x60kg
8x80kg/8x80kg

Opmerkingen:Echt weer te merken als ik met michel train,kom niet onder de gewichten uit.:cool:Was vooral te merken met incline DB press,was al leeg voordat ik eraan begon!!!:eek:

haha heerlijke foto! Noway 9%!!! lager! Maar is prima zo. Blijf maar lekker denken dat je op 9% staat. Dan kom je gruwelijk ripped op het podium te staan :p

• #4.100
haha heerlijke foto! Noway 9%!!! lager! Maar is prima zo. Blijf maar lekker denken dat je op 9% staat. Dan kom je gruwelijk ripped op het podium te staan :p

Ghehe,thx kerel:cool:Als straks het vocht word afgedreven schrik ik me helemaal kapot van alle cuts and stripes:Dben er echt benieuwd naar het eindresultaat.

Terug
Naar boven