- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pomp in de benen, welke lang aanhoud, zorgt voor definitieverliesAan de andere kant... G-men pompte ze vlak voordat ie on stage ging nog op, kijk hoe die poten erbij stonden. Maar beter het zekere voor het onzekere.
damn dat is wel lang.

) zijn we tot een andere conclusie gekomen.

Heb net nog een pic geschoten na de borsttraining,dan kunnen jullie eens het verschil zien met de (koude) picca van gisteren.(zodat jullie zien dat het geen smoesjes zijn
)Ik heb toch het idee dat je hier al wat lager zit.
Misschien niet kwa mm, echter als ik dit zie zeg ik max 8%.
Ziet er al woest uit hoor!
Zit ook wel iets lager maar ik hou ook nog wat overtollig vocht vast op het moment,daarom komen we op 9% uit nu.
@ kevin:... theo, welke theo is dat? waarom denk ik steeds dat het theo kurvers is?
ik zou dolblij zijn als ik van die smaakloze rijstenwafels kon overstappen op normale rijstje bent wel echt hardcore, top! succes nog verder!

Was vooral te merken met incline DB press,was al leeg voordat ik eraan begon!!!
haha heerlijke foto! Noway 9%!!! lager! Maar is prima zo. Blijf maar lekker denken dat je op 9% staat. Dan kom je gruwelijk ripped op het podium te staan![]()
Als straks het vocht word afgedreven schrik ik me helemaal kapot van alle cuts and stripes
ben er echt benieuwd naar het eindresultaat.