tildo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lontje is idd wel kort....maar het kanon is groot en dodelijk!!!!
![]()

dumbbell curls,french press en cable front raises waren te pijnlijk,gelukkig hebben we genoeg alternatieven aanwezig @basicgym.
Middelburg is voor mij ook niet zo'n groot eind rijden, wel zou ik dan ergens een boot moeten kunnen nemen (vanuit Cadzand bvb). Anders zou ik helemaal moeten omrijden via Antwerpen denk ik...![]()

..
Ach ja....shit happens,het word er iig niet minder op in die laatste weken.Vanmorgen weer last van krampen in mn bilspieraanhechtingen tijdens de hams-training.
Zal toch kosten wat kost alles uit de kast moeten trekken om goed voor de dag te komen op de wedstrijd.

Toch het volume omlaag kerel! Zou erg kloterig zijn als je nog wat oploopt voor de grote dagZoals je je benen doet is goed! Vrij laag volume. Maar die training van gister is gewoon teveel. Nice squats!

Ik krijg het gevoel dat je benen nu een stuk bruter zijn dan op je laatste pics![]()
Nog 3 weken en dan mag ik geen benen meer trainen (behalve calves dan),dus moet nu echt het maximale eruit gaan halen zonder overtraind te raken of erger nog geblesseerd.Ik heb dus 1,5week volledige rust voor mn benen tot de wedstrijd,ben benieuwd.......Thx kerel.
Gisteren was de training idd iets te heftig,maar had ook de ochtend sessie overgeslagen en heb dus 3 spiergroepen in 1 training gedaan.Heb alleen bij schouders 1oef. weggelaten,voor bi/tri moest en zou ik er toch 4 doen.
Thx sanca,benen zijn idd al wat beter gedefineerd.Nog 3 weken en dan mag ik geen benen meer trainen (behalve calves dan),dus moet nu echt het maximale eruit gaan halen zonder overtraind te raken of erger nog geblesseerd.Ik heb dus 1,5week volledige rust voor mn benen tot de wedstrijd,ben benieuwd.......
Waarom mag je je benen niet meer trainen als ik vragen mag, zijn deze extra blessure gevoelig? Of is er een andere reden voor..
Heb even je log doorgespit en je hebt echt goede progressies gemaakt!
Aan de andere kant... G-men pompte ze vlak voordat ie on stage ging nog op, kijk hoe die poten erbij stonden. Maar beter het zekere voor het onzekere.