XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Weet je misschien waar je ze in zeeland nog kan kopen?
het liefste in de buurt van sluis..
Zal ook nog wel even zoeken @ google.

Middelburg is voor mij ook niet zo'n groot eind rijden, wel zou ik dan ergens een boot moeten kunnen nemen (vanuit Cadzand bvb). Anders zou ik helemaal moeten omrijden via Antwerpen denk ik... ;)

Het gaat zo te zien een hele DBB meeting worden :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.065
Nog altijd even scherp zie ik, hahaha! :thumbs:

Ghehe,you know me.;)

Het gaat zo te zien een hele DBB meeting worden :D

Nice:D

AVOND TRAINING:BICEPS/TRICEPS/SCHOUDERS.

1.Biceps

One arm preacher curls (3sec.negatief+2sec.stop)
(2x)20x20kg (opwarm set beide armen)
10x20kg
10x22,5kg
10x25kg

Barbell curls (2sec.stop)
10x40kg
10x45kg
10x50kg

One arm machine curls (2sec.stop)
10x55kg
10x65kg (f/s)
10x75kg

High pulley cable curls (3sec.negatief+3sec.stop)
10x20kg
10x25kg
10x30kg
10x35kg

2.Triceps

Close grip benchpress (smith/3sec.negatief)
10x60kg
10x90kg
10x110kg

Machine dips (2sec.stop)
10x55kg
10x65kg (f/s)
10x75kg

Superset
-Rope pressdown (2sec.stop)
-Neck extensions

10x25kg/10x30kg
10x30kg/10x35kg
10x35kg/10x40kg
..x20kg/..x20kg tot faillure

3.Schouders

Machine press (wide grip/3sec.negatief)
10x60kg
10x80kg
10x100kg
10x120kg

Reverse pec deck (high rep)
20x40kg
20x60kg
20x80kg (f/s)

Iso front mp
20x30kg
10x60kg
10x90kg
10x110kg

Opmerkingen:Heb jammer genoeg nog last van mn onderarm,toch een aantal oefeningen niet kunnen doen ivm pijn:(dumbbell curls,french press en cable front raises waren te pijnlijk,gelukkig hebben we genoeg alternatieven aanwezig @basicgym.:cool:

Middelburg is voor mij ook niet zo'n groot eind rijden, wel zou ik dan ergens een boot moeten kunnen nemen (vanuit Cadzand bvb). Anders zou ik helemaal moeten omrijden via Antwerpen denk ik... ;)

Hey Michiel,

De boot vertrekt uit breskens, maar er kunnen geen auto's (meer) op,
Anders zou je via terneuzen met de tunnel kunnen.;)
of van uit vlissingen een stukje met de trein naar middelburg.
Ga je trouwens met de auto?:D
Ben zelf aan het kiezen middelburg of Japans Auto festival @ Assen..:o
haha, misschien kan ik meerrijden:rolleyes:..
Zal het wel horen, anders pm je maar..:o

lekkere arm training OS,jammer van de pijntjes:(

• #4.068
lekkere arm training OS,jammer van de pijntjes:(

Thx flexx:cool:Ach ja....shit happens,het word er iig niet minder op in die laatste weken.Vanmorgen weer last van krampen in mn bilspieraanhechtingen tijdens de hams-training.:(Zal toch kosten wat kost alles uit de kast moeten trekken om goed voor de dag te komen op de wedstrijd.;)

TRAINING:HAMS/KUITEN.

1.Hams

leg curl liggend (2sec.stop)
(2x)15x20kg
10x30kg
(2x)10x40kg
10x50kg

Leg curl zittend (3sec.negatief+2sec.stop)
10x40kg
10x50kg
10x60kg
Dropset
..x50kg
..x40kg
..x30kg (tot faillure)

One leg curl staand (2sec.stop)
10x20kg
10x25kg
10x30kg

2.Kuiten

Standing calve raises (OS-Style)
16x100kg
16x140kg
16x180kg

Seated calve raises (2sec.stop)
10x55kg
10x65kg
10x75kg (f/s)

Opmerkingen:Training verliep moeizaam,veel kramp in bilspieraanhechtingen en ben super snel verzuurd.Nog een kleine 5 weken en dan is het showtime.:cool:

Nog even volhouden beescht! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto Foto! :D

+2

• #4.074
Thx for the support all.:thumbup:Kan ik wel gebruiken in deze fase van mn voorbereiding.:cool:

Ghehe,die paar weken kunnen jullie toch nog wel wachten guyz.;)

Beetje element of surprise is toch ook niet verkeerd he.:D

AVOND TRAINING:QUADZ!!!!

15min.Fietsen @80rpm

Leg extensions
(2x)15x20kg
12x35kg
12x50kg
12x60kg

Squatten (full)
12x60kg
10x100kg
10x130kg
10x160kg

Hack squats
10x100kg (f/s)
10x120kg
10x140kg

Smith lunges
10x60kg
(2x)10x80kg PR

Opmerkingen:Gelukkig geen last van bilspieraanhechtingen gehad,heb wel zowat de gehele training liggen stuiteren zonder ook maar enige vorm van energie.Heb me echt kapot gezweet en had ook wel wat langere pauze's nodig als normaal!!!Toch verloopt de voorbereiding nog goed,deze symptomen zijn niet meer als normaal,jammer genoeg word het wel extra benadrukt door mn eigen kwaaltjes die nu gaan opsteken zonder de reserves waar ik normaal op kon teren.:(

Toch het volume omlaag kerel! Zou erg kloterig zijn als je nog wat oploopt voor de grote dag ;) Zoals je je benen doet is goed! Vrij laag volume. Maar die training van gister is gewoon teveel. Nice squats!

Ik krijg het gevoel dat je benen nu een stuk bruter zijn dan op je laatste pics :wl:

• #4.077
Toch het volume omlaag kerel! Zou erg kloterig zijn als je nog wat oploopt voor de grote dag ;) Zoals je je benen doet is goed! Vrij laag volume. Maar die training van gister is gewoon teveel. Nice squats!

Thx kerel.

Gisteren was de training idd iets te heftig,maar had ook de ochtend sessie overgeslagen en heb dus 3 spiergroepen in 1 training gedaan.Heb alleen bij schouders 1oef. weggelaten,voor bi/tri moest en zou ik er toch 4 doen.:o

Ik krijg het gevoel dat je benen nu een stuk bruter zijn dan op je laatste pics :wl:

Thx sanca,benen zijn idd al wat beter gedefineerd.;)Nog 3 weken en dan mag ik geen benen meer trainen (behalve calves dan),dus moet nu echt het maximale eruit gaan halen zonder overtraind te raken of erger nog geblesseerd.Ik heb dus 1,5week volledige rust voor mn benen tot de wedstrijd,ben benieuwd.......

Thx kerel.

Gisteren was de training idd iets te heftig,maar had ook de ochtend sessie overgeslagen en heb dus 3 spiergroepen in 1 training gedaan.Heb alleen bij schouders 1oef. weggelaten,voor bi/tri moest en zou ik er toch 4 doen.:o

Thx sanca,benen zijn idd al wat beter gedefineerd.;)Nog 3 weken en dan mag ik geen benen meer trainen (behalve calves dan),dus moet nu echt het maximale eruit gaan halen zonder overtraind te raken of erger nog geblesseerd.Ik heb dus 1,5week volledige rust voor mn benen tot de wedstrijd,ben benieuwd.......

Waarom mag je je benen niet meer trainen als ik vragen mag, zijn deze extra blessure gevoelig? Of is er een andere reden voor..

Heb even je log doorgespit en je hebt echt goede progressies gemaakt!

Waarom mag je je benen niet meer trainen als ik vragen mag, zijn deze extra blessure gevoelig? Of is er een andere reden voor..

Heb even je log doorgespit en je hebt echt goede progressies gemaakt!

Pomp in de benen, welke lang aanhoud, zorgt voor definitieverlies ;) Aan de andere kant... G-men pompte ze vlak voordat ie on stage ging nog op, kijk hoe die poten erbij stonden. Maar beter het zekere voor het onzekere.

succes iedereeen is verschilled

Terug
Naar boven